abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 januari 2005 @ 23:52:15 #1
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_24807657
Kun jij je ook kapot ergeren aan al die lip-gloss sletten?? Niet te geloven gewoon. Het enige waar die 13-14-15-16-jarige hoeren zich mee bezig houden is hun gsmmetje, make-up, en dure mode-kleding. Oh ja; en iedereen op uiterlijk veroordelen. Zat laatst op het station te wachten op mn trein, komen er ineens twee van die grietjes voorbij lopen. Vervolgens hing er de 10 minuten die daarop volgde een gruwelijke, zware parfum walm om me heen, die écht zo zwaar was, dat ik gewoon misselijk werd. Na een keer "nee" geschud te hebben ging ik verder in m'n Metro krantje.

Even later komen ze op het bankje twee meter verderop zitten. En beginnen ze te grinniken en te lachen en noem maar op. Ik ben absoluut niet agressief aangelegt ofzo, helemaal niet. Maar toen ik opeens "wat een nert zeg" hoorde, knapte er iets. Ik keek op, en die wijven begonnen gauw te doen alsof ze aan het smssen waren. Ik stond op, liep naar ze toe en vroeg; "was dat tegen mij?" En nu komt het meest ongelofelijke; "Ja" zeidden ze. Niet te geloven gewoon. Ze kennen je absoluut niet, en toch krijg je ineens "nert" naar je kop geslingert. Vervolgens begon ik serieus aan ze te vragen waarom ze iemand die ze nog nooit hebben gezien en dus al helemaal niet kennen, "nert" noemen. Hun antwoord was "Nou je ziet er gewoon als een nert uit, en je bent lelijk". En weer: Ongelofelijk en ongebrijpelijk. Ik dacht; "Whatever" en ik ga ze gewoon es wat sociale vaardigheden bijbrengen die ze hoogst waarschijnlijk niet van thuis hebben meegekregen. En zoals je waarschijnlijk al verwacht; het bleek zinloos. Ze bleven maar lachen. En op een gegeven moment schoot ik onbedaarlijk in de lach terwijl ik voor hun stond. Echt, ik vond het zo zielig dat er met die sletjes niet eens een serieus gesprek op een redelijk niveau mogelijk was. En heb dit ook tegen ze gezegt. Ik moet met die zin toch wel tot ze doorgedrongen hebben, want ze keken me toch enigzins geschrokken aan.

Ik heb gewoon medelijden met dit soort wijven. En vooral met de ouders. Sociale vaardigheden: nul-komma-nul-komma-nul. Toen hun trein eerder aankwam dan die van mij stonden ze op, grinninkten nog een keer, en liepen naar hun trein. Een van die twee wijven liet ineens het mobieltje uit haar hand glijden, en vervolgens ketste dat keihard op de grond waardoor de batterijhouder eraf schoot en van het perron onder de trein viel. Ik kon het niet helpen, maar ik moest zo hard lachen dat de tranen in m'n ogen schoten. Alsof het gewoon zo moest zijn, wat er gebeurde met dat telefoontje. Dat wijf keek me zo gigantisch kwaad aan, en riep "kutmongool, vind je dat grappig ofzo?" En riep ik keihard "dit is één van de meest hilarische dingen die ik ooit heb meegemaakt". Even dacht ik dat ze zou ontploffen, totdat haar vriendinnetje haar mee de trein in trok. Uiteindelijk toch nog een geweldige ervaring dit.

Iemand ervaring met dergelijke voorvallen? En dan bedoel ik niet het voorval met het telefoontje, maar dit soort wijven.
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 23:53:53 #2
92279 N.icka
Windforce 11
pi_24807681
Je hebt vast een blauwtje gelopen bij zo'n meisje
pi_24807694
Bestaan er andere meisjes dan :S ?
  vrijdag 28 januari 2005 @ 23:55:25 #4
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_24807713
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 23:53 schreef N.icka het volgende:
Wie niet
pi_24807724
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 23:53 schreef N.icka het volgende:
En een nieuwe batterijhouder
046
Dank aan Yeahinho
pi_24807725

Grappig verhaal verder
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_24807726
Haha nee niet echt
Maar dat telefoontje
heerlijk.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 23:56:46 #8
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_24807742

de frustratie hangt zo dik in de lucht, t is bijna vloeibaar!

pi_24807760
quote:
"dit is één van de meest hilarische dingen die ik ooit heb meegemaakt".
Maar verder heb je zelf wel een leven?

Zit je er erg mee? Bel de s.o.s. hulpdienst....
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_24807788
dat telefoon-stuk is gewoon verzonnen zodat zijn eerste ervaring met mensen van het andere geslacht wat niet echt vlekkeloos verliep te verdoezelen. en het is nerd, nerd

geintje, niet boos worden anders laat ik me mobiel vallen
pi_24807817
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 23:59 schreef Thrilled het volgende:
dat telefoon-stuk is gewoon verzonnen zodat zijn eerste ervaring met mensen van het andere geslacht wat niet echt vlekkeloos verliep te verdoezelen. en het is nerd, nerd

Dan heeft hij toch al zijn twee meest hilarische momenten uit zijn leven meegemaakt, en dat binnen een week!
  zaterdag 29 januari 2005 @ 00:02:01 #12
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_24807835
Nee hoor ik zit er absoluut niet mee, want hetgeen er op het einde gebeurde, maakte werkelijk alles goed. Ik erger me er opzich niet zo aan, alleen het is voor mij een beetje onbegrijpelijk dat dit soort hoertjes rondlopen. En het bovendien nog nodig vinden om mensen een stempel te geven zonder dat ze je kennen. Beetje zielig en ziek.

djenneke: ja hoor, ik heb een zeer aangenaam leven ;-)

Cerbie: die foto is prachtig, goed voorbeeld ja!

N.icka: nee hoor, absoluut geen blauwtje gelopen. Ik waag niet eens m'n kans op dat soort meiden. Ik heb een vriendin op goed niveau ;-)

vandruten: dat vraag ik me dus af ja, of er nog andere meiden bestaan. Ik denk van niet.
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
pi_24807836
quote:
ik ga ze gewoon es wat sociale vaardigheden bijbrengen
quote:
En heb dit ook tegen ze gezegt
046
Dank aan Yeahinho
pi_24807842
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 00:01 schreef djenneke het volgende:

[..]

Dan heeft hij toch al zijn twee meest hilarische momenten uit zijn leven meegemaakt, en dat binnen een week!
1 , want dat telefoon gedoe was tenslotte verzonnen
  zaterdag 29 januari 2005 @ 00:03:00 #15
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_24807853
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 23:59 schreef Thrilled het volgende:

Hoelang heb je zitten bedenken hoe je die zin het mooiste zou kunnen formuleren?
  zaterdag 29 januari 2005 @ 00:03:32 #16
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_24807860
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 00:02 schreef Thrilled het volgende:

[..]

1 , want dat telefoon gedoe was tenslotte verzonnen
ik geloof niet dat jij erbij was
pi_24807863
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 00:02 schreef Erick1985 het volgende:
alleen het is voor mij een beetje onbegrijpelijk dat dit soort hoertjes rondlopen. En het bovendien nog nodig vinden om mensen een stempel te geven zonder dat ze je kennen. Beetje zielig en ziek.
Je noemt hun ’’hoertje’’ terwijl ze je niet kent , wie geeft wie dan een stempel
dat is pas zielig en ziek
046
Dank aan Yeahinho
pi_24807868
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 00:02 schreef Erick1985 het volgende:
Nee hoor ik zit er absoluut niet mee, want hetgeen er op het einde gebeurde, maakte werkelijk alles goed. Ik erger me er opzich niet zo aan, alleen het is voor mij een beetje onbegrijpelijk dat dit soort hoertjes rondlopen. En het bovendien nog nodig vinden om mensen een stempel te geven zonder dat ze je kennen. Beetje zielig en ziek.

djenneke: ja hoor, ik heb een zeer aangenaam leven ;-)

Cerbie: die foto is prachtig, goed voorbeeld ja!

N.icka: nee hoor, absoluut geen blauwtje gelopen. Ik waag niet eens m'n kans op dat soort meiden. Ik heb een vriendin op goed niveau ;-)

vandruten: dat vraag ik me dus af ja, of er nog andere meiden bestaan. Ik denk van niet.
Maar goed, intussen weet je ook zeker dat ze geld voor seks vragen?
pi_24807876
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 00:03 schreef Erick1985 het volgende:

[..]

Hoelang heb je zitten bedenken hoe je die zin het mooiste zou kunnen formuleren?
haha nog eigelijk best lang want ik was bezig om geen spelfouten te maken zodat jullie me niet zouden uitlachen
pi_24807882
quote:

[..]

Ik heb het vermoeden dat jij er ook niet bij was
046
Dank aan Yeahinho
pi_24807888
quote:

[..]

nope, maar dat noemen ze mensenkennis...

ben op dreef
  zaterdag 29 januari 2005 @ 00:05:36 #22
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_24807891
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 00:04 schreef djenneke het volgende:

[..]

Maar goed, intussen weet je ook zeker dat ze geld voor seks vragen?
zoals ik al zei; daar zou ik mn kans op wagen, op dat soort meiden ;-)
pi_24807909
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 00:05 schreef Erick1985 het volgende:

[..]

Maar toch weet je zeker dat ze geld vragen voor seks?
  zaterdag 29 januari 2005 @ 00:06:43 #24
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_24807915
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 00:04 schreef Thrilled het volgende:

[..]

haha nog eigelijk best lang want ik was bezig om geen spelfouten te maken zodat jullie me niet zouden uitlachen
Nou, dat doe ik nu sowieso wel, na die eerste reply van je
pi_24807918
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 00:05 schreef Erick1985 het volgende:

[..]

mm dat soort meiden, generalisatie, dus bestempelen.... nu is dus je totale doelstelling van je topic naar de klote...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')