Hmmmmmz....
Ik heb dus vandeweek de wijkvk gebeld (ze moet nog terug bellen) omdat wij hier misschien/waarschijnlijk ook gaan inbakeren. Hanne heeft nogal moeite om in te slapen. Als ze bijna in slaapvalt begint ze met haar armpjes te maaien en word ze dus weer wakker. Dit gaat herhaaldelijk door waardoor ze uiteindelijk helemaal overstuur raakt.
(Mel, deed Chiara dat ook niet?)Als ik haar in haar wiegje helemaal superstrak instop met haar armpjes onder de deken, zodat ze niet kan gaan maaien, dan is ze rustig en valt ze vaak heel rustig in slaap.
(met af en toe even een mor of een piep uitgezonderd dan)Maar dat lukt alleen met lakentje én deken. Als het dus wat warmer is en ze alleen onder een laken gaat slapen, werkt het dus niet omdat ze die zo los weet te werken.
Nu dus het probleem.. Ik lees net over het rollen en inbakeren...
Hanne probeert sinds ze een week oud is al om te rollen!
De eerste keer dacht ik dat ik spoken zag tot de kraamverpleegster het ook had gezien en er over begon. Het lukt haar dus nog niet maar ze probeert het wel degelijk. Gisteren op ons bed heb ik Hanne even over het 'dooie punt' geholpen zodat ze op haar buik kwam te liggen. Ligt ze daar op haar buik rolt ze zo even terug op haar rug! Volgens mij was het ook wat toeval dat het lukte omdat ze haar armpjes nog zo dicht tegen haar lichaam lagen, maar ze gooide wel 'bewust' haar gewicht opzij om terug te rollen.
Denken jullie dat we haar nu nog wel mogen inbakeren?
Ze kán dus nog niet rollen maar is wel bezig om het te proberen.
Misschien dat ze het wel helemaal niet doet als ze ingebakerd is?