Het is maar welke berekening je neemt, dezelfde VI rekende ons op 2 januari voor dat Samaras de supersub van de eerste seizoenshelft voor.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Sorry SCH, je zit ernaast. stukje uit VI van 21-1, dus intussen alweer 2 invalbeurten en doelpunten later nu:
[..]

Mwach, was niet zo crap als het "interview" met Gullit gisteren.. sloeg nergens op..quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:49 schreef Nyluzzz het volgende:
Du macht keine Kopfrole?
Hans; das ist scheisse![]()

Wat een onzinquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:54 schreef OreO het volgende:
lol ajax heeft de 2e beste loting

das sloeg idd echt allesquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:56 schreef Toewan het volgende:
[..]
Mwach, was niet zo crap als het "interview" met Gullit gisteren.. sloeg nergens op..

quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:57 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Koeman snapt et eindelijk: Raffie wordt gewisseld en meteen scoort AJAX 2 x ..![]()

Precies. Het moet afgelopen zijn met dat gelulkl, anders krijgt Tong nog de schuldquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:02 schreef tong80 het volgende:
Ik snap dat niet zitten ze hier te lulklen in het Ajax - Heerenveen topic alsof er geen algemeen beker topic is. En dan krijg ik weer de schuld

Ik ben hier uitgelukleltquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:09 schreef Doc het volgende:
[..]
Precies. Het moet afgelopen zijn met dat gelulkl, anders krijgt Tong nog de schuld

Ach dat was gewoon pech van die bal die terugkwam via de lat.. Wel stond hij precies op de goede plek en vond ik hem toch regelmatig goed positie kiezen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Uit de corner.. Just like I said...
Overigens was die kans in de eerste helft wel erg. Laten we het houden op plankenkoorts.
.

Ik doelde op die voorzet van VdV waar ie net niet tegen aan kon lopen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:17 schreef superjoden het volgende:
[..]
Ach dat was gewoon pech van die bal die terugkwam via de lat.. Wel stond hij precies op de goede plek en vond ik hem toch regelmatig goed positie kiezen.

quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:09 schreef Doc het volgende:
Precies. Het moet afgelopen zijn met dat gelulkl, anders krijgt Tong nog de schuld

Idd, hij is toch minimaal net zo'n grote belofte als een Van der Vaart.quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:54 schreef tong80 het volgende:
Is een fenomeen, want hij breekt door ondanks Koeman.

Idd, ik vond Charisteas het minstens zo goed doen... Trouwens Vonk redde ons ook nog ff 2x toen Heerenveen een goede counter uitvoerde.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:24 schreef Doc het volgende:
De Spits had vandaag als kop "Ryan Bebel redt Ajax". Wat een onzin! Alsof Ajax door dat tweede (wel mooiste) doelpunt gered werd en Ryan iets met het eerste doelpunt te maken had...

8-2quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:26 schreef Stefan902 het volgende:
Hoeveel is het geworden..

Nou de corner was veroorzaakt na een goede aktie van Babelquote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:24 schreef Doc het volgende:
De Spits had vandaag als kop "Ryan Bebel redt Ajax". Wat een onzin! Alsof Ajax door dat tweede (wel mooiste) doelpunt gered werd en Ryan iets met het eerste doelpunt te maken had...
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |