Dat is toch Pienaar?quote:
het plaatje is random...ververs de pagina maarquote:
Kan zijn...maar de Jong heeft meer potentiequote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoezo Escude eruit?
Op zijn spel is de laatste paar maanden echt niets op aan te merken hoor!
En nu is het weer Bergkamp.quote:
Het is een goed duo. Wat mij betreft blijven ze ook nog lekker staan, maar het kan nog veel beter. Grygera is nog steeds aan het twijfelen. Hij moet sneller handelen, want hij vertraagd het spel.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:19 schreef zjroentje het volgende:
Verdedigend vind ik het ook echt goed staan. SQD en Grygera is gewoon een goed duo. De Heerenveenerts kwamen er gisteren totaal niet aan te pas.
Dat zit er dik in, ja. Na het winnen van het prestigeuze Amsterdam Tournament en de schitterende Total Cup zijn we in ieder geval goed op weg.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:24 schreef Bananenman het volgende:
Dit jaar pakken we de titel, de Amstel Cup en uiteraard de UEFA Cup
ADO is niet welkom. Uitvak is helemaal leeg.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:39 schreef Suijk het volgende:
Dit weekend komt ADO op bezoek, hopelijk krijgen die een flink pak slaag.
jammer. Ado is toch 1 van de speciale wedstrijden qua uit-publiek.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:41 schreef gras het volgende:
[..]
ADO is niet welkom. Uitvak is helemaal leeg.
Echter toch niet als centrumverdediger.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:34 schreef fayakill het volgende:
[..]
Kan zijn...maar de Jong heeft meer potentie
nog steeds hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:59 schreef heiden6 het volgende:
Die Rosales was wel een goede koop trouwens.
Jullie kopen hem steeds opnieuw? Dat is ook zonde van je geld.quote:
Ach, je moet wat als je geld over hebt.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:23 schreef heiden6 het volgende:
Jullie kopen hem steeds opnieuw? Dat is ook zonde van je geld.
Nee, ik vind het meermalen per week aanschaffen van dezelfde rechtbuiten erger.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:26 schreef keeper het volgende:
[..]
Ach, je moet wat als je geld over hebt.
Jullie kopen telkens opnieuw prutspelers. Dát is pas zonde van je geld.
Babel ipv Mitea aub.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:45 schreef gras het volgende:
Tegen ADO dezelfde opstelling weer.
Uitblinker Ryan Babel start zondag tegen ADO Den Haag gewoon weer op de reservebank. Trainer Ronald Koeman heeft op de persconferentie vanmiddag laten weten dat hij niets verandert aan het elftal.quote:
Die zouden er toch sowieso al zitten?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:03 schreef F1Bas het volgende:
Het uitvak schijnt zondag vol te zitten met allemaal kleuters![]()
What else is new tegen Ado? Vorig jaar ook man.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:03 schreef F1Bas het volgende:
Het uitvak schijnt zondag vol te zitten met allemaal kleuters![]()
Die tijd wordt nog wel veranderd denk ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:38 schreef gras het volgende:
ADO tegen de beker, op een woensdagavond om 20.45
Heeft de Burgemeester van Den Haag dan nog niet geintervenieert.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:51 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Die tijd wordt nog wel veranderd denk ik.
quote:Nando genoemd in omkoopschandaal
In het omkoopschandaal in het Duitse voetbal worden voor het eerst ook namen van voetballers genoemd.
Volgens het Duitse tijdschrift Focus hebben twee, inmiddels gearresteerde, Kroaten de namen van drie voetballers van Hertha BSC genoemd. Ze zouden als gast aanwezig zijn geweest in het gokcafé van een van de opgepakte Kroaten. De verdachte Oost-Europeanen noemden onder anderen de naam van oud-Ajacied Nando Rafael, die sinds enkele jaren bij Hertha BSC onder contract staat.
De drie stonden in de basis tegen Eintracht Braunschweig, dat verrassend werd gewonnen door de derdedivisionist.
Blij dat 'ie weg is? Jij bent gek. Die jongen heeft misschien wel meer potentie dan Ryan!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:17 schreef jimjim1983 het volgende:
lekker Nando.
ben eigenlijk toch wel blij dat hij weg moest bij Ajax, nu hebben we Babel
en zo goed doet hij het ook niet.
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:18 schreef gras het volgende:
[..]
Blij dat 'ie weg is? Jij bent gek. Die jongen heeft misschien wel meer potentie dan Ryan!
Als hij bij Ajax mocht blijven zou hij veel en veel verder zijn dan Babel nu.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
sorry hoor, het is zeker geen slechte speler. maar ik denk toch echt dat Babel veel beter is.
Wat Nando nu laat zien bij Hertha ben ik ook niet kapot van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |