abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:51:07 #151
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_29216772
Ja, arm kleintje. Gelukkig slaapt ie nu als een roosje. Bijna zielig dat ik hem nu zo alweer wakker moet maken voor z'n laatste voeding. En ja Lewis, ik ga dat afbouwen inderdaad echt pas doen op het moment dat er geen rare dingen aan de hand zijn zoals hitte of vakantie.
pi_29217702
Kun je hem niet beter laten slapen totdat ie zelf wakker word? Misschien vind je me een bemoeial maar ik zeg het alleen maar omdat ie misschien dan straks weer te wakker is en dan weer moeite heeft om in te slapen. Ik heb die ervaring met Joshua, en heb hem toen het weer eens voorkwam gewoon maar laten slapen
pi_29218154
anna is ook nog niet echt toe aan afbouwen geloof ik hoor, al ging 't gisteren en vanavond ook mét inbakeren vreselijk moeizaam. overdag daarentegen heeft ze de laatste dagen weer heel erg goed geslapen (ook ingebakerd dus). ik heb inmiddels zo'n combisleeper in huis maar die is voor nu inderdaad veel te warm.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 09:48:56 #154
105888 renzell
pi_29225768
Lewis; dat zou ik normaal gesproken misschien ook doen, maar omdat ik nu zelf zo slecht slaap en de nacht hiervoor zelfs helemaal niet heb geslapen, wilde ik hem toch graag om elf uur voeden, zodat ik zelf ook naar bed kon. Overigens sliep ie daarna gelukkig weer prima in! en aangezien dat eigenlijk altijd wel goed gaat zo na die laatste voeding, durfde ik het er wel op te wagen...
  vrijdag 29 juli 2005 @ 09:49:53 #155
105888 renzell
pi_29225778
Balen Bix! Ik blijf het altijd zielig vinden als ze zo ingebakerd liggen te krijsen, heb jij dat ook?
pi_29231894
ja. al ben ik er al wel wat in gehard, madame hier huilt vrijwel altijd een kwartiertje voor ze in slaap valt.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 13:07:33 #157
34891 melonovy
La Kutschie
pi_29232115
huilen ze ook echt hard, echt krijsen & gillen?
hier ook zo 1, wel of niet ingebakerd, zo zielig. Ik weet niet wat verstandiger is, laten huilen gaat zo vreselijk aan mijn hart. Meestal troost ik hem nog een keer met een borst.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_29232898
soms wel heel hard, soms niet zo hard. vaak net als ik denk dat 't hopeloos is valt ze vlak daarna toch in slaap. maar soms ook niet, ik heb 'r ook alweer 2 avonden toch weer met de borst moeten troosten. soms helpt alleen zingen (met haar tegen me aan) ook. we hebben een liedje dat heel lang duurt: "b met een a - ba" en als ik dan 't hele alfabet gehad heb is ze meestal weer rustig genoeg voor een nieuwe poging.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 21:28:18 #159
105888 renzell
pi_29247705
Hier wordt soms ook echt wel gekrijsd, maar meestal toch echt niet langer dan een kwartiertje. Eruit halen om te troosten doe ik meestal niet, dan moet het wel heel dramatisch zijn. En ik weet dat het huilen erbij hoort, maar ik blijf het moelijk vinden, vooral als het zo'n echte is weet je wel... Zo een van; NEE MAMA, LAAT ME NIET IN DE STEEK!!!!!!! Da's heel wat anders dan zo'n dreinerig 'ik zeur nog even voor ik in een diepe slaap val' huiltje.
pi_29252945
Oh nee, die zijn niet leuk dat soort huiltjes. Ik stond zelf dan ook weleens met de tranen in mijn ogen, en maar hopen dat Josh vanzelf in slaap zou vallen.

Ik vond het helemaal niks als Chantel lag te krijsen als ze ingebakerd lag. Het gebeurde al bijna nooit. Maar toen het dus wel vaker voorkwam haalde ik haar er ook wel eens uit omdat ze het gewoon niet fijn vond om niks te kunnen doen met haar armpjes. Ik vind het dan ook geen prettig idee om haar toch te laten liggen. Het moet wel comfortabel voor haar zijn anders gaat het zijn doel voorbij.

Maar goed ik heb makkelijk praten, Chantel slaapt al sinds 5 dagen s'avonds niet later dan 8 uur in. In een slaapzakje, en dan keert ze ook echt haar koppie om, oogjes dicht en je kunt gaan hoor Ik ben echt verbaasd, zo kan het ook nog. Joshua was dus duidelijk anders. maf hoor ik vergelijk het nog steeds heel vaak, dat zal misschien ook altijd wel zo blijven denk ik
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 12:40:04 #161
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_29355152
Ik geloof dat ik een oplossing heb!
Ik heb Baby niet ingebakerd in de reiswieg gelegd . Die is eigenlijk al te klein, maar dat geeft blijkbaar de nodige begrenzing. Het is zo'n rieten draagmand dus veel kan er volgens mij niet gebeuren. Dit ga ik maar eens een paar daagjes volhouden, kijken of de stap naar het ledikant dan wat minder moeilijk is.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 18:49:30 #162
105888 renzell
pi_29366087
Hopelijk lukt het Leah!
Heb je trouwens ook wel eens gehoord van zo'n bakerzak? Wij hebben er een gekregen via via en ik heb hem nooit gebruikt, omdat Julius het ingebakerd juist zo goed doet, maar het zou eventueel kunnen werken als zo'n soort tussenoplossing. Het is een zak (het woord zegt het al), waar het hele lijfje in gaat en dus begrenst wordt. Dit echter niet zo veel als bij het inbakeren.
Dus mocht het niet werken met die reiswieg, dan is dit misschien nog een ander bruikbaar alternatief.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 19:33:30 #163
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_29367446
Het nadeel is dat die bakerzakken net zo afgeraden worden (als ze gaan omrollen dan) als het gewone inbakeren. Volgens mij gaat het erom dat ze de armpjes vrij moeten hebben op het moment dat ze op hun buik draaien.
Vandaar dat ik er nu graag vanaf wil, ik vind het eng worden , Baby tolt alle kanten op . Nog wel niet ingebakerd en al, maar da's natuurlijk een kwestie van tijd...
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 20:30:43 #164
34891 melonovy
La Kutschie
pi_29369534
Leah, als het niet anders lukt kun je het inbakeren combineren met een safetysleep he?
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 20:51:27 #165
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_29370221
Dat wist ik niet . Dank voor de tip! Al hoop ik van harte dat het niet nodig is, het wordt wel een beetje "one flew over the cookoo's nest" dan .
pi_29392974
hoe gaat 't tot nu toe in die reiswieg? is de rand niet al te laag zodat baby er perongeluk uit kan kukelen?

die bakerzakken worden inderdaad ernstig afgeraden renzell, dus ik zou 'm niet gebruiken als ik jou was.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 19:16:40 #167
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_29400859
Het gaat redelijk, de slaapjes zijn wel wat korter, maar niet alarmerend. Het lijkt er wel op dat baby ook waterpokken gaat krijgen, dus de onrust kan ook daarvan zijn.

En uiteraard staat de reiswieg IN het ledikant zodat, als er gekukeld gaat worden, er zacht gekukeld wordt .
  woensdag 3 augustus 2005 @ 21:31:27 #168
105888 renzell
pi_29405487
Nou Bix, ik was het ook niet van plan hoor. Hij doet het veel te goed in z'n doekie en eigenlijk hoop ik daar over 1 of 2 maanden toch wel mee te gaan afbouwen.

Succes Leah. Hopelijk helpt die begrenzing van de reiswieg genoeg!
pi_29530337
vannacht slaapt anna voor 't eerst in de combisleeper (het is toch herfstweer dus om de warmte hoef ik 't niet te laten...). na een wat moeizame start gaat 't nu al een hele tijd goed. *afkloppennn!* zal mij benieuwen of ze de rest van de nacht blijft slapen!
  woensdag 10 augustus 2005 @ 09:51:27 #170
105888 renzell
pi_29535552
Wat is de combisleeper Bix?
pi_29539644
oh dat is zo'n slaapzak met mouwtjes, zie een stukje terug in dit topic.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 22:45:26 #172
105888 renzell
pi_29548351
oeps, overheen gelezen...
En? Hoe ging het nog?
pi_29548864
Chantel slaapt nu al voor de derde week zonder bakerdoek, in een slaapzakje. Ze slaapt geweldig goed. Ik maak haar wakker s'avonds voordat ik naar bed ga om te voeden en 6 uur later wordt ze nog eens wakker voor 1 voeding en slaapt dan vervolgens nog eens 3 uur door. Ze huilt ook niet voor het slapen gaan. Echt het tegenover gestelde van Joshua dus
  woensdag 10 augustus 2005 @ 23:09:29 #174
105888 renzell
pi_29548946
Wat heerlijk Lewis!
pi_29549898
chantel!

anna werd vannacht natuurlijk wakker toen wij naar bed gingen. vlak na 't kolven, dus ik vreesde dat ik haar ook weinig te bieden had. maar ze was alleen maar stil te krijgen aan den tiet dus toch maar aangelegd en wonder boven wonder kwam daar nog heel wat uit. we zijn samen in slaap gevallen en 1,5 uur later heb ik haar toch maar weer terug gelegd in d'r eigen bedje en dat ging gelukkig prima. vanmorgen werd ze rond de normale tijd wakker. haar ochtendslaapje ook weer in de combisleeper gedaan, ging redelijk (2 uur) maar de rest van de dag was 't drama. om 17.30 toch maar weer ingebakerd en toen heeft ze een klein uur geslapen. vanavond weer in de slaapzak en dat lijkt (tot nu toe) wel weer goed te gaan. ik durf bijna niet naar boven te gaan zometeen, uit angst haar weer wakker te maken.
pi_29581514
Had ik goede stof geregeld om mooie inbakerdoeken te maken/hebben.....
Het moest alleen even afgewerkt worden, even de randjes mooi gelockt en dan waren ze klaar (het zijn er twee). Met mijn naaimachine kreeg ik het (natuurlijk) niet voor elkaar, dus maar naar een naai-attelier gebracht. Bij de tijd dat de doeken klaar waren (ook nog eens twee dagen vertraging) sliep Hanne in een oud slaapzakje van Wilyan...

Maar ze slaapt nu (zonder problemen) er al een dikke week in.
W ~ H ~ T
pi_29599549
goedzo hanne! (maar jonnetje, voor zoiets naar een naai-atelier! )

anna slaapt ook best goed in de combi-sleep-slaapzak de afgelopen dagen. vaak wel wat korter overdag dan toen we haar inbakerden, maar 's nachts gaat 't nu goed.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 19:15:42 #178
105888 renzell
pi_29608938
Wat fijn Bix! Ik zou ook zo bang zijn dat Julius ineens veel minder zou slapen, dat ik het afbouwen angstvallig nog even voor me uit schuif.
pi_29615085
nou, als 't nog fijn voor julius is, heeft het ook geen haast toch? je kunt 't natuurlijk best af en toe eens proberen maar ik zou 't ook nog lekker even blijven doen als het zo goed werkt. (alleen vermoeiend voor je rug he, die houding tijdens 't bakeren, vond ik zelf althans, ik deed het altijd op ons - vrij lage- bed)

het inslapen ging vanavond helaas weer vrij moeizaam. maar dat was ingebakerd ook wel eens het geval hoor dus we moeten ook niet alles op het slaapzakje schuiven. ze heeft bijv. nogal veel nieuwe dingen te verwerken de laatste dagen: nieuw eten, dus ook haar spijsverteringsstelsel moet zich aanpassen, en het bij ons aan tafel zitten maakt geloof ik ook veel indruk op haar.
  zondag 14 augustus 2005 @ 11:38:29 #180
105888 renzell
pi_29623709
Ja, dat geloof ik goed. Het is ook nogal wat; ineens met de grote mensen aan tasfel mogen eten. Dan ook nog een slaapzakje ipv lekker strak doekie.... ik snap best dat ze even tijd nodig heeft om te wennen.

Ik heb ook geen haast hoor, met afbouwen, maar merk wel dat Julius steeds makkelijker omrolt en ben bang dat ie dat over een maandje of anderhalf toch ook in z'n doekie gaat doen, vandaar. Maar goed, voorlopig gaat het prima, al is het inderdaad een crime voor je rug. ja, ook hier wordt op het grote bed ingebakerd, al is dat meestal papa's taak...
pi_30478642
ik ga m'n pacco comodo plus maar weer van de hand doen want het afbouwen is nu echt wel gelukt. en ook al slaapt anna nog wel eens wat slecht/kort, ik zou 't inbakeren nu niet meer aandurven omdat ze ontzettend veel rolt tegenwoordig. maar nu zocht ik de instructies voor het inbakeren m.b.v. de pacco-doeken en natuurlijk kan deze sloddervos die niet meer vinden. is er hier iemand die zo'n handleiding digitaal heeft misschien? gescand ofzo? er zat toch zo'n handig blaadje met plaatjes bij, of heb ik dat maar gedroomd. ik zou degene zeer erkentelijk zijn als die me dat wilde mailen of hier neerzetten oid!
pi_31227755
Nou even een schop tegen dit topic This hier al lang stil zie ik!
Sara is sinds gister ingebakerd in een paco doek. Ze sliep daarvoor wel alle nachten door (0:00 tot 07:00) maar overdag eigenlijk niet. Ze hield zichzelf soms 12 uur achter elkaar wakker wat haar en ons niet echt vrolijker maakte. Nu ligt ze ingebakerd in bed, jengelde net een beetje (maar geen gekrijs) en ze is stil . Of ze slaapt weet ik niet, ga zo wel even kijken, maar goed.
Ik heb wel een paar vragen over het bakeren.Hoe deden jullie dit met ritme en regelmaat? Sommigen zeggen dat je je kindje in een heel vast ritme moet stoppen (dus geen uitstapjes enz enz). Maar ik ga bijv. over 5 weken weer werken, dus dan gaat ze naar het kdv voor 2 middagen en een dagje naar opa en oma. Dus heel 'vast' wordt het allemaal niet. Werkt het dan nog wel? Heeft het dan wel zin? Verder krijgt Sara flesvoeding, en ik houd me dus wel aan de voedingstijden, terwijl je bij bakeren veel leest dat je moet voeden zodra ze wakker wordt. Hoe deden jullie dit?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 6 oktober 2005 @ 15:14:45 #183
105888 renzell
pi_31231484
Fuente; volgens mij heeft het ritme niet zo zeer met tijden te maken, als wel met een bepaalde volgorde waarin je de dingen doet. Dus bijvoorbeeld; slapen-wakker-eten-spelen-alleen spelen-slapen. Zo weet je kindje na een tijdje wat hem of haar te wachten staat, om het zo maar te zeggen. En dat kan veel rust geven. Ik denk absoluut niet dat het een probleem is dat Sara straks twee middagen en een dagje weg van huis is. Dat kan dan toch onderdeel zijn van de regelmaat. De eerste weken is het misschien wel verstandig om zo veel mogelijk echt een ritme aan te houden, zodat ze weet waar ze aan toe is. Als dat vervolgens goed gaat, kun je daar makkelijk weer vanaf wijken hoor. Op een gegeven moment gaat Sara de doeken associeren met slapen en maakt het waarschijnlijk niet meer uit hoe laat of waar dat is.
Succes! ben benieuwd naar hoe het gaat.

[ Bericht 3% gewijzigd door renzell op 06-10-2005 15:19:57 ]
pi_31233761
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 15:14 schreef renzell het volgende:
Fuente; volgens mij heeft het ritme niet zo zeer met tijden te maken, als wel met een bepaalde volgorde waarin je de dingen doet. Dus bijvoorbeeld; slapen-wakker-eten-spelen-alleen spelen-slapen. Zo weet je kindje na een tijdje wat hem of haar te wachten staat, om het zo maar te zeggen. En dat kan veel rust geven. Ik denk absoluut niet dat het een probleem is dat Sara straks twee middagen en een dagje weg van huis is. Dat kan dan toch onderdeel zijn van de regelmaat. De eerste weken is het misschien wel verstandig om zo veel mogelijk echt een ritme aan te houden, zodat ze weet waar ze aan toe is. Als dat vervolgens goed gaat, kun je daar makkelijk weer vanaf wijken hoor. Op een gegeven moment gaat Sara de doeken associeren met slapen en maakt het waarschijnlijk niet meer uit hoe laat of waar dat is.
Succes! ben benieuwd naar hoe het gaat.
Thnx, zonet heb ik haar in bedje gelegd, 5 minuutjes huilen (met kleine stopjes) en ze slaapt nu . Normaal slaapt ze nooit!! om deze tijd
We gaan de komende weken gewoon zoveel mogelijk ritme aanhouden met wat jij zegt (eten, knuffelen, alleen spelen, slapen)
Als ik nou 's middags boodschappen wil doen met de wandelwagen, moet ik haar dan in de wandelwagen ook inbakeren?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 6 oktober 2005 @ 17:23:04 #185
105888 renzell
pi_31234300
Sja, moeilijk. Ik zat met hetzelfde dilemma en heb er uiteindelijk voor gekozen om hem niet ingebakerd in de kinderwagen te leggen. In de kinderwagen sliep ie sowieso makkelijk, dus dat scheelde. Vanaf het moment van inbakeren waren eigenlijk het bed en de wagen de enige twee 'slaapplaatsen'. In de box ofzo slaapt hij nooit. Wel probeerde ik er rekening mee te houden qua tijden, met wandelen bedoel ik. Dus lopen rond de tijd dat ie normaal ongeveer naar bed zou gaan. Vaak zat sliep ie dan 2 uur aan een stuk, gewoon in de stad. Ideaal dus... voor mij althans.
Wat fijn dat ze nu ineens slaapt! Ik vond dat ook zo geweldig met dat inbakeren. Ineens slapen ze veel langer en lijken ze veel meer uitgerust als ze wakker zijn. Veel kindjes zijn wel moe, maar kunnen zichzelf niet tot slapen brengen. Als jij ze daarbij helpt door ze letterlijk te beperken, blijft er niet veel over dan lekker gaan slapen. Inmiddels huilt Julius bijna nooit meer als ie ingebakerd wordt of in bed gelegd. Hij gaat lachend en kirrend de doeken in.
pi_31234426
In de wandelwagen slaapt ze als ik wandel vaak wel, maar niet altijd goed. Ik denk dat ik d'r dan maar niet inbaker. Wel als we op bezoek gaan en ze moet echt 'slapen' in de wandelwagen, zo gaan we volgende maand 2 nachten naar Belgie en dan zal Sara (hopelijk) slapen in de wandelwagen.
Bij Sara ging je ook echt merken dat ze te moe was om nog in slaap te kunnen vallen, dat duurde dan (letterlijk) uren... Ik hoop dat het zo beter gaat, tot nu toe wel
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 6 oktober 2005 @ 17:30:38 #187
105888 renzell
pi_31234479
ja, wij hebben Juul ook vaak in de wagen ingebakerd als we ergens op bezoek gingen en dat ging perfect! Hij sliep er even goed als in z'n eigen bedje. Hoop Sara ook.
pi_31234606
Thnx voor alle tips joh! Ik hoop dat het zo blijft gaan, ik ben gewoon helemaal verbaast dat ze nou slaapt .
Maar bedankt in ieder geval!
Sara
Merel
Ukje
pi_31279734
Vandaag is het echt een schreeuwdag hier .. De verpleegkundige waarschuwde al dat de derde dag gillen zou zijn, en dat is het echt. Sara slaapt niet! Net als zonder doek huilt ze alleen maar... We proberen haar te laten liggen en om de 10 minuten even speentje te geven enz.. Maar het is verdomde moeilijk, ze heeft vandaag nog helemaal niet geslapen, sinds 7 uur....
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 15:29:07 #190
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_31282908
Hoe gaat het nu, Fuente?
Moeilijk he, als ze zo'n strijd leveren? Sterkte!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 17:51:34 #191
105888 renzell
pi_31286609
Och meiske toch. Het begin kan echt heel moeilijk zijn, dat was hier ook zo. Lastig om vol te houden he? Succes ermee! Belangrijk is wel dat je er echt even doorheen probeert te gaan, hoe frustrerend het ook is voor jou en ook voor haar. Hopelijk werkt het. Het boek 'regelmaat en inbakeren' van Ria Blom (al 100 keer voorbij gekomen hier) geeft veel verhelderende uitleg over de inbakermethode en over hoe je regelmaat kunt aanbrengen.
pi_31287364
Thnx meiden, het gaat redelijk, ze heeft vandaag weinig geslapen maar we hebben haar consequent in bed gelegd zodra ze een 'moesignaal' gaf. Dat boek willen we bij de bieb nog gaan lenen maar moet hier apart besteld worden omdat ze het niet hadden
Sara
Merel
Ukje
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:11:03 #193
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_31333378
Misschien een hele stomme vraag maar van de kindertjes die ingebakerd slapen/sliepen waren die in de buik ook al erg druk met de armpjes..?
Hier in de buik is meneer/mevrouw erg druk.. als er 6 van de 24 uur op een dag geen beweging is dan is het veel..
Nu weet ik bijgod niet ofdat de kleine buiten de buik idem zo beweeglijk gaat zijn..
Maar het kan allicht handig zijn.. dat omdat uk nu al zo erg beweeglijk is.. en als het dat dan buiten de buik ook is zo'n inbaker doek aan te schaffen.. maar wat niet nodig is is n iet nodig

oke beetje vaag maar hopenlijk is het nog te volgen
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_31333776
_evenstar_ mocht het écht nodig zijn dan heb ik ook nog wel twee doeken in de aanbieding..

Toen ze (eindelijk) klaar waren sliep Hanne al in een trappelzakje, dus ze zijn nooit gebruikt. Het zijn gewoon twee doeken van een dun soort flanel waar diagonaal wat rek in zit. De naaister had het alleen niet helemaal begrepen en ze zijn dus nog rechthoekig ipv vierkant maar je kunt er gewoon mee inbakeren.
W ~ H ~ T
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:31:47 #195
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_31333810
oke keep that in mind maar is dus niet al bij voorbaat nodig?
pi_31333882
Nee hoor, volgens mij niet.

Zegt trouwens ook niet zoveel als ze wel of niet druk zijn in de buik.

Wilyan was veel drukker dan Hanne in m'n buik.
Maar Wilyan was vanaf de geboorte al zo dat als ie z'n bed maar rook, dan sliep ie al. En Hanne die dus wat rustiger was in de buik, die maaide in het begin met haar handjes en had dus wat moeite om in slaap te vallen.
W ~ H ~ T
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:37:22 #197
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_31333931
okie topic staat iig in me lijst ( altijd handig ) het is onbezonnen om onnodig dingen in huis te halen als het niet nodig is he .. maar ik zal het in ieder geval onthouden , ik ben nl zelf ook enorm onrustig.. dus hou er sowieso wel rekening mee dus bij deze reserveer ik ze
  maandag 10 oktober 2005 @ 17:58:13 #198
105888 renzell
pi_31338070
Ja, en _evenstar_, ik heb in het begin gewoon twee flanellen doekjes gebruikt met veiligheidsspelden. Paar euro maar bij HEMA of waar dan ook. Ging en gaat nog steeds perfect! (de doek die ik nu gebruik is alleen veel groter) Ik zou dus niet perse direct al die doeken aanschaffen.
  maandag 10 oktober 2005 @ 18:01:20 #199
105888 renzell
pi_31338130
Oh trouwens... ik ga vanaf morgen proberen het inbakeren af te bouwen. Heb vandaag een trappelzakje gekocht en ben zeeeeer benieuwd hoe het gaat. Ik denk dat ik eerst z'n avondslaapje (20.30 tot 23.00uur) ga proberen te vervangen en dan heel rustig de volgende. het hoeft niet perse binnen een week te lukken ofzo, maar aangezien Juul morgen een half jaar is, wordt het wel zo'n beetje tijd.
Spannend!!!
pi_31340646
Hier gaat het de laatste 2 dagen heel erg goed. Sara slaapt overdag lekker na elke voeding, alleen tussen 15 en 20 is ze veel wakker, maar dat zijn echt haar wakkere uurtjes. Na de voeding van 15 gaan we dan even boodschapjes doen met de wandelwagen, en thuis gaat ze in de box en ligt ze gewoon lekker te brabbelen en te 'spelen' tot 19:00, dan badje, fles en dan is ze erg moe, dus slapen

Spannend Renzell! Ik hoop dat het gaat lukken. Hoe oud is Julius nu? En slaapt hij verder goed???
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')