quote:Naast de nieuwe 407-reeks heeft Peugeot volgende week nog een verrassing in petto. Op de Salon wordt dan deze 407 Silhouette onthuld.
De nieuwe 407 en 407 SW zijn in Genève voor het eerst voor het grote publiek in het te bekijken. Als smaakmaker toont Peugeot ook de Silhouette, een soort ultieme sportsedan. In tegenstelling tot de gewone 407 heeft de Silhouette slechts twee portieren en twee zitplaatsen. Met een lengte van 4,67 m en een breedte van 1,90 m is de Silhouette iets groter dan de standaard-407.
Op het dak zijn twee luchtinlaten die koellucht innemen voor de achterin geplaatste zescilinder motor. De 3,0-liter V6 is opgevoerd tot ongeveer 320 pk. Een topsnelheid of acceleratiecijfers worden niet opgegeven.
De vering is over vier centimeter in hoogte verstelbaar waardoor de auto direct geschikt gemaakt kan worden voor gebruik op het circuit. Om gewicht te besparen is de hele carrosserie uit glasvezel opgetrokken. In het interieur is een sober digitaal racedashboard gemonteerd. Verder zien we daar speciale kuipstoelen, een rolbeugel en een sequentieel schakelende versnellingsbak.
De auto lijkt zo klaar voor een toerwagenkampioenschap. Of Peugeot ook daadwerkelijk raceplannen heeft met de auto is nog niet duidelijk.
ja sterkte man. gisteren wel gelezen maar geen tijd om te posten gehad.quote:
reply gedaan heeftquote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja sterkte man. gisteren wel gelezen maar geen tijd om te posten gehad.
en trek je mijn post in het scootertopic niet te persoonlijk aan okay?
als jij nou ook van die viper striping op je opul plakt ga je minstens net zo hard als deze peugeotquote:
FF offtopic *Ghehehquote:
Stimmt, maar wat let je, koop zo'n 407 en maak hem zelf breedquote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:23 schreef D-Devil het volgende:
Eindelijk een mooie 407. Dat showroom ding heeft een lelijke achterkant en is niet breed genoeg.
vind de achterkant juist uberleipquote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:23 schreef D-Devil het volgende:
Eindelijk een mooie 407. Dat showroom ding heeft een lelijke achterkant en is niet breed genoeg.
effe tjekkequote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:29 schreef D-Devil het volgende:
Dwaas.
Maar goed, het ding stuurt op de een of de andere manier gewoon niet, dus het ligt volgens mij niet zozeer aan de bestuurder..
Spreek me dan aan op msnquote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:30 schreef BazzoS het volgende:
[..]
effe tjekke
Volgende keer een snelle link aub1,2 kb/sec
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:35 schreef D-Devil het volgende:
Ik onderbreek wel ff.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:35 schreef MutZ het volgende:
ff een post tussendoor om de reeks te verbreken...
Forumbreed zat er 1 post tussen...quote:
dat vondt je gister niet, dus niet zo zielig ventjequote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:13 schreef Sjoewe het volgende:
Kut whiskey....
?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:16 schreef Fugie het volgende:
bas, je gaat toch geen ruzie met me zoeke he...
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
dat vondt je gister niet, dus niet zo zielig ventje
Beterschapquote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:29 schreef BoJo het volgende:
* BoJo gaat naar huis, ik zit hier te shaken als een junk![]()
also tenks, doedquote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
thanks dude, en jij sterkte nog (vergeten)![]()
Beterschapquote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:29 schreef BoJo het volgende:
* BoJo gaat naar huis, ik zit hier te shaken als een junk![]()
900quote:
nah, de dollar koers is wel gunstig op et momentquote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:05 schreef Fugie het volgende:
hugster, serieus, vindt je dat niet een tikkeltje overdreven ?
wtf, ik vond 500 al duurquote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
900
exclusief de oor impressie die je moet aanleveren, die moet je laten maken bij een audioloog hier in de buurt. En dan voor de iPod
ehehehquote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:26 schreef PeuRac het volgende:
Die spanbout met blokje koste 15 euro
heb nu dus 190 euro in een perfect rijdende auto gestopt Heb er al een flink rondje mee gereden, en hij rijdt perfect
Mn pa vond vandaag nog 2 10cm grote schijnwerpers van een Simca Rally 2 (geile auto btw), die ga ik binnenkort voor de grille monteren en ik ga volgende week de remlichten via de mistachterlichten laten lopen, zodat t booskijkende remlichten worden
nee, je gaat gewoon NU naar je brikkie, en schiet wat foto'squote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:32 schreef PeuRac het volgende:
Foto's komen morgen, misschien vandaag, maar ik heb niet zoveel zin om dat te doen, moet nog een remlicht vervangen.
Minstens ¤10 per uurquote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:56 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zit eerlijk gezegd meer in de hardware, bouwen, repareren vervangen, upgraden en dat soort shizzle. Alhoewel kutten met windows, netwerkjes bouwen en routers instellen ben ik ook niet vies van. Tis nu vooral voor familie en vrienden, die ga ik geen geld vragen, als ik eens wat krijg dan is dat leuk, maar komaan als je geld moet verdienen van je vrienden
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:01 schreef D-Devil het volgende:
Koop een rol donkere folie, plak die met luchtbellen eronder en alles gewoon op je ramen.
yes, was ook op die meeting vorig jaar. Mijn auto stond helaas niet op het binnenterrein (bij Team 306). Nog niet genoeg getunded...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:22 schreef BazzoS het volgende:
[..]
FF offtopic *Gheheh*
Was jij ook op de DSL meeting vorig jaar? Ik herinner me een paar Peugeot 306's van Team 306 tuning, of heb ik het mis?
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:02 schreef Sjoewe het volgende:
Gaat dit over die Triumph?
Ik was er ookquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:23 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
yes, was ook op die meeting vorig jaar. Mijn auto stond helaas niet op het binnenterrein (bij Team 306). Nog niet genoeg getunded...maar daar wordt aan gewerkt
![]()
Gek! Jij hebt een Valiant Exhaust System nodigquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]NEE!!! Dit gaat over mn Volvo 440 1.8i kaal shit hok
en nee, er komen geen tankdop sticker, geen folie op de ramen en geen spinner wieldoppen op
Ja misschien vanavond danquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:29 schreef PeuRac het volgende:
En BazzoS als je zo graag foto's wilt, kom je ze zelf maar maken, ben vanavond tot een uur of 21u nog thuis, morgen tot de avond en zondag de hele dag, de rest van de week pas na 19u
Er zit nu een orginele uitlaat onder de Triumph en onder de Volvo ook, en bij beide blijven die eronderquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gek! Jij hebt een Valiant Exhaust System nodig
Je mag ook morgen of overmorgen langskomen hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:38 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ja misschien vanavond danIk moet om 5 eerst eten, en daarna effe kijken wat ik ga doen
En school? Heb sinds woensdag al weekend
ah nouja, als ik tijd heb sms ik wel effequote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je mag ook morgen of overmorgen langskomen hoor![]()
10 kilo... triceps aan het trainen ofzoquote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:08 schreef Fugie het volgende:
lol, laat ik net zon halter van 10 kilo bijna op me voet donderen. Scheelde ook weer nix
alles aant trainequote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:11 schreef jackson het volgende:
[..]
10 kilo... triceps aan het trainen ofzo?
Oke dan.... heb ook gewichten thuis... en vanmiddag nog naar sportschool geweestquote:
ik heb maar zon ding gekocht omdat het er niet van komt om naar sportschool te gaanquote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Oke dan.... heb ook gewichten thuis... en vanmiddag nog naar sportschool geweest
ach....ieder zijn niveau... zoals mijn instructeur wel eens zegt: "moet je mee doen aan de olympische spelen volgend jaar ?*quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:25 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik heb maar zon ding gekocht omdat het er niet van komt om naar sportschool te gaanEn 10 kilo voor me biceps is al hel, laat staan op me tricep (nee ik ben niet zo fysiek
)
als het kanquote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:27 schreef jackson het volgende:
[..]
ach....ieder zijn niveau... zoals mijn instructeur wel eens zegt: "moet je mee doen aan de olympische spelen volgend jaar ?*
samen met de Claudia Shiffer full body fitness VHS zekerquote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:37 schreef Fugie het volgende:
overigens ben ik me eigen instructeur, dat werkt wel beter
nee versie van kournikova natuurlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
samen met de Claudia Shiffer full body fitness VHS zeker![]()
Hij staat in mn msn lijst, ik zal t em morgen vragenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:51 schreef BazzoS het volgende:
Mensen, weet iemand nog welk topic dat was waarin god_de_vader uitlegt hoe je een originele uitlaat om kan lassen naar iets waar meer geluid in zit?
topic verdwenenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:51 schreef BazzoS het volgende:
Mensen, weet iemand nog welk topic dat was waarin god_de_vader uitlegt hoe je een originele uitlaat om kan lassen naar iets waar meer geluid in zit?
God himself censureertquote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:04 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
topic verdwenen![]()
kan hem nergens vinden......
niet via topics van god_de_vader, niet door elk topic van vorig jaar te bekijken op uitlaat![]()
dat is Xtreemquote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:25 schreef Fugie het volgende:
dat jij dat lekker vindt zegt alweer genoeg peu
Verdrinkquote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:25 schreef Fugie het volgende:
dat jij dat lekker vindt zegt alweer genoeg peu
idd, raar he?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:04 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
topic verdwenen![]()
niet via topics van god_de_vader, niet door elk topic van vorig jaar te bekijken op uitlaat![]()
Einddemper leeghalenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:04 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
topic verdwenen![]()
einddemper is het magische woordquote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:04 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
topic verdwenen![]()
Jupquote:
WTFquote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:30 schreef Sjoewe het volgende:
Yeah nigga, bling money uh uh:
http://www.celebrity-gang(...)ies_stealingcars.wmv
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:07 schreef hermandeperman het volgende:
gisteren:
Mijn stage heb ik afgerond met een 8
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:16 schreef hermandeperman het volgende:
en nog een of anderee-klasse
(werd niet gewaardeerd toen ik vroeg waarom hij met de taxi was)
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
danku! nog 1,5 jaar en dan ben ik klaar![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
dan mag je gaanwerken
Nee, ik ben beter bezig....als ik niet 2 van de 4 tentamens die ik nog terug krijg gehaald heb, mag ik nog 2,5 ipv 1,5 jaar
een jaar langer chauffeurenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]da's flink ruk, maar mag je wel een jaar langer niet-werken
ik zou gaan voorquote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
een jaar langer chauffeuren
een jaar langer lenen van de IB-G
een jaar langer in de kroeg hangen
een jaar langercollegegeld
dokken
een jaar langer geen 30k+ per jaar inkomen
Ik twijfel nog tussenen
7u op en 18u thuis? Ik denk dat ik wat later thuis ben...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik zou gaan voor
want: een jaar langer in de kroeg hangen
is hele belangrijke
EN: een jaar langer niet iedere dag om 7 uur op en pas om 18u thuis
EN: een jaar langer lekker in je nest blijven liggen wanneer je geen zin hebt
EN: een jaar langer feestjes bij iedere gelegenheid
just mij 2 cents
die uren zullen het bij mij ook wel worden jaquote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
7u op en 18u thuis? Ik denk dat ik wat later thuis ben...50 a 60 uur werken
![]()
tsja, en om al na 4 jr te gaan werken?![]()
liefst doe ik het nominaal en dan een 2e afstudeerrichting erachteraan ofzo...
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
die uren zullen het bij mij ook wel worden ja![]()
En ik ben niet van plan om gelijk te gaan werken nee... moet nog even zien wat ik hierna ga doen... misschien iets van technische bedrijfskunde ofzo
als ik gewone bedrijfskunde wilde doen ging ik wel bij mijn broertje in de zaal zitten, in r'dam natuurlijk heaquote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]technische bedrijfskunde
Dump het technische en kom naar Tilburg
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
als ik gewone bedrijfskunde wilde doen ging ik wel bij mijn broertje in de zaal zitten, in r'dam natuurlijk hea
gelukkig heb je in tilburg geen allochtonen en gelukkig wonen in tilburg enkel elitaire bralboeienquote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]gezellig in die allochtone arbeidersstad zitten...
waarschijnlijk doe ik m'n master in R'dam![]()
gelukkig heb ik een tyfushekel aan voetbalquote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:20 schreef Fugie het volgende:
* Fugie was weer bezig:
[Hattrick] deel 55: Het duel om de beker kan beginnen!!!
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
gelukkig heb je in tilburg geen allochtonen en gelukkig wonen in tilburg enkel elitaire bralboeien
en over je master... gezellig![]()
Ik heb besloten NOOIT meer op zaterdagmiddag te gaan winkelen in een grote stad... wat een belachelijke druktequote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]'t is nog niet zo erg als in R'dam... en elitaire bralboeren?
kom 'ns een zaterdag middag winkelen....
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:57 schreef ook_gek het volgende:
ik ga morgen de stad in om effe kleren te shoppen
DAt is pas druk
ik ook, maar dan ben ik net een maand 22 ofzo dus ik wil ook nog wat erna gaan doen...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:01 schreef Fugie het volgende:
ik ga na mijn opleiding nog een master volgen denk ikafgestudeerd op je 21ste is zo
quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik ben ook zooo brak gewoonecht maar anderhalf uur gelapen, zat er als een zombie bij
maar het gaat helemaal op de auto-pilot dat kutwerk
ga winkelenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:22 schreef ook_gek het volgende:
ik verveel me echt werkelijk de graf tiefus
Lady dana - ladies first --> die knalt ook wel aardigquote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:42 schreef ook_gek het volgende:
m,n moeder heeft gezegt van je mag weg maar dan zou ik wel diep teleur gesteld zijn in je
Dat zijn die kut opmerkingen. En ja daar ben ik dus weer zo een lul in dat ik dan maar blijf
Maar ik pak ze terug. Ik heb even wat nummerstje opgezocht om zo effe vol uit af te laten spelen
Faithless - we come 1 ( dave clakrke remix )
ingnacio - virton ( chris liebing remix )
Om maar even wat te noemen
is't een pipowagen?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:42 schreef BazzoS het volgende:
zo, ik heb peu's oranje 440 met paarse bekleding ook gezien![]()
ik ga meer voor de techno. Solid sound cd,s heb ik ook al gevonden whehehequote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:43 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Lady dana - ladies first --> die knalt ook wel aardig
ik heb ook nog wel een mooi paatje voor je:quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ga meer voor de techno. Solid sound cd,s heb ik ook al gevonden whehehe
jaquote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:47 schreef Fugie het volgende:
ook_gek, je blijft ook een klein ventje he
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:47 schreef Hugster het volgende:
wat zal ik gaan eten?
Ik denk dat ik de kameel ff bel
vrienden van m,n ouders. 2 er van zijn gewoon leuk en aardig.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja
mark wat zijn het voor gasten dan?
arme jijquote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:22 schreef ook_gek het volgende:
ik verveel me echt werkelijk de graf tiefus
dat zijn van die simpele mensenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
vrienden van m,n ouders. 2 er van zijn gewoon leuk en aardig.
De 2 andere zijn 2 zeikertjes en hebben een pleuris vervelend tiefus kind.
Waar van ik echt hoop dat onze hond haar grijpt.
En die vent altijd maar van ja en ik heb meer DVD,s en bal bla bla bla bla bla bla.
Het leuke is dat hij er maar 100 heeft of zoEn hij had laatst een TV gekocht die was uber super zo geweldig goed. Dus iedereen op die verjaardag van oh wat dan? Ja een wokkie wokkie merk a 73CM!!!! Dus iemand zegt zo tegen m,n ouders. He hoe is mark zijn TV dan? Ja zegt m,n vader die is om eerlijk te zijn wel SUPER gaaf. Oh zegt die vent wat is dat voor 1 dan. Oh nou hij had eerst een 30" Philips maar nu heeft hij een 30" Philips LCD TV gekocht. Vent meteen stil
![]()
Ik vind het een bagger vent![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:05 schreef Hugster het volgende:
Ik belde Bo btw ff, hij is echt flink ziek, koorts enzo, ligt al 2 dagen plat en kan amper lopen, hij klonk ook echt![]()
Ik heb geen vriendinquote:
ok, youre fuckedquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:09 schreef ook_gek het volgende:
Die mensen kennen me al 24 jaar dus die zijn mij al lang gewent.
En hoe druk of hoe vervelend ik ook doe. Ze vinden het geweldig. ZELFS als ik ze totaal af kraak. Ze blijven het leuk vinden![]()
Op zaterdagavond lijkt me dat ook niet zo gekquote:
mij ook nietquote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Op zaterdagavond lijkt me dat ook niet zo gek
Gister al gedaanquote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
mij ook nietwat doe jij hier? ga zuipen man!
![]()
ik gisteravond ook al en ga zo weerquote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Gister al gedaan
Moet morgen redelijk vroeg weer op dus doe het rustig aan. Volgende maand gaat extreem vet worden voor mij!
Briljant plan man heequote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:53 schreef ook_gek het volgende:
dit is dan toch ECHT wel de auto die ik zou willen hebben!!!!!
[afbeelding]
Kost nog geen 8 ruggen
http://marktplaats.nl/mar(...)Zoek%26av%3D%26pv%3D
ik mis de achterspoilerquote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:53 schreef ook_gek het volgende:
dit is dan toch ECHT wel de auto die ik zou willen hebben!!!!!
[afbeelding]
Kost nog geen 8 ruggen
http://marktplaats.nl/mar(...)Zoek%26av%3D%26pv%3D
Damn, ik heb sinds 8 uur ong. 1 a 1,5 fles op... en ik heb er toch best last vanquote:Op zondag 30 januari 2005 02:42 schreef PeuRac het volgende:
Hugster, ik heb in totaal maar 190 euro voor mn auto neergeteld hooren voor dat geld is t zeker een puik bakkie
![]()
![]()
Voel me vaag trouwens, heb 2 flessen wijn op sinds een uur of 8maar voel me niet dronken, niet eens aangeschoten, en heb keiveel honger. Verjaardag van je tante is okay
quote:Op zondag 30 januari 2005 02:54 schreef PeuRac het volgende:
LOL, en ik heb al tijden niet zoveel meer gedronkenHeb ook weer genetwerked
altijd leuk zulke feestjes waar mensen komen die al een flinke cariere hebben
quote:Op zondag 30 januari 2005 11:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
koorts eindelijk weg, kan weer zitten en lopen![]()
ik kon 2 dagen lang alleen maar liggen, bij het pissen ging ik steeds bijna van me stokkiequote:Op zondag 30 januari 2005 11:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je hebt inmiddels het stadium van ´n 2 jarige bereikt?
![]()
ja dat heb ik nu ook, die koorts was toch wel het ergste. Het komt nu tenminste aan alle kanten los.quote:Op zondag 30 januari 2005 11:47 schreef D-Devil het volgende:
Geen koorts hier, een verstopte neus, kriebelhoest, een halfvolle fles Bisolvon, een halve pot Vicks en flinke hoofdpijn af en toe. Als ik eenmaal van dat hoesten af ben dan is het ergste wel voorbij.
quote:Op zondag 30 januari 2005 11:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kon 2 dagen lang alleen maar liggen, bij het pissen ging ik steeds bijna van me stokkie
Ik heb nog wel wat spellen gedownload die ik niet eens heb uitgepaktquote:
3 jaar geleden ging ik echt van me stokkie door koorts en gaan pissen, ineens alles zwart knalde met m'n kop/neus tegen de wasbak. overal bloed en was meteen knock out. Toen ik bij kwam was er ambulance personeel aan me bezig en m'n ouders in paniek.quote:
Ik was er snel bij, en heb volgens mij daarom geen last van koorts gehad.quote:Op zondag 30 januari 2005 11:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja dat heb ik nu ook, die koorts was toch wel het ergste. Het komt nu tenminste aan alle kanten los.![]()
Tietenquote:Op zondag 30 januari 2005 12:06 schreef Hugster het volgende:
The Guy game heb ik op m'n xbox wat een zielig spel![]()
maar wel veel blote tieten flashen
Ga in godsnaam weg uit het PTA topic zeg, en ga je ergens schamen en kom dan vooral nooit meer terug, damn hoe knurftig dom kan je zijnquote:
quote:Op zondag 30 januari 2005 12:58 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ga in godsnaam weg uit het PTA topic zeg, en ga je ergens schamen en kom dan vooral nooit meer terug, damn hoe knurftig dom kan je zijn. Ga een boom knuffelen of iets dergelijks
. Ik zal je missen... Als kiespijn
.
Oh en nu niet gaan huilen [afbeelding].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |