abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 januari 2005 @ 19:00:53 #51
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_24819469
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 18:42 schreef yvette1982 het volgende:
natuurlijk kost het een hoop geld, maar ik ben ook van plan om een hoop te verdienen. Jullie kennen mijn kwalificaties niet dus daar kunnen jullie ook niet veel over zeggen. Tevens ga ik misschien ook nog wel samenwonen als ik weer ff een partner heb gevonden.
DAt laatste zegt genoeg over jou kwalificaties. Kan ook wel leuk gaan bleren met wat voor kwalificaties ik wel allemaal niet heb. Maar daarmee heb ik nog niet die goedbetaalde baan hoor. Moet je een hoop geluk ook bij hebben wil je meteen beginnnen met zo'n goed betaalde baan.
En als je nog uit te zoeken partner nou nog ff nie wil samenwonen zoek je zeker ook een ander uit?
quote:
En die vissen zijn allemaal dood gegaan. Mijn aquarium heb ik ook in het park gezet omdat ik een keer dronken thuis kwam en toen heb ik in het aquarium gekotst; en toen heb ik mijn aquarium met de laatste vis in het park gezet. Het was namelijk erg ranzig geworden.
arme pinguin
Where's my fear???
pi_24819653
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 11:31 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

jullie zitten er helemaal naast. In zuid afrika leven ook gewoon pinguins op het strand. Niet alle pinguins hebben kou nodig.
Dan heb jij nooit gevoeld hoe koud de zee daar in de kaap is....
  zaterdag 29 januari 2005 @ 19:13:55 #53
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_24819753
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 18:12 schreef Copycat het volgende:
Samen met je zoontje?
Ze heeft ook nog een zoontje?
Ja leuk een mama die wilde dieren bij een klein kind zet.
quote:
Ja, op eigen benen staan kost gelukkig niet veel, tegenwoordig. Daar kan een pinguin ook nog wel bij .
Nee valt best mee he? Je houdt veel meer geld over dan dat je thuis woont en kostgeld moet betalen. Kan je nog eens gekke dingen doen, een penguin kopen bijvoorbeeld.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_24819815
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 18:42 schreef yvette1982 het volgende:
natuurlijk kost het een hoop geld, maar ik ben ook van plan om een hoop te verdienen. Jullie kennen mijn kwalificaties niet dus daar kunnen jullie ook niet veel over zeggen. Tevens ga ik misschien ook nog wel samenwonen als ik weer ff een partner heb gevonden.
Dus als je een partner hebt gevonden ga je per direct samenwonen? Een beetje slimme kerel bedenkt zich wel 3 keer voor ie samen gaat wonen met iemand die zulke waanideeën heeft...
quote:
En die vissen zijn allemaal dood gegaan. Mijn aquarium heb ik ook in het park gezet omdat ik een keer dronken thuis kwam en toen heb ik in het aquarium gekotst; en toen heb ik mijn aquarium met de laatste vis in het park gezet. Het was namelijk erg ranzig geworden.

Jij bent duidelijk goed voor je dieren... Neem gewoon even GEEN beesten meer, ofzo.
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 19:46:43 #55
7074 moussy
kuttekop
pi_24820404
BHFH heeft een kloon?
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zaterdag 29 januari 2005 @ 20:30:14 #56
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_24821267
ik heb geen waanideen. En mijn partner moet gewoon binnen een jaar met mij samenwonen. Dat is heel erg leuk hoor.
En dat zoontje kan wel een stoer huisdier gebruiken, daar wordt de kleine wat mannelijker van en dat kan hij heel goed gebruiken.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_24822125
pinguin als huisdier
pi_24822652
Het is dat dit forum niet in ONZ staat, anders zou ik zweren dat het een kloon was...

Als dit echt serieus is: MENS, DOE NORMAAL.. als je niet eens voor een paar vissen kan zorgen... kom op!!

(sorry, zo denk ik erover)

[ Bericht 8% gewijzigd door Janetje op 29-01-2005 21:43:12 ]
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
  zaterdag 29 januari 2005 @ 22:40:27 #59
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_24823946
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 20:30 schreef yvette1982 het volgende:
ik heb geen waanideen. En mijn partner moet gewoon binnen een jaar met mij samenwonen. Dat is heel erg leuk hoor.
En dat zoontje kan wel een stoer huisdier gebruiken, daar wordt de kleine wat mannelijker van en dat kan hij heel goed gebruiken.
Je hebt wel waanideeen. Je hebt een zoontje (dat maakt je per definitie al minder gewild) en je stelt ook nog de eis dat je binnen een jaar wil samenwonen? No offence voor alleenstaande moeders maar dit lijkt me iets te hoog gegrepen, sta je ook even stil bij je kind?

Je kind mannelijker maken door een wild dier in huis te nemen? Dream on..... Weet je wel dat die beesten niet zo van mensen en kinderen houden? Ze kunnen ook verrekte hard uithalen en maken echt geen onderscheid tussen jou of je kind. Steek je tijd en moeite lekker in je kind, hij zal het goed kunnen gebruiken.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_24824541
hoe lang hebben je haaien geleefd en hoe lang leven haaien normaal?

schopje naar ONZ
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
pi_24824896
Ik heb ooit eens schilpadden gehad. Dat mag toch niet meer?
pi_24825939
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 23:30 schreef Orginial het volgende:
Ik heb ooit eens schilpadden gehad. Dat mag toch niet meer?
Jawel hoor, bij de dierenwinkel in maastricht staan ze nog gewoon in de etallage... *hoi weer..
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_24827657
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 20:30 schreef yvette1982 het volgende:
En bij deze is ie dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')