LOLquote:Op woensdag 20 april 2005 12:56 schreef du_ke het volgende:
te lang, het schiet niet echt op (vanaf kerst ofzo) en we zitten nu rond 2200 voor christus. En de PBEM is weer bij mij aangeland maar doorsturen zal helaas niet voor vrijdag lukken
Iddquote:Op woensdag 20 april 2005 13:01 schreef Roquefort het volgende:
[..]
LOL
Het duurt dus wel ongeveer tot 2050 voordat jullie in 2050 zijn aangeland?![]()
Op zich niet, maar om nou te zeggen dat ik echt in het spel zit, nou nee. Het is meer iets waar ik eens in de anderhalve week eens vijf minuten aan besteed. Maar goed, als mijn rijk meer mogelijkheden biedt kom ik er wel beter inquote:Op woensdag 20 april 2005 13:27 schreef Monidique het volgende:
Ik vind het niet zo erg. Het mag wel íéts sneller gaan, maar dat het vrij lang duurt op zich, vind ik niet erg.
De CD ligt 90 km verderop en het spel staat hier nog altijd niet op de PCquote:Op woensdag 20 april 2005 13:19 schreef Monidique het volgende:
Waarom niet, du_ke?
Dan moet-ie hier dus zo snel mogelijk op de PC komen.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
De CD ligt 90 km verderop en het spel staat hier nog altijd niet op de PC.
Nee, daar!quote:Op woensdag 20 april 2005 13:36 schreef Monidique het volgende:
Dan moet-ie hier dus zo snel mogelijk op de PC komen.
Heb wekenlang die CD mee heen en weer gesleeptquote:Op woensdag 20 april 2005 13:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 april 2005 13:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
De CD ligt 90 km verderop en het spel staat hier nog altijd niet op de PC.
ik woon bij het stationquote:Op woensdag 20 april 2005 21:17 schreef du_ke het volgende:
Ja weet je wel hoever?
Moest vanochtend al om 9.00 op Zernike zijn. Om kwart voor 9 je kamer uitstappen is dan eigenlijk net te laat
, als je je fiets nog uit de schuur moet halen
.
Gelukkig kwam hij vandaag weer hier en is hij nu dus weer daar.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:36 schreef Monidique het volgende:
Neem het aantal deelnemers aan het spel, vermenigvuldig dit met 2 (aannemende dat iedereen wel 1 keer per jaar minimaal 2 weken op vakantie is) en je hebt een heel conservatieve schatting van het aantal weken per jaar dat jullie pbem plat ligt.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:53 schreef Sidekick het volgende:
Ik vind dat we een deadline moeten invoeren. Iemand die niet binnen een week de savegame kan doorsturen moet van het spel worden verstoten. Eventueel kan er in bijzondere omstandigheden (vakantie) van worden afgeweken.
Lijkt dit fair, of is het te rigoreus?
Dit is wel vermoeiend inderdaad. Ik heb m iig niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:53 schreef Sidekick het volgende:
Ik vind dat we een deadline moeten invoeren. Iemand die niet binnen een week de savegame kan doorsturen moet van het spel worden verstoten. Eventueel kan er in bijzondere omstandigheden (vakantie) van worden afgeweken.
Lijkt dit fair, of is het te rigoreus?
Ik kreeg m een lange tijd 2 keer per week. Maar sinds Du_ke is gaan studeren en op kamersquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:10 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Neem het aantal deelnemers aan het spel, vermenigvuldig dit met 2 (aannemende dat iedereen wel 1 keer per jaar minimaal 2 weken op vakantie is) en je hebt een heel conservatieve schatting van het aantal weken per jaar dat jullie pbem plat ligt.![]()
Kweeniehoeveelhoor, maar als jullie met 7 man spelen, dan heb je al snel 14-20 weken per jaar met die 'bijzondere omstandigheden'.En dan de gewone omstandigheden nog erbij n'turluk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |