Jeez, da's ECHT slecht. Ik heb Hitler grappigere dingen horen zeggen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:54 schreef BdR het volgende:
Ik wou toch nog ff dit kwijt. Een fragment uit de einde-maands-conference van vanochtend op Yorin FM:
"even kijken, was er dan echt geen leuk nieuws deze maand..? Oh ja toch wel, René Froger heeft prostaatkanker. *gelach* Ja, als je samen met Gerard Joling in een roze pakje in de Arena gaat rondhupsen, dan vraag je er ook een beetje om.. *gelach*"
Die gozer heeft dus een hele maand om grappige teksten te schrijven, en dan komt ie hiermee aanzetten!?mên.. ik snap werkelijk niet dat ze daar echt om kunnen lachen..
Adolf Hitler of Eddie Hitler?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:51 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Jeez, da's ECHT slecht. Ik heb Hitler grappigere dingen horen zeggen.![]()
Beide, alleen zit Adolf wat meer in dezelfde 'scene'.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Adolf Hitler of Eddie Hitler?
[afbeelding]
jij kan beter op de podia gaan staan waar onze Wilco staatquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:36 schreef Nickthedick het volgende:
Ik denk dat ik een nieuw onderdeel in dit topic ga introduceren; het "Wilco terwijn is zooo slecht" - onderdeel.
Wilco terwijn is zooo slecht dat:
er momenteel wordt onderzocht wat effectiever is; Wilco of de drion-pil.
mensen die zijn show bezoeken wordt verzocht alle scherpe objecten en veters bij de ingang in te leveren.
ze hem in Frankrijk geweldig vinden.
hij de Jostiband had geregeld voor de muziek op z'n nieuwste CD, maar hebben afgezegd omdat ze:'ook hun trots hebben.'
z'n moeder zich heeft bekeerd tot de Islam, zodat niemand haar meer kan herkennen in haar Bhurka.
de V.S. hem naar Noord-Korea wil sturen om een oorlog uit te lokken.
hij is ingehuurd door Coca-Cola om reclame te maken voor Pepsi.
er bij zijn optredens meer mensen in een rolstoel zijn opgestaan en weggelopen dan bij Jomanda.
zijn nieuwste DVD met gratis kotszakje wordt verkocht.
Kamerlid Nawijn z'n naam heeft laten veranderen, omdat hij vond dat de overeenkomsten tussen hun namen zijn imago wel eens zou kunnen beschadigen.
Die user is preventief geruimd... dus je kunt wachten tot je een ons weegt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is het echt zo erg? Ik wacht even op een reactie van de user die zei de dvd wel grappig te vinden.
Die gozer die door het bushokje is geknald omdat 'ie mensen wilde laten schrikken met z'n valpartijen?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Begrijpt niemand de grap met de JCDecaux-abri van mij?![]()
Het wisselt. Soms lach ik de ingewanden uit m'n lijf bij een aflevering, en een andere keer vind ik er niks aan (bijvoorbeeld laatst een of andere buikspreekster die zichzelf heel grappig vond). De 'zakjuh' Engelsman is inderdaad een van de leukerequote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:06 schreef BdR het volgende:
[..]
Die zijn juist wel leuk, ik heb vaak in een deuk gelegen bij dat programmaDat zijn meestal Amerikanen, en in de USA wordt ook veel meer aan standup comedy gedaan.
Ik ookquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:19 schreef gathering_storm het volgende:
[..]
Ja, zijn oudejaarsconference is op dvd uitgekomen.
En die vond ik eigenlijk best leuk
Hij is een wigger?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:29 schreef BdR het volgende:
"hallo! echt gewoon, kom op zeg, weet je wel" er tussendoor blaat, met die quasi-beledigde toon die hij dan ook aanslaat.. gadverdamme!!
Mocht 'ie willen.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is het echt zo erg? Ik wacht even op een reactie van de user die zei de dvd wel grappig te vinden.
Haha, dat is heeeeeeeeeeeeeeel triest. Een maand om iets te verzinnen en dan dat......quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:54 schreef BdR het volgende:
Ik wou toch nog ff dit kwijt. Een fragment uit de einde-maands-conference van vanochtend op Yorin FM:
"even kijken, was er dan echt geen leuk nieuws deze maand..? Oh ja toch wel, René Froger heeft prostaatkanker. *gelach* Ja, als je samen met Gerard Joling in een roze pakje in de Arena gaat rondhupsen, dan vraag je er ook een beetje om.. *gelach*"
Die gozer heeft dus een hele maand om grappige teksten te schrijven, en dan komt ie hiermee aanzetten!?mên.. ik snap werkelijk niet dat ze daar echt om kunnen lachen..
Ik was ook al redelijk kachel, daar was het oudjaar voorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
Maar dat kan ook zijn omdat ik toen al wat gedronken had... Er zaten wel aardige stukjes tussen.
Eeuwig talent, die Wilco Terwijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:22 schreef BGN het volgende:
[..]
Haha, dat is heeeeeeeeeeeeeeel triest. Een maand om iets te verzinnen en dan dat......
Zijn talent ligt natuurlijk ook wel bij standupcomedy
Zijn grappigste perfomance? Ik zou even wachten tot 'ie wordt begraven... lijkt me ERG grappig.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Weet iemand ook een leuke grap van deze onbegrepen held?
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:39 schreef BdR het volgende:
Fragment oudejaarsconference
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |