Niet meerquote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:04 schreef Spaarlamp het volgende:
Het is een 1600cc motor? Heeft deze ook injectie?
daar heb jij een punt, kon je niet een tientje gedrenkt in spiritus aansteken zonder dat het tientje verbrande??quote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:08 schreef intoxicated het volgende:
Ben te lui om te gaan uitrekenen tot in hoeverre het inderdaad van toepassing is, maar ik kan me zo voorstellen dat de circa 15% water in de gemiddelde supermarkt-spiritus redelijk wat invloed heeft.
Nee, kan alleen met een 500 euro biljet.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:11 schreef GanGStaR het volgende:
[..]
daar heb jij een punt, kon je niet een tientje gedrenkt in spiritus aansteken zonder dat het tientje verbrande??
Tja we kunnen niet allemaal slim zijn hèquote:Op vrijdag 28 januari 2005 01:26 schreef Dulk het volgende:
dat ik alles wat ik met een aansteker kon laten ontbranden (vloeibare stoffen dan) in een oud puchje heb gegooid en kijken hoe dat ging is tot daar aan toe, maar dat je het daadwerkelijk in je eigen auto gooit...
Haha vetquote:Op vrijdag 28 januari 2005 01:26 schreef Dulk het volgende:
dat ik alles wat ik met een aansteker kon laten ontbranden (vloeibare stoffen dan) in een oud puchje heb gegooid en kijken hoe dat ging is tot daar aan toe, maar dat je het daadwerkelijk in je eigen auto gooit...
Moet je een sproeier hebben die bijna 10 keer zo groot isquote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:01 schreef Repeat het volgende:
[..]
Haha vet
Leuk idee, kan ik misschien een keer nitromethaan in mn puch gooien. En ik neem aan dat als het fout gaat, dat als je alles dan even schoonmaakt dat het dan weer werkt?
Of:quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:15 schreef Juggernaut het volgende:
hej. als alles weer werkt he. gooi d'r dan eens hete chilli saus in, kijken of dat wil
Aanschaf auto, golf 2 1.6i zullen we zeggen 800 euro.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:28 schreef Hyperdude het volgende:
Wat kost dat nou per liter?
Of in dit geval: per kilometer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |