De shoarma boer is open tot 3 hoor, eten zat daarquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jesus, wat een kuttijd, te laat om iets te gaan vreten en te vroeg om naar bed te gaan.
Jawel, maar ik vind het principieel te laat om te eten.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:48 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
De shoarma boer is open tot 3 hoor, eten zat daar![]()
Ik heb hem ook nog niet gezien, ooit een fragment van gezien tijdens college en hij leek me toen al heel tofquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:57 schreef wizarddragon het volgende:
Volgens mij ben ik 1 van de weinigen die Festen nooit heeft gezien, terwijl het wel op m'n lijstje van must-see staat. Ik ben altijd bang dat zulke arthouseachtige-films zwaar op de maag liggen. Ben meer van de luchtige (wansmaak)-films.
HOMO!quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:21 schreef beaverhausen het volgende:
Waarom zit ik naar het songfestival te kijken?.
Ach ja.. kheb toch niks te doen. Ik denk dat ik die film maar ga zien..quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:59 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog niet gezien, ooit een fragment van gezien tijdens college en hij leek me toen al heel tof
Niet al mn after-shave eraf likken.quote:
Was ook m'n intentiequote:Op donderdag 27 januari 2005 23:12 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Niet al mn after-shave eraf likken.![]()
Was nogal duur.
Heb er een paar je kunt kiezen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:18 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Was ook m'n intentie
welke geurtje?
Zow.. als jij 1 van die 2 nou eens op hebt, dan word ik helemaal tralalalallaquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:27 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Heb er een paar je kunt kiezen.
2: very valentino
4: hugo boss elements aqua
Kijk jij hebt tenminste smaak!!!quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:37 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Zow.. als jij 1 van die 2 nou eens op hebt, dan word ik helemaal tralalalalla
Ja dat is het waarschijnelijk.quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Speelt mee dat 't het geurtje was van een jongen die ik erg leuk vond..
oké doei!quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:51 schreef wizarddragon het volgende:
Ik ga een film kijken..
Alvast truste iedereen...
vierkant en zwarte dop.quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hoe ziet het flesje eruit?
Zeg me werkelijk helemaal niks. Mijn oudste Boss geurtje was de gewone elements.quote:
Heb het kijk niet goed is hugo boss sport!quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zeg me werkelijk helemaal niks. Mijn oudste Boss geurtje was de gewone elements.
Dus classic is sport geworden.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:00 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Heb het kijk niet goed is hugo boss sport!
Heb deze kado gekregen vandaar dat ik het niet zo goed weet.
Begin jij nou ook al om foto's te roepen?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:06 schreef Ryan_R het volgende:
Als je nu gewoon een fotootje van het flesje maakt. Is dat niet wat handiger haha
Ja, filmstudent he. Ik heb het graag visueel.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al om foto's te roepen?
Weer één, ik heb m'n hele bedrijf er mee vol zitten.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:09 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ja, filmstudent he. Ik heb het graag visueel.![]()
Lullig voor je. Jou hele bedrijf?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Weer één, ik heb m'n hele bedrijf er mee vol zitten.
Het is een beetje een "arrogante, ik sta boven de mensen" blik.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:01 schreef Blubberzwijn het volgende:
mogguh![]()
waarom sta ik altijd met mijn ogen dicht op foto's.. naja zo sta ik er wel intelligent op
[afbeelding]
VERZIN EEN LEUKE TEKST ERBIJ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |