Mag sowieso niet, omdat je er geen accijns over betaald. Stel dat je het zou gaan rijden dan moet je er ook vanuit gaan dat je veel minder nodig hebt. (Tenzij je 3000 PK in je auto wil hebbenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:19 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ja maar pure nitromethaan is niet handig voor op de straat. Ook een beetje prijzig lijkt me. Weet niet eens of dat wel mag lijkt me. Daarom lijkt het me dat je met het toevoegen van een hoeveelheid nitromethaan aan je brandstof een flinke prestatiewinst kunt krijgen. Met kreidlers werkt dat iig wel.
Geloof mij, het kan echt wel stuk gaan hoor.....quote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:08 schreef M.O.D het volgende:
Heerlijk toch die onverwoestbare techniek.![]()
Is dit nou gewoon je enige auto die je nodig bent voor woon/werk verkeer of een oud krot voor de lol er bij ofzo ?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:08 schreef M.O.D het volgende:
Nou vandaag ff de brandstof leiding los getrokken, auto door gestart totdat de ergste drap er weer uit was, leidingen vast en rijden maar weer. Heerlijk toch die onverwoestbare techniek.![]()
toen ik er wasbenzine en ik dacht idd ook spiritus in heb gemikt heb ik hem nog aangekregen dacht ik, alleen was er een gat geslagen in me zuigerquote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:50 schreef Fc_Aalst het volgende:
[..]
En had je daar nog enig succes mee![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |