bij ons ligt volgens mij het voetbal 5 februari stil. Aangezien het carnavalgebeuren hiero....quote:JPM01 - vrijdag 28 januari 2005 @ 14:27
ik hoop btw dat 5 februari wel doorgaat, zo aan de weerberichten te zien gaat het gewoon door
uit vorige topic
is dat dan alquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:54 schreef stame het volgende:
[..]
bij ons ligt volgens mij het voetbal 5 februari stil. Aangezien het carnavalgebeuren hiero....
ja woon je niet in NL??quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:51 schreef Public_NME het volgende:
Heeft NL sneeuw gehad?!
Ik zat altijd in regio midden, ons eerste in WestII geloof ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:41 schreef superjoden het volgende:
in West II gaat alles nog gewoon door JPM, Public_NME woont in Londen
maandag mag ik weer... 7 uur in de zaal
ow hehe daar mogen ze friesland wel bij aanplakkenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:41 schreef superjoden het volgende:
JPM, Public_NME woont in Londen
Wat stijfjes? Ik kan amper lopen manquote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker Bliksem! Vandaag wat stijfjes zeker. Ik heb ooit na een polsbreuk een week nadat het gips eraf was gevoetbald. Ik zou een paar minuutjes meedoen, maar toen raakte in de eerste tien minuten twee spelers geblesseerd. Heb ik daarna het hele toernooi gespeeld. Het was wel link, maar genoten dat ik heb! Heerlijk. Ook als je dan gelijk weer belangrijk bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |