Ik ga mij niet verantwoorden voor het feit dat ik niet naar Ajax ga. Noem me maar een nep "jood"quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het klopt wel wat hij zegt.
LOLquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zo'n grote aanhang past niet in 1 stadion..
Als ze winnen...quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zo'n grote aanhang past niet in 1 stadion..
Eehm, tsja, Amsterdam is best ver, heb geen zin om er in mn eentje heen te gaan (niet al m'n vrienden zijn zo geinteresseerd in voetbal of hebben tentamens morgen) en mag je je club niet gewoon aanmoedigen? Ben gewoon een ietsje minder die-hard fan, maar Ajax is nog steeds wel m'n favo clubquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:36 schreef RedGuy het volgende:
Waarom zijn de Ajacieden hier niet in het stadion om hun club aan te moedigen?.
quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Stelling van de dag: Ryan Babel hoort gewoon opgenomen te worden tot de Oranje Selectie voor de oefenwedstrijd tegen Engeland.
Ik zeg eens
Op grond van mijn aversie van die 1 op de stropdas van Koemanquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:39 schreef fanneke het volgende:
ajax heeft toeschouwers en geen supporters. ja 'successupporters'
ajax speelde ook zonder sikora, alleen voor hen is dat een versterkingquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:39 schreef SCH het volgende:
Gefeliciteerd ajaxjes
Matige wedstrijd van beide kanten, respect voor Heerenveen dat zonder Vayrynnen en Sikora en Bruggink behoorlijk stand houdt.
Krijgen we dat weer.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:39 schreef fanneke het volgende:
[..]
Als ze winnen...
ajax heeft toeschouwers en geen supporters. ja 'successupporters'
Om eerlijk te zijn zat ik hier als niet-Ajacied ook te klappen voor de tvquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:39 schreef Doc het volgende:
Ik heb hier thuis geapplaudiseerd voor die goal (en de acties er aan vooraf!) van Babel. WAAAAANZINNIG. Wat een talent! (nog niet zo goed als Gerrard, dat nog niet natuurlijk)
Het had te lang geduurd voordat er gescoord werd, maar uiteindelijk gewoon een terechte overwinning.
Wat heb je aan Sikora dan?quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:39 schreef SCH het volgende:
Gefeliciteerd ajaxjes
Matige wedstrijd van beide kanten, respect voor Heerenveen dat zonder Vayrynnen en Sikora en Bruggink behoorlijk stand houdt.
Dankquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:39 schreef SCH het volgende:
Gefeliciteerd ajaxjes
Samaras is een kanjer inderdaad (want die heeft een hoger rendement)quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:41 schreef Asskicker14 het volgende:
De meest effectieve spits van de Eredivisie en onderhand ook van de Amstel Cup in de speelminuten die hem gegeven is. Zegt genoeg toch? 6 goals in 7 wedstrijden als jonkie die amper speelminuten krijgt, laat staan een basisplaats is een fantastische prestatie
Dat vind ik ook wel hoor. Babel is echt een superspits in wordingquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |