Correctie: ik heb niet geslapen.quote:Op maandag 31 januari 2005 10:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat slaap jij trouwens weinig.
Waarom niet? Kun je niet slapen door Fok!?quote:Op maandag 31 januari 2005 10:08 schreef Xebrozius het volgende:
Correctie: ik heb niet geslapen.
Ik werd wakker om 18:30 gisteravond... Dus nu even een dag door rammen en ik zit weer in mijn ritme.quote:Op maandag 31 januari 2005 10:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waarom niet? Kun je niet slapen door Fok!?
"kijk, daar komen door Orus geleid, de Serapis- en Isispriesters terug, en de Vestalen zijn nu in de Curia en zie, nu gaan de Gallen en Archigallen van Rheia Kubele de trappen op: ja, het is goed, dat men u òok zien zal.quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Een prachtig woord, plengen. Het zou vaker gebruikt moeten worden.
Ik maak me wel eens heel erg kwaad om dingen die bepaalde mensen op Fok! roepen, maar huilen? Nee, dat zijn ze echt niet waard.
Ik weet het. Ik heb gymnasium gedaan en een blauwe maandag Klassieke Talen gestudeerd. Ik ben dol op plengoffers.quote:Op maandag 31 januari 2005 12:18 schreef Tobbes het volgende:
Lees is wat Couperus. In het Latijn wordt deze term trouwens ook vaak gebruikt. Het gaat dan vaak om wijn plengen op een graf(steen).
Nee.quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:15 schreef ozzyat105 het volgende:
Als je soms die verwijten over en weer leest vraag ik me af:
zouden er mensen(fokkers) echt gekwets thuis zitten nav ruzie en gemene opmerkingen op het forum??
quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:15 schreef ozzyat105 het volgende:
Als je soms die verwijten over en weer leest vraag ik me af:
zouden er mensen(fokkers) echt gekwets thuis zitten nav ruzie en gemene opmerkingen op het forum??
Originele opmerking.quote:Op maandag 31 januari 2005 14:11 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
Nee.
Hoezo, zoek je lotgenoten?
Mja misschien had ik het topic door moeten lezen en tot de conclusie komen dat dit al minstens een keer of 10 gezegt was.quote:Op maandag 31 januari 2005 14:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Originele opmerking.
The Great Southern Trendkill.
![]()
Hé maar.. Zit ik niet op te letten en mis ik iets ofzo?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:22 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
En dan ook nog zeggen dat anderen ' een IQ van een BROCCOlli 'hebben![]()
Nee volgens mij missen hier degenen met een IQ van een broccolli ietsquote:Op woensdag 9 februari 2005 20:04 schreef danni het volgende:
[..]
Ik ken dit spreekwoordelijk gezegde iig. wel.. oooooooof... mis ik nóg iets
Gelukkig ben ik gisteren 17 gewordenquote:Op maandag 14 februari 2005 12:07 schreef Scorpie het volgende:
Alleen als je 16, een hoofd vol met puisten hebt, brildragend bent, je meer overgewicht hebt dan dat je normaal gewicht zou moeten hebben, de mouwen van je t-shirt meer vocht bevatten dan het lokale zwembad, en je een foto van jezelf plaatst hier op fok, dan kan ik me voorstellen dat je gaat huilen van de reacties.
Anders dan dat, ben je een enorme miet als je gaat huilen van dingen op Fok
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |