Je wordt slapend rijk?quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Tijd heb ik tegenwoordig in overvloed.
dit keer nietquote:Op donderdag 27 januari 2005 21:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hoor ik daar een sarcastiche ondertoon?
Will do.quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Silly rabbit. Dan kun je beter gaan douchen.
Was dat maar waar. Ik ben namelijk gek op slapen.quote:
Zoveel goedheid ben ik niet van je gewend.quote:
Ja, dat moet je natuurlijk allemaal gaan lezen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:20 schreef creno het volgende:
hehe... ben er weer hoor... wat hebben jullie veel afgeluld vandaag, moet ik dat allemaal gaan lezen of kan er iemand een beknopte samenvatting geven
Wie niet?quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Was dat maar waar. Ik ben namelijk gek op slapen.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 27 januari 2005 21:33 schreef Camoth het volgende:
Nou, ik kap maar met me kunstgeschiedenis, time for bed, morgen weer half 7 d'r uit. Bubaai!![]()
Doei en trustequote:Op donderdag 27 januari 2005 21:33 schreef Camoth het volgende:
Nou, ik kap maar met me kunstgeschiedenis, time for bed, morgen weer half 7 d'r uit. Bubaai!![]()
Benquote:Op donderdag 27 januari 2005 15:49 schreef Markie-Mark het volgende:
Maar ik ga dr weer vandoor
Het is hier saai en ik kom hier noooooooooooit meer terug
Doe als ik. Neem een biertje. Of twee. Of ehm... nouja.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jesus, wat een kuttijd, te laat om iets te gaan vreten en te vroeg om naar bed te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |