DAt laatste zegt genoeg over jou kwalificaties. Kan ook wel leuk gaan bleren met wat voor kwalificaties ik wel allemaal niet heb. Maar daarmee heb ik nog niet die goedbetaalde baan hoor. Moet je een hoop geluk ook bij hebben wil je meteen beginnnen met zo'n goed betaalde baan.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:42 schreef yvette1982 het volgende:
natuurlijk kost het een hoop geld, maar ik ben ook van plan om een hoop te verdienen. Jullie kennen mijn kwalificaties niet dus daar kunnen jullie ook niet veel over zeggen. Tevens ga ik misschien ook nog wel samenwonen als ik weer ff een partner heb gevonden.
arme pinguinquote:En die vissen zijn allemaal dood gegaan. Mijn aquarium heb ik ook in het park gezet omdat ik een keer dronken thuis kwam en toen heb ik in het aquarium gekotst; en toen heb ik mijn aquarium met de laatste vis in het park gezet. Het was namelijk erg ranzig geworden.
Dan heb jij nooit gevoeld hoe koud de zee daar in de kaap is....quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:31 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
jullie zitten er helemaal naast. In zuid afrika leven ook gewoon pinguins op het strand. Niet alle pinguins hebben kou nodig.
Ze heeft ook nog een zoontje?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:12 schreef Copycat het volgende:
Samen met je zoontje?
Nee valt best mee he?quote:Ja, op eigen benen staan kost gelukkig niet veel, tegenwoordig. Daar kan een pinguin ook nog wel bij.
Dus als je een partner hebt gevonden ga je per direct samenwonen?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:42 schreef yvette1982 het volgende:
natuurlijk kost het een hoop geld, maar ik ben ook van plan om een hoop te verdienen. Jullie kennen mijn kwalificaties niet dus daar kunnen jullie ook niet veel over zeggen. Tevens ga ik misschien ook nog wel samenwonen als ik weer ff een partner heb gevonden.
quote:En die vissen zijn allemaal dood gegaan. Mijn aquarium heb ik ook in het park gezet omdat ik een keer dronken thuis kwam en toen heb ik in het aquarium gekotst; en toen heb ik mijn aquarium met de laatste vis in het park gezet. Het was namelijk erg ranzig geworden.
Je hebt wel waanideeen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:30 schreef yvette1982 het volgende:
ik heb geen waanideen. En mijn partner moet gewoon binnen een jaar met mij samenwonen. Dat is heel erg leuk hoor.
En dat zoontje kan wel een stoer huisdier gebruiken, daar wordt de kleine wat mannelijker van en dat kan hij heel goed gebruiken.
Jawel hoor, bij de dierenwinkel in maastricht staan ze nog gewoon in de etallage... *hoi weer..quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:30 schreef Orginial het volgende:
Ik heb ooit eens schilpadden gehad. Dat mag toch niet meer?
En bij deze is ie dicht.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:30 schreef yvette1982 het volgende:
ik heb geen waanideen. En mijn partner moet gewoon binnen een jaar met mij samenwonen. Dat is heel erg leuk hoor.
En dat zoontje kan wel een stoer huisdier gebruiken, daar wordt de kleine wat mannelijker van en dat kan hij heel goed gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |