abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24797454
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 12:15 schreef numero_uno het volgende:

[..]

Ja klopt, dat plein ligt in Nijmegen..

Is waar ook, ik verwarde het evn met Willemsplein (vraag me niet waarom) in Arnhem
pi_24800222
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:36 schreef Stpan het volgende:

[..]

Beter dan die brave huisvrouw in die druppel gecopieerd van het Dreft-logo Ze willen vast wel een gekuisde versie ontwerpen!

Overigens zijn de gerestylde logo's van SC Heerenveen en De Graafschap op z'n zachtst gezegd oerlelijk te noemen.
Tja, vrouwe Fortuna moet braaf zijn hoor.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_52228266
Allemaal leuk en aardig...logo's zien er leuk uit maar de oude logo's hebben bepaalde eigenschappen die nodig zijn in een logo waar de logomakers nieuwe stijl geen rekening mee hebben gehouden. Zo zie je dat de oude logo's vaak zwarte tekst hebben. Dit heeft verschillende redenen.

Ik denk dat de makers opnieuw aan tafel moeten want het idee vind ik super maar de uitvoering laat sterk te wensen over op het gebied van techniek en detail in meerdere opzichten.

En nee ik heb niet meegewerkt aan de oude logo's van deze club's :
pi_52228606
pfff ik denk al, alweer een topic over voetballogo.nl
pi_52386299
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:33 schreef sjimz het volgende:

[..]

Je had ruim 2,5 jaar nodig om deze post voor te bereiden en je aan te melden op fok?
Ik loop wat acher inderdaad! misleidend omdat de website met logo's nog bestaat.

Sorry heren!
  woensdag 15 augustus 2007 @ 13:03:20 #31
168595 LongOne
Feyenoord till I die!
pi_52386849
Bizar lelijke zitten er tussen. Alleen die van 020 en van Fortuna vind ik een verbetering.
pi_52386877
Kick van 2,5 jaar, en heel gedateerd ook . Dicht.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')