De competitie gaat over 34 wedstrijden, niet over wie het beste presteert tegen ADO.quote:Op zondag 30 januari 2005 20:25 schreef F1Bas het volgende:
Als je 2 wedstrijden niet van Ado weet te winnen verdien je geen titel.
Kampioen wordt je tegen de kleintjes zeggen ze wel eens.quote:Op zondag 30 januari 2005 20:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De competitie gaat over 34 wedstrijden, niet over wie het beste presteert tegen ADO.
Volgens mij gaan nu toch de wedstrijden tegen de topploegen heel belangrijk worden.quote:Op zondag 30 januari 2005 20:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kampioen wordt je tegen de kleintjes zeggen ze wel eens.
of het was een dildo met weerhaakjes die er nog uit bungeldequote:Op zondag 30 januari 2005 20:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als m'n zus een lul had gehad, dan was het m'n broer geweest![]()
dat zal oko nog best gebeuren, zo goed gaat t in Alkmaar niet meerquote:Op zondag 30 januari 2005 20:04 schreef methodmich het volgende:
Beetje jammer, 0-0 tegen ADO. Maar 15 duels is voldoende om in ieder geval AZ nog te achterhalen hoor.
Even zien ik zie 2 psv-ers en 1 volgens mij van Den Boschquote:Op zondag 30 januari 2005 22:21 schreef Robar het volgende:
Goh, dacht dat dit het Ajax topic was, wordt volledig volgespamd door andersoortigen van wie ik de benaming niet wil noemen, omdat er kinderen mee kunnen kijken, al zal de gemiddelde Hagenees daar niet van terugschrikken! Maar de overtreding van van der vaart valt in het niet bij de overtreding die die invaller voor van der Gun maakte bij van der vaart. Dat was een natrappende beweging en daar staat maar 1 kleur voor. ROOD!
Ik ook niet, dat zal wel Koeman logica zijn.quote:Op zondag 30 januari 2005 22:48 schreef Nyluzzz het volgende:
En ik snap werkelijk niet wat Mitea nog in de basis doet en Babel op de bank!
Ik geef toe, d'r lopen een paar gasten een beetje te zieken, maar dat is niet anders als bij andere wedstrijden.quote:Op zondag 30 januari 2005 22:21 schreef Robar het volgende:
Goh, dacht dat dit het Ajax topic was, wordt volledig volgespamd door andersoortigen van wie ik de benaming niet wil noemen, omdat er kinderen mee kunnen kijken, al zal de gemiddelde Hagenees daar niet van terugschrikken! Maar de overtreding van van der vaart valt in het niet bij de overtreding die die invaller voor van der Gun maakte bij van der vaart. Dat was een natrappende beweging en daar staat maar 1 kleur voor. ROOD!
ado toch nog gekomen?quote:Op zondag 30 januari 2005 23:49 schreef Againzender het volgende:
Ik hoor via de scanner dat er een uitslaande brand is in het supportershome van Ajax.
Gebeurde daar nog wat vanavond?
Ik ben na de wedstrijd gelijk ziek mijn nest in gedoken, maar ben even achter de compure gekropen toen ik het bericht hoorde.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ado toch nog gekomen?
Ik ben na de wedstrijd meteen naar een verjaardag gegaan
dat hoop ik toch niet. is dat nu aan de handquote:Op zondag 30 januari 2005 23:49 schreef Againzender het volgende:
Ik hoor via de scanner dat er een uitslaande brand is in het supportershome van Ajax.
Gebeurde daar nog wat vanavond?
yep, melding kwam een kwartiertje terug binnen. Was toen een middelbrand .quote:Op zondag 30 januari 2005 23:52 schreef Dizzee het volgende:
[..]
dat hoop ik toch niet. is dat nu aan de hand![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |