quote:De vraag die dit logo oproept is, is dit een echt Twents ros? Zo ja, dan hadden wij verwacht dat dit ros - het woord zegt het eigenlijk al - veel stoerder zou zijn dan deze nichterig dansende hengst. Of is het een merrie? Voetbal is toch een sport voor echte mannen? (Ja, sorry dames er voetbalt nu eenmaal geen enkele dame in de eredivisie) En waarom is de cirkel niet gewoon helemaal rood met een wit briesend paard in het midden? Twente heeft toch geen shirt dat net als dat van Feyenoord half rood en half wit is? En waarom eigenlijk een cirkel? Het is duidelijk dat de maker een probleem heeft gehad met de typografie. Eigenlijk is de tekst 'FC Twente' veel te kort, dus waar laat je het dan? Cirkel en paard kloppen niet.
Een nieuw logo dus, hoognodig!
Beter dan die brave huisvrouw in die druppel gecopieerd van het Dreft-logoquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:32 schreef methodmich het volgende:
Die van Fortuna lijkt wel van een seksclub man...
Klopt, kan het topic niet zo gauw vinden.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Dit heb ik vorig jaar ook al eens langs zien komen...
Elke idioot kan een G'tje aanslaan op zijn toetsenbord....quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:29 schreef Noca het volgende:
Die van Groningen vind ik niet zo geweldig gelukt.
Ik vind de nieuwe draak veel stoerder.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:31 schreef fanneke het volgende:
Die 'nieuwe' van FC Den Bosch is oerlelijk!
![]()
Ja klopt, dat plein ligt in Nijmegen..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:23 schreef DivineJester het volgende:
Keizer Karel plein in Nijmegen???
Volgens de site (waar trouwens godsgruwelijk lelijke logos opstaan.
Alles aan/van Den Bosch is oerlelijk. Is traditie, moet je zo laten.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:31 schreef fanneke het volgende:
Die 'nieuwe' van FC Den Bosch is oerlelijk!
![]()
Ooit gehoord van het spreekwoord 'de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet'?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Alles aan/van Den Bosch is oerlelijk. Is traditie, moet je zo laten.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:15 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Ja klopt, dat plein ligt in Nijmegen..
Tja, vrouwe Fortuna moet braaf zijn hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:36 schreef Stpan het volgende:
[..]
Beter dan die brave huisvrouw in die druppel gecopieerd van het Dreft-logoZe willen vast wel een gekuisde versie ontwerpen!
Overigens zijn de gerestylde logo's van SC Heerenveen en De Graafschap op z'n zachtst gezegd oerlelijk te noemen.
Ik loop wat acher inderdaad! misleidend omdat de website met logo's nog bestaat.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je had ruim 2,5 jaar nodig om deze post voor te bereiden en je aan te melden op fok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |