Toch niet als overspelige uit de kast van de buurvrouw, wel?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:57 schreef Re het volgende:
vandaag of morgen komt tie uit de kast denk ik
Tijdens de velerei discussies gaf Bansheeboy aan dat zijn Nederlandse paspoort niks meer is dan een bijkomende handigheid. Sneu, ja, heel triest voor onze staat.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:23 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Maar serieus, is Nederland voor jou niet meer dan een land waar je toevallig geboren bent en je hier alleen nog vertoeft omdat het hier financieel aantrekkelijk is?
Het was geen poging om intelligent over te komen, maar een uiting van mijn verbazing over dit topic dat over alles en niets gaat. Ik kon en kan niet vinden waarom dit in NWS staat.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:05 schreef OutKast het volgende:
[..]
Jij bent ietwat elitair. Misschien is het handig als je iets probeert toe te voegen aan de discussie in plaats van zelf wat wild om je heen mekkeren om zo intelligent over te komen?
- Niemand vraagt of BSB alle moslims wil verdedigen
- van der Ven is niet lang geleden in iemands chatlog terechtgekomen, maar heeft een aantal zeer verontrustende uitspraken gedaan
- van der Ven is duidelijk aandachtsgeil en heeft nu zijn 15 minutes of fame en geniet daar duidelijk van, dat is wel duidelijk neem ik aan?
Is het zo moeilijk? Of snap je het wel maar wil je graag intelligent doen en ga je daarom uit de hoogte doen in de hoop dat je ego zich dan boven de rest blijft voelen? Wat is het toch dat mensen als jij beweegt te reageren in een topic als deze?
Als het je niet aanspreekt of niet bevalt of je snapt het niet dan lees je het toch gewoon niet?
yep.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:33 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ach, ik wens wel vaker mensen dood, V/d Ven doet niks nieuws.
Alleen de politie die die vrouw een boete gaf wegens 'opruiend' gedrag is nogal tekenend.
Ik vrees in dit geval dat zelfs "levensgevaarlijk" een understatement is. "Staatsgevaarlijk" dekt de lading beter.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:50 schreef buzzer het volgende:
[..]
Het enige juiste woord....
Zijn naam duikt steeds vaker p in crimineel verband, het wordt tijd dat er eens een heel diepgravand onderzoek naar deze man komt, volgens mij is hij levensgevaarlijk.
Ja, maar jij bent dan ook gewoon een simpel fok usertje wat niet op het 11de uur komt.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:33 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ach, ik wens wel vaker mensen dood, V/d Ven doet niks nieuws.
De logs van de chats en de tegenstrijdige verklaringen die Van der Ven zelf heeft gegeven maken hem niet minder verdacht zullen we maar zeggen...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:56 schreef Razz_Gul het volgende:
Iedereen gaat er nu zonder meer van uit dat de verdachtmakingen richting v.d Ven kloppen en Jason W. zonder meer de waarheid spreekt aangezien een millitante moslim nooit zonder aansporing /opruiing zijn werk verrichtIs het nooit bij jullie opgekomen dat een opgepakte bange crimineel cq. potentiele terrorist de schuld in eerste instantie nooit in zijn schoenen laat schuiven en altijd medeplichtingen bij zal betrekken of desnoods verzinnen zolang het geloofwaardig genoeg is ? v.d Ven is de beruchtste moslim van dit moment met een gezicht (op moh.B na natuurlijk) waar justitie geen vat op kan krijgen , lijkt mij dus 'logisch' dat die verdachten zich proberen te wassen in onschuld door v.d Ven erbij te lappen , hij is ook 'geestelijk werker' dus in die hoedanigheid lijkt hij me perfecte alibi voor die shariafetisjiten. Ja het is ook 'logisch' dat v.d Ven zegt zich niet verantwoordelijk te voelen omdat er een mogelijkheid bestaat dat hij dat ook niet is ? Je gaat ook niet SlaYer achter tralies zetten omdat een zij 'zingen' over moord en verderf en een seriemoordenaar daar toevallig een fan van is ....
slap voorbeeld dat laatste maar t punt lijkt mij duidelijk
Die gast moet echt tegen de muur. Dan maar wat minder democratisch.quote:
Als hij Nederland 'de kanker' vindt, laat hem maar rapido naar z'n beloofde Mekkaquote:Boeken waarin tot het doden van homoseksuelen wordt opgeroepen roemt hij, en Van de Ven noemt Nederland ‘de kanker’.
Da's waar. Op tv is het wel schokkender, vooral als je ook nog eens uiterlijke aankleding er out of place bij zit.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 09:54 schreef Redux het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook gewoon een simpel fok usertje wat niet op het 11de uur komt.
Heeft hij een mes op je keel gezet ofzo?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:02 schreef HTT-Thalan het volgende:
Oja, bericht aan die baarddragende predikant:
Als wij (christenen, katholieken, welk geloof je hiervoor ook aanhing) jou de vrijheid gaven te bekeren naar het moslimgeloof, waarom geef jij ons dan niet de vrijheid ons eigen geloof aan te hangen? Waarom moeten wij nu ineens allemaal volgen naar jouw geloof? Wij gaven jou die vrijheid, laat jij ons die ook houden.
Jihad heeft niets te maken met het doden van onshuldigen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:30 schreef stormW het volgende:
[..]
Dit soort varkens zeugen herbergt dit land nou. Hij vertelt gewoon dat de jihad eigenlijk niks anders is dan een heidebloempje. Er is niks mis met de jihad toch? Ik bedoel hij ziet nog eens niet het kwaad van wat hij zelf (over)typt.
Wat is Nederland voor jou dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:23 schreef Elgigante het volgende:
Maar serieus, is Nederland voor jou niet meer dan een land waar je toevallig geboren bent en je hier alleen nog vertoeft omdat het hier financieel aantrekkelijk is?
Ja uh ik weet het nietquote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:51 schreef HTT-Thalan het volgende:
Een oude vrouw krijgt een boete voor een sticker vanwege "opruiend gedrag".
Waarom krijgt jabbar dan geen boete? Waarom word hij dan niet aangepakt?
Dat geloof ik niet. Íedere gelovige heeft wel een moment in z'n leven waarop zijn geloof wankelt. Als je mens bent, heb je gewoon je twijfels, heb je je gevoelens, heb je je alles wat je mens maakt. Mensen kan je echt wel nieuw gedrag of nieuw denken aanleren, net zoals je jezelf dat kan aanleren. Ieder mens kan zich los maken van zijn oude gewoonten, oude denkpatronen. Ik weet het, ik ben ermee bezig.quote:Weet je waar ik nog het meest bang van word? Mensen die je niets kunt vertellen. Als jij een klein kind een ander kind ziet slaan, kun je hem uitleggen dat dat fout is. Zo'n kind leert daarvan als hij groter word. Als je je zoon of zus boos ziet worden omdat ze niet met de magnetron om kan gaan, dan leer je haar dat, en dat onthoudt ze.
Wanneer je echter iemand voor je hebt die uit een bepaalde overtuiging meent dat hij mag moorden en roven, zoals de besproken persoon, dan kun je praten als brugman, hij zal niet overtuigd zijn, want hij gelooft dat het zijn recht is. Er is geen woord in de wereld dat deze man zal overtuigen van het feit dat hij als inwoner van nederland dezelfde rechten heeft als elke andere nederlander, of inwoner van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |