Ik las ergens dat die missie met een bug te kampen heeft dus je hoeft hem nu niet meer te voltooien.quote:Op maandag 31 januari 2005 23:30 schreef kultivate het volgende:
Ik heb het net gedownload en ik doe nu die trainingsdingen. Maar bij de moud ofzo dat je in het begin hebt na de wapentraining dat je op die houten poppen moet schieten. Dat gaat bij mij niet echt goed. Ik gooi een granaat en dan schiet ik op die 3 houten poppen maar dan gaat die andere deur niet open. Hoe los je dat op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 januari 2005 15:41 schreef Dacide het volgende:
Retorisch in welk opzicht? Zo bombastisch komt het toch ook niet over
Maar ff serieus: Ben je nog aan de vrouw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen inkopen is toch voordeliger! www.samenkopen.net
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:49 schreef Sambal_HOT het volgende:
[..]Ow ja dit is een TVPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hooah!
Samen inkopen is toch voordeliger! www.samenkopen.net
kon er vanochtend nog op, het toen de hele tijd in 1 server gezeten maar niemand kon er meer in. Op een gegeven moment was ik de laatste over en ik had geen zin om in me eentje te spelen want niemand kon me toch joinen. Ik dacht dat het zo wel over zou gaan, dus niet. Daar gaat me middagquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:49 schreef Sambal_HOT het volgende:
[..]Tuurlijk,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me reuze gezellig om samen met Fil en jou een biertje te drinken. (ik neem aan dat jij dan al een weekje bij hem aan het logeren bent)
Wat krijg je allemaal extra btw? als die missie haalt en wel kan opslaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:10 schreef Manneke_Pils het volgende:
Hehe, Nu weet je iig zeker dat je het kan! Handig voor de volgende keer!
Geen idquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:59 schreef jacco het volgende:
[..]
Wat krijg je allemaal extra btw? als die missie haalt en wel kan opslaan.
Huh? Bij mij eerst niet hoor, totdat ik allebei die SF dingen had... Lucky bastardquote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:10 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Geen id
Ik heb die ook nog nooit gehaaltgedaan, mijn pc doet dan nogal raar als ik die wil doen, maare ik heb niet het idee, dat ik nu iets minder kan dan de rest..
SF mappen kan ik op, weaponmods werken, Tja, wat zou je nog meer moeten hebben/ kunnen krijgen ?
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:13 schreef mechatronics het volgende:
[..]
Huh? Bij mij eerst niet hoor, totdat ik allebei die SF dingen had... Lucky bastard![]()
Snipers kan je pas kiezen als je de Advanced Marksmanship training heb afgerond.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:24 schreef jacco het volgende:
Er zijn toch nog veel meer keuzewapens? Ik kan bv. de sniper rifles niet kiezen en ik weet ook dat er nog speciale SF maps zijn
Nou die code werkt niet echt bij mij. En je moet toch gewoon die eerste deur openen. Een granaat naar binnen gooien en dan die 3 houten mannetjes neerschieten? en dan doorlopen naar die volgende deur? die bij mij dan dichtblijft.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:51 schreef Manneke_Pils het volgende:
Raar, ik had een noobaccountje aangemaakt en moest dus ook alle training opnieuw doen, (een weekje terug oid) maar bij mij deed MOUT ( Is dat nou zo moeilijk![]()
) het wel gewoon...
Als er in je hoofdscherm staat dat je hem voltooid hebt, kan je hem negeren, anders moet die deur toch echt open
Probeer het anders eens met:
* Duw Tab en typ: mpcheat changeclass rpg
Dan gaat die deur wel open...
Ja das wel jammer, misschien dat dat iets is voor versie 5.3 ofzo.quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:56 schreef Manneke_Pils het volgende:
Owja, die code was een geintje om de Rocket Propelled grenate te krijgen, waar je normaal gesproken zo'n deur wel mee open krijgt
Alleen nu krijg je die lamp in de Tower van Bridge er nog niet eens mee uit
quote:Communication Error: Please Try Again
No label ?quote:Op donderdag 3 februari 2005 01:49 schreef ThA_DeViL het volgende:
oeh het oude vertrouwde nacht fraggen is weer beetje aan het terug komen
En ook de oude vertrouwde critical errors
dan zou bijv. die RPG in hospital ook terug mogen, en dat mag van mij ook wel, met die RPG was veel beterquote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:54 schreef Manneke_Pils het volgende:
Dude, hoe denk je dat dat in een echte oorlog gaat
Jij snapt echt geen drol van heel Bridge denk ik he ?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:31 schreef Wutangtony het volgende:
preceis! en dan vind ik dat gameplay boven realiteit moet staan. Vooral bij de bridgecrossing, omdat daar de route die je moet nemen zo vast staat dat je het met granaten kunt bombarderen, plus het feit dat het je schietvaardigheid niet ten goede komt als je alleen maar granaten gooit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |