Ik zou zo trainer van Ajax kunnen worden.quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:38 schreef golfer het volgende:
Babel zal er straks wel inkomen, denk ik, maar dan voor Mitea.
Precies, dat mdidelmatige nivo is echt wat voor jouquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou zo trainer van Ajax kunnen worden.
dat denk ik ook welquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:03 schreef 9christensen het volgende:
stuntelaar scoort zo een hattrick
ik denk ik zeg het nog maar een keerquote:Op donderdag 27 januari 2005 21:32 schreef Freeflyer het volgende:
duidelijke zaak deze wedstrijd... ajakkes verzuimt te scoren, betekent dat de boeren gaan winnen.
Geef hem aan vonkquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:10 schreef VoreG het volgende:
Heitinga speelt ook matig sinds hij die aanvoerdersband heeft.. Kunnen we die band niet afschaffen?
och ja, in het land der blinden...quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:10 schreef golfer het volgende:
Rosales speelt trouwens wel een dijk van een partij.![]()
dat doet stuntelklaas zo evenquote:
Ja geweldig dat juist hij die hattrick heeft gemaakt.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:10 schreef golfer het volgende:
Rosales speelt trouwens wel een dijk van een partij.![]()
Ach, hij speelt tenminste weer sinds ie die band heeftquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:10 schreef VoreG het volgende:
Heitinga speelt ook matig sinds hij die aanvoerdersband heeft.. Kunnen we die band niet afschaffen?
een tikkie een hele pleurquote:
Liam Brady, Platini, Manfred Kaltz, Neeskens, Breitner.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:24 schreef rubbereend het volgende:
wie kunnen dr goed pingels nemen?
Is Koeman zelf nog speelgerechtigd?quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Liam Brady, Platini, Manfred Kaltz, Neeskens, Breitner.
Veel druk en kansen voor Ajax, maar ze krijgen de bal er maar niet in.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Leuke wedstrijd?
Nu wel.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Veel druk en kansen voor Ajax, maar ze krijgen de bal er maar niet in.
ik denk dat ik ernaast zitquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:08 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
ik denk ik zeg het nog maar een keer
Dat was Arveladze tochquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:31 schreef golfer het volgende:
Oftewel Mr. Bean, zoals ze hem op de training noemen.
We lijken wel rotterdams als je het zo zegtquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:31 schreef Yeahinho het volgende:
Wat staan Harry en Johnny fucking vrij man.
quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:32 schreef fanneke het volgende:
Wat een hoop ajax 'supporters' hier zeg, terwijl er vele lege stoeltjes in de synagoge van duivendrecht zijn...
quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:32 schreef fanneke het volgende:
Wat een hoop ajax 'supporters' hier zeg, terwijl er vele lege stoeltjes in de synagoge van duivendrecht zijn...
jammer he dat ze winnen?quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:32 schreef fanneke het volgende:
Nee, zo noemen ze hem ook. Staat leuk stukje over in Het Paroolvan vandaag.quote:
Wat een pipoquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:34 schreef rubbereend het volgende:
niet te geloven dat lucky ajax, altijd maar weer in de laatste minuten
quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:34 schreef rubbereend het volgende:
Het klopt wel wat hij zegt.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:33 schreef StarGazer het volgende:
[..]heb je niks nieuws te melden?
deed het pijn toen Babel scoorde?quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:34 schreef rubbereend het volgende:
Je hebt de wedstijd niet bekeken? Man, Heerenveen heeft de hele wedstrijd geen 1 kans gecreëerd!quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:34 schreef rubbereend het volgende:
welke?quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt de wedstijd niet bekeken? Man, Heerenveen heeft de hele wedstrijd geen 1 kans gecreëerd!
Op grond waarvan?quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:34 schreef cultheld het volgende:
Subjectieve cultheld: Jammer, Heerenveen had moeten winnen
Zo'n grote aanhang past niet in 1 stadion.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:36 schreef RedGuy het volgende:
Waarom zijn de Ajacieden hier niet in het stadion om hun club aan te moedigen?.
None of your fuckin' business. Verzin eens wat nieuws, triest gelul altijd.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:36 schreef RedGuy het volgende:
Waarom zijn de Ajacieden hier niet in het stadion om hun club aan te moedigen?.
Ik ga mij niet verantwoorden voor het feit dat ik niet naar Ajax ga. Noem me maar een nep "jood"quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het klopt wel wat hij zegt.
LOLquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zo'n grote aanhang past niet in 1 stadion..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |