Ja de volgende keer het blizzard progje starten en dezelfde download directory kiezenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:54 schreef borisz het volgende:
ik download via dat blizzard ding en ik zit op 21%
als ik stop blijft de 21 dan staan?
Zeik niet man, wacht maar als ik jou afmaak als ik in stealth zit, of op mn skeletal horse rijdtquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:42 schreef Migwi het volgende:
Nuja, ga ook maar slapen dan.
Zie jullie morgen wel
We moeten echt een keer die Fok! Horde mietjes afmaken...![]()
ROFLMAOquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:52 schreef WoWFanboy het volgende:
[..]
Zeik niet man, wacht maar als ik jou afmaak als ik in stealth zit, of op mn skeletal horse rijdt. Dan zullen we eens zien of je nog zo tegen The Horde ben. Alliance pussie. ( niet voor de andere Alliance peeps bedoelt hoor, maar hij blijft er over doorzeiken ) .
![]()
As far as I know....:quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:14 schreef SocialDisorder het volgende:
OK, ik ben dus in de US Closed en Open Beta actief geweest. Mijn eerste MMORPG ervaring, en ik moet zeggen, twas wel de moeite waard. Nu overweeg ik om het spel aan te schaffen, maar ik ben niet in het bezit van een credit-card. Volgens de site van Hans van Breukhoven (www.frs.nl) zijn er ook World of Warcraft pre-paid kaarten beschikbaar.
Nu is mijn vraag; hoe werken die? Wordt het aantal dagen berekend aan de hand van het aantal dagen dat je speelt, of wanneer je de kaart activeert? Als ik niet direct een nieuwe kaart aanvraag, blijft mijn karakter dan wel bestaan op de server?
Ik ben niet elke maand zeker van een inkomen, dus abo-kosten voor een MMORPG en creditcard staan vrij laag op mijn prioriteitenlijstje. Maar als ik even kan, speel ik het wel graag. Wie kan er antwoord geven op mijn vragen?
Hmm, goede vraag.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:11 schreef WoWFanboy het volgende:
Btw, kan ik bv ook peeps van alliance in mn friends list doen en met hun prateen ofniet?
Daar was ik dus ook nog niet over uit... Night Elf - Hunter lijkt me wel leuk... maar daar is het gigantisch druk denk ik, want die is erg popi... Humans zijn ook bekend... dus mischien moet ik me "slechte" kant eens laten zien ( ben overdag beveiligingsbeambte die niks verkeerd mag doen/zeggen ) dus nu de boel een beetje opstelten zetten met een Undead - Warlock ofzo...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:53 schreef Migwi het volgende:
tvp..
lol
Anyway, wat speel je in de beta Ron?
Beign van de FB was echt irritant, toen iedereen spinnen moest hebben...stond je dan met z'n 50en in een grot, op zoek naar 1 spin. Die quest heeft me echt minstens drie kwartier gekost.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:53 schreef R_o_N het volgende:
[..]
Daar was ik dus ook nog niet over uit... Night Elf - Hunter lijkt me wel leuk... maar daar is het gigantisch druk denk ik, want die is erg popi... Humans zijn ook bekend... dus mischien moet ik me "slechte" kant eens laten zien ( ben overdag beveiligingsbeambte die niks verkeerd mag doen/zeggen ) dus nu de boel een beetje opstelten zetten met een Undead - Warlock ofzo...
Grtz
neequote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:11 schreef WoWFanboy het volgende:
Btw, kan ik bv ook peeps van alliance in mn friends list doen en met hun prateen ofniet?
waarom wel ?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:56 schreef WoWFanboy het volgende:
Waarom kan ik geen mensen van alliance in mn friends list zetten en met ze praten dan?
ik denk dat het nog wel paar uurtjes gaat durenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 02:01 schreef Da_Koen het volgende:
En we kunnen weer inloggen
edit: Maar de realms zijn nog steeds down
als goed is heb je tijdens account reggen... een pw opgegevenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 02:38 schreef -Muse- het volgende:
ik ga server 10, en ik neem aan dat ik mijn pw in een mail krijg?
In zo'n geval skip ik de quest gewoon, maar dat worden inderdaad leuke tijden met de retailquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:59 schreef DeX090 het volgende:
Beign van de FB was echt irritant, toen iedereen spinnen moest hebben...stond je dan met z'n 50en in een grot, op zoek naar 1 spin. Die quest heeft me echt minstens drie kwartier gekost.
ik verheug me eropquote:Op zaterdag 29 januari 2005 03:11 schreef Leshy het volgende:
[..]
In zo'n geval skip ik de quest gewoon, maar dat worden inderdaad leuke tijden met de retail
ben je een nacht doorgegaan?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 06:07 schreef WoWFanboy het volgende:
Ehhh... ik kan nog steeds niet spelen?
Hoe later het word, hoe meer mensen gaan staan wachten.. en als servers up gaan iedereen als een gek inloggenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 06:35 schreef WoWFanboy het volgende:
Neh ben niet doorgegaan verveelde me rot zo rond een uur of 2, wekker op half 6 gezet, en weer gekeken maar neuh.. nog niet..
ik gok rond 12 uurquote:Op zaterdag 29 januari 2005 08:16 schreef FFantaghiro het volgende:
bleeh ngo steeds niets.. laat ze opschieten
Blizzard en 'op tijd' zijn ... dat moet ik es nog een keer zienquote:Op zaterdag 29 januari 2005 08:24 schreef FFantaghiro het volgende:
Nee the early saterday morning lol das geen 12 uur.. laat ze op schietten.. eierhoofden.. kwil spelen!!!
servers down is makkeliker dan servers upquote:Op zaterdag 29 januari 2005 08:41 schreef FFantaghiro het volgende:
lol eens moet de eerste keer zijn eh
de servers gingen ook op tijd down
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |