Sure wat jij zegt hoor...intelligent....echt heeeeel intelligent hoor...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:01 schreef Blubberzwijn het volgende:
mogguh![]()
waarom sta ik altijd met mijn ogen dicht op foto's.. naja zo sta ik er wel intelligent op
*Tekst*quote:VERZIN EEN LEUKE TEKST ERBIJ
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is een beetje een "arrogante, ik sta boven de mensen" blik.
De Rotonde in Dinxperlo?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:45 schreef Waxxer het volgende:
Goedennnnnnnnmorgen!Ik ga straks naar een plek waar verscheidene voeruigen op niet mis te verstane wijze naar allerhande plekken over de hele wereld vertrekken
Truman SHow, maar heb het einde nog net met 1 oog gezien en daarna ging 't misquote:
Tuurlijk niet, toch zeker niet met die kou! Zo egoistisch is ie dan ook wel weerquote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heeft pup je het bed uitgesmeten?
Niks bijzonders. Volgens mij was dat ongeveer de laatste opmerking van het vorige topic, vandaar. Maar als je nog wat melden hebt daarover: be my guestquote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:58 schreef Deamonine het volgende:
Zo...
Even pauze, dadelijk presentatie en vnv flink op stap.
Maar, de sportschool. Wat waar hoe en waarom heet 1131e deel van HOMO zo?
Ik vind het dan als homo zijnde alleen wel wat minder om na het sporten in z'n groot douchehok te gaan staan, of gezellig met z'n allen het stoombad inquote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:26 schreef Deamonine het volgende:
Ohw..
Nou ja, Mij hoor je er niet over klagen
Omdat?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:29 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik vind het dan als homo zijnde alleen wel wat minder om na het sporten in z'n groot douchehok te gaan staan, of gezellig met z'n allen het stoombad in![]()
Mij niet gezien![]()
Hmmm.... Dat is idd een beetje fout ja. Mij ook niet gezien..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:29 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik vind het dan als homo zijnde alleen wel wat minder om na het sporten in z'n groot douchehok te gaan staan, of gezellig met z'n allen het stoombad in![]()
Mij niet gezien![]()
Ik het gewoon niet zie zitten om daar tussen van die gespierde knapen te gaan staan. Dus douchen doe ik lekker thuis.quote:
Ik denk eht wel ja, maar daar ben ik nog nooit geweest. Ik zou sowiezo nooit met vreemden een sauna in stappen haha, homo of hetero.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:32 schreef Deamonine het volgende:
[..]
Daar had je toch die ranzige gaysauna's voor of niet soms?
Haha... Ik heb er ook geen ervaring mee hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:37 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik denk eht wel ja, maar daar ben ik nog nooit geweest. Ik zou sowiezo nooit met vreemden een sauna in stappen haha, homo of hetero.
Hoezo preuts![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |