niet? dat is dan wel een vertekening.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:14 schreef Wutangtony het volgende:
nou iig niet dat als je dood bent, dat je 5 minuten later weer leeft. Das zo'n waardeloos argument. Het gaat hier niet alleen om de realiteit maar ook om het spel plezier!
quote:Op maandag 7 februari 2005 18:06 schreef Fillipe het volgende:
Ja lekker vet Dacide? Last van overgewicht dat biefstukje?
quote:Op maandag 7 februari 2005 18:29 schreef Dacide het volgende:
[..]
![]()
Af en toe snap ik je gewoon niet, Fil![]()
Nu wel?quote:Killzone is wel lekker vet!
soms kan je ook gewoon goed zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2005 04:27 schreef BatMat het volgende:
Ik ben een noob in AA, maar is dat spel te hacken? Ik heb af en toe het idee van wel. Hebben jullie zoiets al ervaren, want ik vind het behoorlijk zuur...
Ik zie spelers met namen die flashen, maar het gaat ook verder volgens mij.
Sommige lui kun je niet eens een vote-kick geven. Weer anderen geven alleen maar headshots, terwijl ze rondspringen. En dan heb je nog mensen die je niet kunt raken terwijl ze 2 meter van je vandaan staan. Reacties?
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 08:09 schreef mechatronics het volgende:
[..]
Soms kan je ook gewoon goed zijn![]()
, met de sniper bijv. heb ik vaak wel een headshot met het eerste of 2e schot
verder had ik ook wel eens dat er eentje achter me kwam sneaken, en me vol wou pompen met lood, lekker
nou, ik rondspringen, niet dood, vuur terug en hopla. beetje lullig voor hem maar jammer dan.
verder zijn er wel gasten die hun naam flashen e.d. en dat zijn wel de echte cheaters, die in eene keer 300 nade's schieten e.d. maar zoveel heb ik er nou ook nog niet gezien. Die bug weer![]()
als je bij filter cheat servers uitzet scheelt dat volgens mij al n hoop
hoe bedoel je nog niks?quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:47 schreef Tha_T het volgende:
Gezeik man ik heb die eerste toets over voertuigen enzo al 5 keer gedaan en nog steeds niks
Dat ik van dat "level" nog geen papiertje heb verdiend. Iedere keer te weinig scorequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |