had je maar sneller moeten zijn!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:05 schreef Patrick281 het volgende:Ik was aan de beurt, en met een normaal thema.
![]()
Het enige waarmee jij aan de beurt bent is fok afsluiten en je werk naar behoeve doen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:05 schreef Patrick281 het volgende:Ik was aan de beurt, en met een normaal thema.
![]()
Doe eens wat aan die avatar man.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hoe wordt het weer dit weekend?? Weer zo nat en koud??
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doe eens wat aan die avatar man.
Echt een irritant kikkertje is dat.
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:07 schreef hollander172 het volgende:
Het enige waarmee jij aan de beurt bent is fok afsluiten en je werk naar behoeve doen.![]()
Die van mij heeft tenminste nog toegevoegde waarde.quote:
Goh....quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:13 schreef Patrick281 het volgende:
Was dus bezig met een brilliant-uit-het-niets-komend CR500 topic.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:17 schreef hollander172 het volgende:
Die van mij heeft tenminste nog toegevoegde waarde.![]()
quote:Nou ja, als dat een indruk moet geven van de persoon achter de avatar
Ja maar dan had je dat belletje daarna maar moeten doen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:13 schreef Patrick281 het volgende:Ik ging even een klant bellen na mijn laatste post in het oude topic.
.. keek dus pas 2 minuten later weer, en toen stond er nog geen nieuwe.
De laatste die post mag een nieuwe maken toch?
Doe je op je werk net zo je best als hier op Fok! eigenlijk?quote:Was dus bezig met een brilliant-uit-het-niets-komend CR500 topic.
Dat was wel een fijn onderwerp geweest he?![]()
Je zit te zeiken Jesse, het is dat ik je IRL heb gezien maar anders zou ik toch zweren dat je een vrouw was.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:21 schreef hollander172 het volgende:
zeiken Jesse, het is dat ik je IRL heb gezien maar anders zou ik toch zweren dat je een vrouw was.
voortdurend winnen wordt zo saaiquote:Anders ga ik wel weer naar de PTA SC, daar vonden ze mijn spelletje wel leuk.
quote:
Ik doe niet veel, maar wat ik doe .. is aardig perfectionistisch.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:19 schreef hollander172 het volgende:
Doe je op je werk net zo je best als hier op Fok! eigenlijk?
Tot over 5 minuten hequote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:31 schreef Patrick281 het volgende:
Dus ik ga even kappen nu hier@Fok!.![]()
quote:
Dus ook niet op het motorblok of die buizen die uit de cilinders lopen richting de uitlaatquote:Advies: Niet op warme oppervlakken, remschijven, en loopvlakken van banden spuiten. Gevaar van ongelukken aanwezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |