filmpje (stream)quote:Op het forum van Maroc zwierf enige dagen een filmpje rond van een (vmbo?)leerling die laat zien dat je tegenwoordig als leraar gewoon je bek hebt te houden en moet doen wat de leerling zegt. En als je als leraar niet luistert naar de leerling dan moet je maar voelen. Balkenende, kijk je even mee? Volgens de inmiddels verwijderde uitleg op Maroc voelde deze kutmarokkaan zich 'genegeerd' door de leraar. Want hij vroeg heel netjes "of hij naar meneer Smit mocht". Dat mocht niet dus explodeerde hij en ontstond er een tamelijk dreigende situatie. Was de leraar niet zo relaxed geweest, dan waren er zeker gewonden gevallen. Waarschijnlijk ergens rond Utrecht want daar zijn 'rode winkel rugtasjes' hip onder de lagere sociale klasse. Het stijlloze wervingsfilmpje voor leraren in de grote steden staat.
Dat is helaas de neergaande spiraal in deze maatschappij......quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:00 schreef HeyFreak het volgende:
[Dat is nou typisch het probleem hier, dat schaapachtig kijken als iemand anders rotzooi uithaalt....
het is helaas de praktijk van alledag... Het is blijkbaar tegenwoordig heel normaal om een docent een grote smoel te geven... Ik maak het hier ook regelmatig mee, en ik zal er nooit aan wennen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:11 schreef Boomrups het volgende:
Volgens mij is het in scene gezet
Niet in scene gezet, wel aangewakkerd door 't feit dat er een camera bij was. Die gozer gaf gewoon een showtje.quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:11 schreef Boomrups het volgende:
Volgens mij is het in scene gezet.. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat een leraar op die manier reageert, en al helemaal niet dat er 'toevallig' een camera in de klas loopt
Dr zit ook een gast in beeld met zn telefoon te filmen wat er gebeurd. Misschien is dit ook met een telefoon gemaakt, ik ken wel iemand die zo'n goede telefoon heeft dat ie deze kwaliteit makkelijk haalt. Het geluid is ook bagger voor een echte videocamera vind ik.quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:11 schreef Boomrups het volgende:
Volgens mij is het in scene gezet.. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat een leraar op die manier reageert, en al helemaal niet dat er 'toevallig' een camera in de klas loopt
volgens mij is dat al jaren zo. een Nederlands kwaaltje...quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:12 schreef buzzer het volgende:
[..]
Dat is helaas de neergaande spiraal in deze maatschappij......
daar gaat het mij niet om. Het gaat mij om dat die marokkaan of wat het ook is het gore lef heeft om een leraar zo te behandelen en al zijn nederlandse klasgenootjes die er een beetje bij zitten te kijken...quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:28 schreef mvt het volgende:
Wel weer een mooi staaltje stemmingsmakerij
Ik denk dat ze wel anders zouden reageren als een van hunzelf zo werd behandeld door die marokkaanse jongen. Een leraar beschermen doe je gewoon minder snel dan een andere leerling beschermen, is niet stoer, zeker niet op het vmbo. Ik denk dat als het echt uit de hand was gelopen er wel wat was gebeurd, nu kwam het nog over alsof de leraar het onder controle hield.quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:32 schreef HeyFreak het volgende:
daar gaat het mij niet om. Het gaat mij om dat die marokkaan of wat het ook is het gore lef heeft om een leraar zo te behandelen en al zijn nederlandse klasgenootjes die er een beetje bij zitten te kijken...
... maar ze zorgen wel weer voor het bier.quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:27 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
volgens mij is dat al jaren zo. een Nederlands kwaaltje...
Mijn vader vertelde mij wel eens over jaren geleden (jaren 70) in een kroeg, toen werd een Nederlandse jongen in elkaar geslagen door een paar Italianen. Mijn vader greep dan in met zijn maat maar de andere (nederlandse) bezoekers stonden er een beetje naast te kijken (hij is Turks). Nadat die Italianen weggingen kregen mijn vader en zijn maat allemaal schouderklopjes en biertjes etc.
Nederlanders hebben blijkbaar de neiging om te gaan staren als er iets gebeurt...
Die klasgenoten vinden het waarschijnlijk alleen maar leuk. Verplaats jezelf eens naar een 15-jarige VMBO leerling, gemiddeld genomen niet echt gemotiveerde leerlingen. Wat is er dan mooier dan een leraar die voor goed voor lul wordt gezet ?quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:32 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
daar gaat het mij niet om. Het gaat mij om dat die marokkaan of wat het ook is het gore lef heeft om een leraar zo te behandelen en al zijn nederlandse klasgenootjes die er een beetje bij zitten te kijken...
Het is dat die leraar nog zo rustig reageerde...
Dus aan de ene kant vindt je het raar dat de leerlingen zo stil bleven en aan de andere kant prijs je de leraar die omdat ie rustig bleef.quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:32 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Het is dat die leraar nog zo rustig reageerde...
Wat moeten ze dan zeggen? "Kappen nou!"?quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:00 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
filmpje (stream)
BRON
Al dat gelul over dat Marokkanen schapenneukers zijn etc, ik zie daar een stuk of wat schapen zitten die niks doen en alleen maar kijken hoe die gast te keer gaat tegen de leraar. Dat is nou typisch het probleem hier, dat schaapachtig kijken als iemand anders rotzooi uithaalt....
Het kam me geen fuck schelen dat het een marokkaan was, voor mijn part was het een Fries. Ik prijs de leraar omdat hij zo rustig bleef, want anders had hij waarschijnlijk klappen gekregen (die gast kwam agressief genoeg over). Dat die medeleerlingen niet eens hun bek open durven te trekken, dat vind ik dus kwalijk. Zij zijn toch in de meerderheid? Waarom laten ze zich dan zo intimideren door die ene pleefiguur.quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:40 schreef mvt het volgende:
[..]
Dus aan de ene kant vindt je het raar dat de leerlingen zo stil bleven en aan de andere kant prijs je de leraar die omdat ie rustig bleef.
Kom op zeg man. Het wordt nu gehyped omdat het een marokkaan is die even een showtje geeft. Er zijn zat nederlandse jongeren die tekeer gaan tegen hun leraar. Zelfs toen ik op de HAVO en VWO zat gebeurde dat. En toen bleef ook iedereen zitten.
Pure stemmingsmakerij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |