abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 februari 2005 @ 22:46:58 #26
19325 bosgorilla
Deze strook niet meezenden
pi_24891686
Okee kom op zeg,

Ieder land heeft zulke wetten;
En die kampen zien er ook errug goed onderhouden uit, vind je niet?

Dit zijn toch helemaal geen rare wetten als je land aangevallen wordt of een andere noodsituatie optreed? ik durf te wedden dat nederland ook zoiets heeft.
Deze ruimte niet beschrijven
  donderdag 3 februari 2005 @ 18:33:01 #27
94904 ExtremeKnowledge
Liberté, égalité, fraternité
pi_24905907
In eerdere topics heb ik dat al genoemd.

In Alaska staat een concentratiekamp met een capaciteit van 500.000 gevangen.

Ja dat land heet letterlijk de NWO

En die burgeroorlog die komt er.
You have come, and found us sleeping..
But now we are awake!.
pi_24906434
Zoals George Humphrey het al noemt, the end of of the illuminati. Een aanleiding creeën ze wel. Maar of het ze allemaal lukt die tering NWO te stichten en het in stand te houden, ik moet het nog zien. Ze zijn "goed" opweg, maar er is meer aan de gang, de tijd zal het leren.
want to know why and how and......
  donderdag 3 februari 2005 @ 19:16:27 #29
94904 ExtremeKnowledge
pi_24906527
Ach, wij waren al gedoemd toen we ons geld omruilden voor dat nepgeld.
But now we are awake!.
pi_24906586
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 12:47 schreef Casual het volgende:
Alsjeblieft foto's van de amerikaanse kampen:

http://www.apfn.org/apfn/camps_confirmed.htm

Hier ook een swik foto's:

http://www.apfn.org/apfn/camps.htm
Nee, dat is braakliggend terrein omgeven door verroest prikkeldraad en vergaande wachttorens. Dat is alles behalve een concentratiekamp. Ik zie overigens ook geen GPS coördinaten of andere referentiepunten naar die kampen. Willen die verspreiders van die geruchten wel dat ze gevonden worden?

Sniff, sniff, I smell bullshit ......

[ Bericht 3% gewijzigd door DrWolffenstein op 03-02-2005 19:36:21 ]
pi_24906761
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 19:20 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Nee, dat is braakliggend terrein omgeven door verroest prikkeldraad en vergaande wachttorens. Dat is alles behalve een concentratiekamp. Ik zie overigens ook geen GPS coördinaten of andere referentiepunten naar die kampen. Willen die verspreiders van die geruchten wel dat ze gevonden worden?

Wel dus, maar Latitude(31.15534) en Longitude(89.04950) liggen ergens in de Atlantische oceaan. Of is het GPS systeem nu in handen van de illuminati?
pi_24906777
Of heb ik nu het topic verpest?
pi_24906843
Ziet eruit als een oud kamp, training voor militairen of WW2 (toen hadden ze zeker kampen)
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_24906916
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 18:33 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
In eerdere topics heb ik dat al genoemd.

In Alaska staat een concentratiekamp met een capaciteit van 500.000 gevangen.

Ja dat land heet letterlijk de NWO

En die burgeroorlog die komt er.
Das dan niet zo'n prettig vooruitzicht voor die Amerikanen

Maar waarom miljoenen mensen opsluiten? Wat zal de rest van de wereld er wel niet van zeggen? Zullen die niks doen dan? Of zit iedereen in het complot?
  donderdag 3 februari 2005 @ 19:51:09 #35
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_24907054
quote:
cool topic was dat!
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_24911389
Waarom burgeroorlog?
Waarom miljoenen mensen in een gevangenkamp gooien?
Waarom waarom waarom ??
  vrijdag 4 februari 2005 @ 00:09:14 #37
94904 ExtremeKnowledge
pi_24912375
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 23:30 schreef Darksoulz het volgende:
Waarom burgeroorlog?
Waarom miljoenen mensen in een gevangenkamp gooien?
Waarom waarom waarom ??
Maat.

Remember waar al deze NWO topics over gaan? Bedrijven, rijke mensen.. mensen die macht hebben over staten, zonder onderdeel van die staat te zijn.

Corporaties.

Weetje wat het beste is voor gigantische corporaties? een armzalig in problemen vergaand land.

Zo is het al eeuwenlang, remember kruistochten en dergelijke?

Ben jij ook zo iemand die denkt dat Afrika ooit arm was en pas rijker aan het worden is? komop zeg.. wees realistisch over de geschiedenis.

Afrika met name was ooit veel en veel rijker dan ons barbaarse volkje..

In Egypte had men al piramides, toen wij nog dachten dat we apen waren.

Wat denk je dat een arbeider in Thailand per uur kost, vergeleken bij een Hollandse arbeider.
But now we are awake!.
pi_24912492
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 00:09 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

[..]

Maat.

Remember waar al deze NWO topics over gaan? Bedrijven, rijke mensen.. mensen die macht hebben over staten, zonder onderdeel van die staat te zijn.

Corporaties.

Weetje wat het beste is voor gigantische corporaties? een armzalig in problemen vergaand land.

Ben jij ook zo iemand die denkt dat Afrika ooit arm was en pas rijker aan het worden is? komop zeg.. wees realistisch over de geschiedenis.

Wat denk je dat een arbeider in Thailand per uur kost, vergeleken bij een Hollandse arbeider.
Maar wat hebben die bedrijven eraan als er miljoenen mensen in een gevangenkamp zitten?

Wat kan je als arme man/vrouw nog kopen als je geen geld hebt? Daar worden die bedrijven dan toch ook niet wijzer van, ze leven toch op de consument?

Dat ze in Thailand minder kosten en dat dat wordt uitbesteed is me duidelijk

Dat Afrika heel vroeger rijker was als nu is ook wel vrij bekend, ik dacht niet anders dan dat. Het rijke westen buit nu eenmaal het arme zuiden uit
pi_24912693
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 00:09 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Zoiets heet handel en dat maakt mensen afhankelijk van elkaar ja.
quote:
Corporaties.

Nee, een land vol met redelijk hoogopgeleiden is het beste wat een corperatie kan overkomen. De meeste westerse bedrijven zitten nu in de dienstensector en niet meer in de productie.
quote:
De kruistochten waren uit zelfverdediging.
quote:

Nee, ze waren niet rijk. Ze wisten niet hoe ze hun rijke aarde moesten gebruiken om er zelf beter van te worden. Dat is een eigenschap die de Europeanen aan de Afrikanen, Arabieren en Aziaten hebben overgebracht.
quote:
Zoiets heeft te maken met de lokale kosten om jezelf een bestaansminimum te garanderen. Zodra de Thai het principe van "vakbonden" ontdekken zal dat naar verwachting wel redelijk worden rechtgetrokken. Dat geld ook voor de rest van Azië en zelfs China.

Afrika is overigens reddeloos verloren door ondermeer de oliebelangen van China, maar dat is totaal offtopic hier.
pi_24912854

liggen die plaatsen bij de missisipi?
pi_24912867
't ziet er trouwens uit of er al 30 jaar niemand gelopen heeft
  vrijdag 4 februari 2005 @ 04:47:24 #42
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_24915621
quote:
De kruistochten waren uit zelfverdediging.
oke , stel dat 9/11 wel uitgevoerd zou zijn door een groep die door allah opgedragen zou zijn geweest mensen te doden omdat ze vrijheid zouden haten......wat niet het geval is maar stel.
dat was het toch gewoon zelfverdediging

vergeet niet dat de kruistochten waren opgedragen door god , zegt de geschiedenis.
quote:
Nee, ze waren niet rijk. Ze wisten niet hoe ze hun rijke aarde moesten gebruiken om er zelf beter van te worden.
je bedoelt : ze konden leven zonder de rijke aarde arm te maken
en nu houden wij hun arm door hun aarde te exploiten

je hebt geen idee wat je allemaal verkondigd...of wel soms.
:/
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 05:04:32 #43
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24915645
die 'kampen' zien er eerder uit als verlaten sportplaatsen van ooit afgebroken gevangenissen. overigens maak ik me meer zorgen over de mensen die door middel van wiet soms heel lang in de gevangenis zitten.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 4 februari 2005 @ 05:12:40 #44
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_24915659
I dont give a fuck.... de boeren van de middeleeuwen .... denken hetzelfde als de boeren in de VS ..

Presidential Decision Directive 25 (PDD 25) grants Delta Forces “freedom from all legal accountability,” including exception from the 1876 Posse Comitatus Act—a statute imposing criminal penalties for anyone using the military for personal gain, domestic law enforcement, or unsanctioned covert operations. Delta Force members are handpicked from the CAG (Combat Applications Group) — a classified organization within the Special Operations Command in Fort Bragg, North Carolina. Delta Force soldiers are trained killers—experts in SWAT operations, rescuing hostages, surprise raids, and elimination of covert enemy forces.

voor de de meeste boeren .. zij mogen mollen en vernielen wat ze willen om alles te doen wat ze denken te moeten doen ... zelfs als zij de wet gebruiken om zelf rijk te worden ... is dat geen overtreding...

als ik ooit een green card krijg... Bye bye ...

"ik wacht op de reactie kanker op.. " antwoord alvast .. zo snel mogelijk ,.....
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
Martin Luther King, Jr., Strength to Love, 1963.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 05:14:24 #45
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_24915663
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 00:32 schreef erikkll het volgende:
[afbeelding]

liggen die plaatsen bij de missisipi?
who cares ...
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
Martin Luther King, Jr., Strength to Love, 1963.
pi_24979833
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 05:14 schreef Cappy het volgende:

[..]

who cares ...
Nou dat bewijst toch dat iig die foto's op een potje stront slaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')