Lijkt me niet. De wedstrijden waarin ik Rafael in heb zien voetballen lijkt in geen wegen op Babel. Babel lijkt me veel meer techniek en snelheid te hebben. Nando Rafael is absoluut geen speler, maar ik denk dat Babel echt wel een graadje beter is dan Rafael.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:18 schreef gras het volgende:
[..]
Blij dat 'ie weg is? Jij bent gek. Die jongen heeft misschien wel meer potentie dan Ryan!
Verder in zijn ontwikkeling ja, maar niet beter.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:27 schreef gras het volgende:
[..]
Als hij bij Ajax mocht blijven zou hij veel en veel verder zijn dan Babel nu.
Rafael is statischer en heeft meer kracht. Erg goed schot ook nog. Spelers zijn niet echt goed met elkaar te verglijken, maar doordat Rafael z'n carriere in Duitsland moest voorzettten is Ryan hem nu inderdaad wel voorbijgestreefd. Dat kan ik moeilijk ontkennen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Lijkt me niet. De wedstrijden waarin ik Rafael in heb zien voetballen lijkt in geen wegen op Babel. Babel lijkt me veel meer techniek en snelheid te hebben. Nando Rafael is absoluut geen speler, maar ik denk dat Babel echt wel een graadje beter is dan Rafael.
Dat weet ik wel zeker!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:14 schreef Radegast het volgende:
Ik vond Nando Rafael wel een geschikte spits voor Ajax, als hij bij Ajax had kunnen blijven dan was ons misschien de nachtmerrie Sonck bespaard gebleven.
Gaat mij niet om de namen, als het duo goed functioneert zoals nu, moet je Grygera lekker laten staan.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:29 schreef gras het volgende:
Galásek had al veel langer de basiself uitgekieperd moeten worden. Heitinga moet een linie zakken, Grygera eruit. Pienaar terug op het middenveld. Dan gaat het al meer lijken op het Ajax zoals het hoort.
jij wilt met 3 aanvallende middenvelders en met 3 aanvallers gaan spelen?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:29 schreef gras het volgende:
Galásek had al veel langer de basiself uitgekieperd moeten worden. Heitinga moet een linie zakken, Grygera eruit. Pienaar terug op het middenveld. Dan gaat het al meer lijken op het Ajax zoals het hoort.
Namen vind ik ook totaal niet interessant. Ik kijk vooral naar de kwaliteiten.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:33 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Gaat mij niet om de namen, als het duo goed functioneert zoals nu, moet je Grygera lekker laten staan.
Het gaat om de intentie, niet om de posities/systeem. Overigens is mijn geschetse situatie totaal niet mogelijk. Met de huidige backs zou dat niks worden.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:35 schreef mooiegek het volgende:
[..]
jij wilt met 3 aanvallende middenvelders en met 3 aanvallers gaan spelen?
zo aanvallend heeft ajax zelfs onder Van Gaal niet gespeeld.
Anders ga je effe koffiedik kijkenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:27 schreef gras het volgende:
[..]
Als hij bij Ajax mocht blijven zou hij veel en veel verder zijn dan Babel nu.
Ja.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:44 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Anders ga je effe koffiedik kijken
Tegen amateurs heeft hij ook gescoord hoor.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:28 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Scoort ook een keer in een AC-wedstrijd
Ik ben er wel hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:30 schreef superjoden het volgende:
kaartjes voor Ajax - Auxerre gisteren gehaald. Ben benieuwd of er nog veel mensen gaan
Ik heb een Ajax Club Card. Kan ik daarmee 2 kaarten halen?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:30 schreef superjoden het volgende:
kaartjes voor Ajax - Auxerre gisteren gehaald. Ben benieuwd of er nog veel mensen gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |