Tsss.... SD... je snapt het toch wel he....quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:25 schreef sir_dalord het volgende:
ik was toch echt in de veronderstelling dat het duel om de beker al beslist was
Helaas verkoop je deze niet meer voor de economische updatequote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:32 schreef Keano het volgende:
Omdat ik mijn stadion wil uit gaan breiden ga ik mijn jongste trainee verkopen. Hij heeft goed positiespel en redleijk verdedigen. Als je hem nog 1 week traint wordt hij uitstekend als het goed is want ik heb hem 39 dagen in bezit. Hij is 17 jaar oud
SpelerID = 48515029
Voor de rest een matige training:
Vorm +6/-3
TSI +1680/-330
Pak je niet zo slim aan dan. Aanstaande zondag loopt het seizoen af. Maandag zal hij dus al 18 zijn. Ook is het verbouwen van je stadion volgend seizoen twee keer zo duur!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:32 schreef Keano het volgende:
Omdat ik mijn stadion wil uit gaan breiden ga ik mijn jongste trainee verkopen. Hij heeft goed positiespel en redleijk verdedigen. Als je hem nog 1 week traint wordt hij uitstekend als het goed is want ik heb hem 39 dagen in bezit. Hij is 17 jaar oud
SpelerID = 48515029
Voor de rest een matige training:
Vorm +6/-3
TSI +1680/-330
Volgens mij zit jij bij pvrens van een paar posts hierboven in de league, of iig bij een andere fokkerquote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:48 schreef nielsharley het volgende:
Als zondag de sponsers en supporters gereset worden, ontslaan jullie dan nog woordvoerders of nemen er dan juist meer aan?
Ik heb er nu 9 in dienst maar heeft voor deze zondag weinig zin denk ik als het toch gereset word
euh, ik heb altíjd 10 woordvoerdersquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:19 schreef Jonks het volgende:
óeh goede discussie personeel!
Ik ben van plan extra woordvoerders te nemen t.o.v. afgelopen seizoen, ik verwacht een mooie serie in de competitie en heb extra plek voor supporters door promotie. Stuk of 8 woordvoerders had ik in gedachte. Van refused weet ik dat ie aan het begin van het seizoen zijn zelfvertrouwen en sponsor mood een injectie gaf met 10 psychologen en 10 woordvoerders.. zijn er meer mensen die dat soort dingen doen?
Ik zie het nu ook bij pvrens zit ik in de competitie, altijd leuk om een andere fok'er in de competitie te hebbenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:54 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij bij pvrens van een paar posts hierboven in de league, of iig bij een andere fokker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |