Dit was in 1 jaar he...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 02:12 schreef Sjoewe het volgende:
Mja, 8.3% is ruweg één op de elf, beetje vlug voor een aanname dat het allemaal één pot nat is toch?
Voor de rest geven je cijfers al aan wat ik ongeveer zeg.
Het was niet mijn bedoeling om de 'slachtofferpet' uit te rijken, die is wat mij betreft alleen voor de echte slachtoffers van de misdrijven... Tja een gemeenschap een rol laten spelen in het geheel, kan nooit kwaad natuurlijk, maar volgens mij is het beste middel tegen dergelijke schoften toch uiteindelijk de letter van de wet en een precieze nastreving daarvan. Want een gemeenschap een rol laten spelen in het geheel is een mooie ideologie maar de uitvoer ervan is zogoed als onmogelijk.
ja hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2005 02:47 schreef RonaldV het volgende:
Uit Een typische VMBO-schooldag... (GeenStijl)
Goeie integratie
Kan iemand me even voorzien van ondertitels trouwens?
quote:gaan met jou WEG he
gaan met jou weg
mijn cijferlijst nu gaat kijken, je gaat nu gauw opstaan met mij, met mij daar heen lopen
opstaan, nu
hij zij gewoon fucking "tering op" he?
je gaat nu opstaan jongen
opstaan
dijns er niet over
uhh wat denk je wel niet jongen
je gaat nu opstaan, ik wil mij cijferlijst
wat denk je wel niet jongen
opstaan
opstaan
ga opstaan
ga opstaan
ga opstaan
ik wil mijn cijferlijst
ik wil mijn cijferlijst
opstaan
niks jongen
opstaan
ik pak heel netjes geld
meneer mag ik even naar meneer Smit toe.
hoef je geen grote bek aan me te geven
leraar: ik heb helemaal geen grote mond gegeven?
hou je bek joh, vuile hoofd joh
gaat met mij meelopen
je gaat me cijferlijst geven
cijferlijst geven
MODDERtje lopen jongen
lopen
ik wil me motherfucking cijferlijst
lopen meneer
ik wil mijn cijferlijst
lopen
lopen nou
op wie wacht u
loop dan
leraar: Doe ff normaal
lopen dan
leraar: Doe normaal
ik heb normaal gedaan en ik heb altijd normaal gedaan
Leraar: Doe normaal
lopen nou
meneer ik wordt helemaal aggressief
Leraar: Doe normaal
lopen nou
leraar: ik loop wel even mee.
leerlingen: Hij moet nu weg heh? Hij moet naar NOEK he? *giggelen*
stond in dat ander topic, heb het zelf niet geschrevenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 02:54 schreef cultheld het volgende:
Ondertitel hem dan wel goed....
Dat is het typische van dat tuig, en dat flikken ze ook op straat tegen de politie en andere gezagsdragers. Ze kunnen de politie zonder blikken of blozen de grootste leugens vertellen, maar door dat gebruik van 'u' en 'meneer' trapt die er, soft als de Nederlandse politie tegenwoordig is, nog vaak in ookquote:Op zaterdag 29 januari 2005 02:51 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
U en meneer. Hoe paradoxaal.
Precies, afraggen dat teringtuigquote:Op zaterdag 29 januari 2005 02:59 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat is het typische van dat tuig, en dat flikken ze ook op straat tegen de politie en andere gezagsdragers. Ze kunnen de politie zonder blikken of blozen de grootste leugens vertellen, maar door dat gebruik van 'u' en 'meneer' trapt die er, soft als de Nederlandse politie tegenwoordig is, nog vaak in ook.
Een Franse agent had in zo'n geval allang die knuppel in dat nekkie gelegd.
Ik had godverdomme dat stuk mestoverschot door de klas heen geslagen..... blij dat ik geen leerkracht ben. Zou m'n geduld regelmatig verliezen met dit soort varkens.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 02:55 schreef RonaldV het volgende:
uhm... That's it? Die windbuil gaat op tilt om een cijferlijst?
Tis maar goed dat ik geen leerkracht ben, ik zou hem "respect' uitleggen. Kutkoter.
Maar dit is gewoon agressief bedreigend gedrag. Ik zou deze leerkracht toch op zijn minst aangifte laten doen van bedreiging.
Je hebt helemaal gelijk. Maar dat mag dus niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 03:06 schreef djenneke het volgende:
Jongeren verleggen hun grenzen. Het is aan volwassenen om die grenzen te stellen, en te verdedigen. Die leraar schiet gewoon zwaar te kort, kent nog niet het minste overwicht. Verkeerde baan gekozen meneer.... lopen!
Ik heb het niet over geweld beste....quote:Op zaterdag 29 januari 2005 03:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Maar dat mag dus niet.
"Eigen rechter" en zo
Ik ook nietquote:Op zaterdag 29 januari 2005 03:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb het niet over geweld beste....
Amen.......... hard maar waar..... Ik weet nog op de lagere school heb ik vaak genoeg 1 uur voor het schoolbord op mijn knieen gezeten... en verschillende tikken gekregen... en 15 jr later ging ik nog eens mijn oude school (=oude woonbuurt) opzoeken. En mijn eerste reaktie was "je bent/was de beste leraar die ik ooit heb meegemaakt). anders was ik nooit zo ver gekomen.".quote:Op zaterdag 29 januari 2005 03:06 schreef djenneke het volgende:
Jongeren verleggen hun grenzen. Het is aan volwassenen om die grenzen te stellen, en te verdedigen. Die leraar schiet gewoon zwaar te kort, kent nog niet het minste overwicht. Verkeerde baan gekozen meneer.... lopen!
Zou je het zelf beter doen, denk je?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 03:06 schreef djenneke het volgende:
Eh?quote:
Nee, zeker niet, en daarom heb ik er ook niet voor gekozen om leraar te worden. Die man mag wat mij betreft van school gestuurd worden, om vervolgens nooit meer aan de bak te komen als leraar.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 03:13 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Zou je het zelf beter doen, denk je?
Overigens heeft de school verklaard het helemaal eens te zijn met de manier van handelen van de leraar. De school heeft namelijk liever een leerling, dan een leraar minder.
flauw relativerend matig grapje, laat maar....quote:Op zaterdag 29 januari 2005 03:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Eh?
Mijn gevoel voor humor is ff met verlof... doe es uitleggen?
Mijn idee ook.....(een leraar heeft een maatschappelijke functie)....quote:Op zaterdag 29 januari 2005 03:16 schreef djenneke het volgende:
Nee, zeker niet, en daarom heb ik er ook niet voor gekozen om leraar te worden. Die man mag wat mij betreft van school gestuurd worden, om vervolgens nooit meer aan de bak te komen als leraar.
Wie niet les kan geven, kan geen les geven.... Misschien moet hij het eens bij de kleuters proberen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 03:22 schreef HeyFreak het volgende:
of hij kan elders in het land lesgeven...
Daar ben ik het pertinent mee oneens.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 03:16 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, zeker niet, en daarom heb ik er ook niet voor gekozen om leraar te worden. Die man mag wat mij betreft van school gestuurd worden, om vervolgens nooit meer aan de bak te komen als leraar.
Castratie wil bij dieren overigens ook nog weleens helpen om ze wat 'handelbaarder' te krijgenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 03:13 schreef RonaldV het volgende:
Jonge olifant stieren vertonen de neiging om helemaal door het lint te gaan als niets of niemand ze tot de orde roept. In een wildpark in Zuid Afrika hebben ze 6 oude stieren uit het Krugerpark geïntroduceerd om de orde te herstellen. In een paar weken tijd hadden ze het voor elkaar, de jonge stieren kregen systematisch klop van de oudere als ze zich niet konden gedragen.
Ik neig naar een soortgelijke aanpak. Er komt een moment dat alleen dat nog maar helpt.
Uiteraard is het persoonlijke tekort aan autoriteit van de man volkomen te wijten aan politiek links!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 03:24 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Daar ben ik het pertinent mee oneens.
De 'moderne' leraren valt niet veel te verwijten. Zij hebben immers op de PABO hun 'softe', typisch Hollandse methode om met de leerlingen om te gaan, geleerd. De doorgeschoten jaren-'60-mentaliteit is immers overal in de maatschappij doorgedrongen, ook op school. Die leert ons dat kinderen ook recht hebben op hun mening, en dat die ten allen tijde serieus genomen dient te worden. Leraren die dit soort 'lastpakjes' nog wel aan kunnen, die van de oude stempel zegmaar, zij in Nederland op twee handen te tellen.
Als je alle leraren wilt ontslaan die op een dergelijke manier met hun leerlingen omgaan, kun je de meeste scholen wel sluiten. Vooral de VMBO-scholen, waar toch al geen hond wil werken.
Ja en Nee..... ... de koppeling VMBO is een heel foute keuze geweest.....quote:Op zaterdag 29 januari 2005 03:24 schreef Lemmeb het volgende:
Als je alle leraren wilt ontslaan die op een dergelijke manier met hun leerlingen omgaan, kun je de meeste scholen wel sluiten. Vooral de VMBO-scholen, waar toch al geen hond wil werken.
Ik ben blij dat we het eens zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 03:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
Uiteraard is het persoonlijke tekort aan autoriteit van de man volkomen te wijten aan politiek links!
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 03:28 schreef djenneke het volgende:
Uiteraard is het persoonlijke tekort aan autoriteit van de man volkomen te wijten aan politiek links!
Wat is het 'nee'-gedeelte dan met betrekking tot mijn post? Ik volg je even nietquote:Op zaterdag 29 januari 2005 03:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja en Nee..... ... de koppeling VMBO is een heel foute keuze geweest.....
Ja tuurlijk. Net als alle andere persoonlijke tekorten van mensen. Een pedofiel is zo geworden door politiek links. Politiek links maakt brave burgers spontaan crimineel. Mensen, heb je een gebrek? ben je zenuwachtig? egoistisch? linkshandig? blind? doof? Een dikke puist op je voorhoofd? klaag de pvda aan!quote:
Ik verdenk alfred jodokus kwak!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 03:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
(die heeft zeker teveel gekeken naar Teletubbies op TV).
Euh, nu sla je tever door ... denk ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 03:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Net als alle andere persoonlijke tekorten van mensen. Een pedofiel is zo geworden door politiek links. Politiek links maakt brave burgers spontaan crimineel. Mensen, heb je een gebrek? ben je zenuwachtig? egoistisch? linkshandig? blind? doof? Een dikke puist op je voorhoofd? klaag de pvda aan!
Soms gebeurt er wel iets goeds op die scholen... maar ik heb ook veel ellende gezien (Was er zelf een product van).. (dat ook). Zelfs toen had ik al het gevoel dat sommige leraren ondermaats waren... en met een zekere spiegeling zal dat anno 2005 niet veel beter zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 03:24 schreef Lemmeb het volgende:
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 03:34 schreef djenneke het volgende:
Ik verdenk alfred jodokus kwak!
Kenmerken gedetineerde bevolking 2003 naar herkomst (1e en 2e generatie)quote:Op zaterdag 29 januari 2005 03:45 schreef Dawnbreaker het volgende:
even terugkomend op de mensen die de hele tijd roepen dat iedereen generaliseerd die zegt dat marokkanen gewoon een kutvolk zijn...
een kennis van mij is gevangenbewaarder, hij zegt dat zeker 80% van de gevangenen daar buitenlanders zijn, waarvan de helf marokkanen, de andere helft verdeeld over verschillende nationaliteiten..
daarnaast zei ie ook dat de marokkanen ook nog altijd herrie schoppen..
hoelang willen we nog de feiten niet onder ogen zien? hoelang nog de schijn hoog houden dat het "enkele" zijn...
zijn dit cijfers van de voor jou onbekende gevangenis?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 03:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
Kenmerken gedetineerde bevolking 2003 naar herkomst (1e en 2e generatie)
nederland: 6235 (45%)
Suriname: 1195 (8%)
Antillen/aruba: 1195 (8%)
Marokko: 985 (7%)
Turkije: 655 (5%)
Algerije: 435 (3%)
Voormalig joegoslavie: 270 (2%)
Anders: 3010 (22%)
Totaal: 13980 (100%)
Europa: 8015 (57%)
Afrika: 2150 (15%)
Azie: 935 (7%)
Noord & Midden Amerika: 195 (1%)
Zuid Amerika: 2590 (19%)
Oceanie/onbekend: 95 (1%)
Knappe 80% . Gelukkig worden ondervindingen van familieleden nog altijd niet gerekend tot harde feiten.....
Bron: CBS
In absolute zin.... damn... 6 %... dat is hoog ...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 04:10 schreef djenneke het volgende:
...
Totale gedetineerde bevolking (dus ook jeugd en vrouwen) tov totale bevolking per bevolkingsgroep inderdaad....quote:Op zaterdag 29 januari 2005 04:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
In absolute zin.... damn... 6 %... dat is hoog ...
1/16 mensen dus... bejaarden en kinderen meegerekend.
Zullen we nu een Algerijnen-bash-topic beginnenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 04:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
In absolute zin.... damn... 6 %... dat is hoog ...
1/16 mensen dus... bejaarden en kinderen meegerekend.
Het bashen is al begonnen....... ik heb te veel op... en ga maffen... (ik moet liggen voordat de kater het zonlicht ziet).quote:Op zaterdag 29 januari 2005 04:20 schreef djenneke het volgende:
Zullen we nu een Algerijnen-bash-topic beginnen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |