LOLquote:Op woensdag 20 april 2005 12:56 schreef du_ke het volgende:
te lang, het schiet niet echt op (vanaf kerst ofzo) en we zitten nu rond 2200 voor christus. En de PBEM is weer bij mij aangeland maar doorsturen zal helaas niet voor vrijdag lukken
Iddquote:Op woensdag 20 april 2005 13:01 schreef Roquefort het volgende:
[..]
LOL
Het duurt dus wel ongeveer tot 2050 voordat jullie in 2050 zijn aangeland?![]()
Op zich niet, maar om nou te zeggen dat ik echt in het spel zit, nou nee. Het is meer iets waar ik eens in de anderhalve week eens vijf minuten aan besteed. Maar goed, als mijn rijk meer mogelijkheden biedt kom ik er wel beter inquote:Op woensdag 20 april 2005 13:27 schreef Monidique het volgende:
Ik vind het niet zo erg. Het mag wel íéts sneller gaan, maar dat het vrij lang duurt op zich, vind ik niet erg.
De CD ligt 90 km verderop en het spel staat hier nog altijd niet op de PCquote:Op woensdag 20 april 2005 13:19 schreef Monidique het volgende:
Waarom niet, du_ke?
Dan moet-ie hier dus zo snel mogelijk op de PC komen.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
De CD ligt 90 km verderop en het spel staat hier nog altijd niet op de PC.
Nee, daar!quote:Op woensdag 20 april 2005 13:36 schreef Monidique het volgende:
Dan moet-ie hier dus zo snel mogelijk op de PC komen.
Heb wekenlang die CD mee heen en weer gesleeptquote:Op woensdag 20 april 2005 13:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 april 2005 13:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
De CD ligt 90 km verderop en het spel staat hier nog altijd niet op de PC.
ik woon bij het stationquote:Op woensdag 20 april 2005 21:17 schreef du_ke het volgende:
Ja weet je wel hoever?
Moest vanochtend al om 9.00 op Zernike zijn. Om kwart voor 9 je kamer uitstappen is dan eigenlijk net te laat
, als je je fiets nog uit de schuur moet halen
.
Gelukkig kwam hij vandaag weer hier en is hij nu dus weer daar.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:36 schreef Monidique het volgende:
Neem het aantal deelnemers aan het spel, vermenigvuldig dit met 2 (aannemende dat iedereen wel 1 keer per jaar minimaal 2 weken op vakantie is) en je hebt een heel conservatieve schatting van het aantal weken per jaar dat jullie pbem plat ligt.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:53 schreef Sidekick het volgende:
Ik vind dat we een deadline moeten invoeren. Iemand die niet binnen een week de savegame kan doorsturen moet van het spel worden verstoten. Eventueel kan er in bijzondere omstandigheden (vakantie) van worden afgeweken.
Lijkt dit fair, of is het te rigoreus?
Dit is wel vermoeiend inderdaad. Ik heb m iig niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:53 schreef Sidekick het volgende:
Ik vind dat we een deadline moeten invoeren. Iemand die niet binnen een week de savegame kan doorsturen moet van het spel worden verstoten. Eventueel kan er in bijzondere omstandigheden (vakantie) van worden afgeweken.
Ik kreeg m een lange tijd 2 keer per week. Maar sinds Du_ke is gaan studeren en op kamersquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:10 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Neem het aantal deelnemers aan het spel, vermenigvuldig dit met 2 (aannemende dat iedereen wel 1 keer per jaar minimaal 2 weken op vakantie is) en je hebt een heel conservatieve schatting van het aantal weken per jaar dat jullie pbem plat ligt.![]()
Kweeniehoeveelhoor, maar als jullie met 7 man spelen, dan heb je al snel 14-20 weken per jaar met die 'bijzondere omstandigheden'.En dan de gewone omstandigheden nog erbij n'turluk.
Het is vrij rigoreus. Het is ook vrij traag.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:53 schreef Sidekick het volgende:
Ik denk dat Du_Ke schuldig is. Van de Martinitoren met hemquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is vrij rigoreus. Het is ook vrij traag.
Ten overvloede, ik heb hem ook niet en dat betekent vermoedelijk dat Ype hem ook niet heeft (die is voor zover ik kan overzien altijd wel snel).
Yep, en als we niet vóór stemmen, leidt dat tot oorlog!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:23 schreef Sidekick het volgende:
Zullen we een grondwettelijk verdrag afsluiten met die deadline erin?
du_ke heeft hem nu weer. Ene Michael Valentine Smith was hem vergeten.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:46 schreef Frollo het volgende:
Hey, wie heeft hem eigenlijk nu?
Wiequote:Op maandag 9 mei 2005 22:49 schreef Sidekick het volgende:
[..]
du_ke heeft hem nu weer. Ene Michael Valentine Smith was hem vergeten.
En? Meteen weer begonnen dus? Vertel vertel! Welk volk, welke difficulty, hoe ver ben je?quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:11 schreef MrWizzel het volgende:
tvp; Civ is echt te gek; al lang niet meer gespeeld, maar nu ik er weer een topic over tegenkom, begint het meteen weer te kriebelen
Nee, jammer genoeg nog geen voldoende tijd gehad om er echt voor te gaan zitten; maar ik hou jullie op de hoogte wanneer ik vorderingen heb gemaakt; om er in te komen begin ik denk ik nog maar even niet op het allerhoogste moeilijkheidsniveau... en welk volk ik kies wil ik graag aan jullie over latenquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:34 schreef Frollo het volgende:
[..]
En? Meteen weer begonnen dus? Vertel vertel! Welk volk, welke difficulty, hoe ver ben je?
Het wordt tijd dat we hier weer eens gewoon mooie Civ-verhalen gaan posten, in plaats van enkel 'Wie heeft de pbem nu?'
Op het gevaar af de twee te combineren, mijn andere pbem (niet alsof ik geen tijd overheb er twee te runnen en dit is met maar twee spelers en 6 AI) is opgezet als Archipelago met alle Seafaring civ's. Intussen 500 AD bereikt en bijna toe aan Invention voor de broodnodige Berserkers om eens vrolijk bij buren op bezoek te gaan.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:34 schreef Frollo het volgende:
Het wordt tijd dat we hier weer eens gewoon mooie Civ-verhalen gaan posten, in plaats van enkel 'Wie heeft de pbem nu?'
Ik vind gewoon random toch nog steeds het leukstequote:Op donderdag 12 mei 2005 10:24 schreef MrWizzel het volgende:
en welk volk ik kies wil ik graag aan jullie over laten![]()
Horen lijkt me sterk. Lezen kan ik me iets bij voorstellen...quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:10 schreef Uhmmie het volgende:
hoor ik civ4?
Die schijnt onderweg te zijn jaquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:10 schreef Uhmmie het volgende:
hoor ik civ4?
¤ 8,99 zie ik, maar hij ligt voor 5 euro bij de V&D en Dynabyte in de budgetbakkenquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:05 schreef One_conundrum het volgende:
Got ik lees nu terug over Alpha Centauri. Ook zo geniaal eerst kijken hoe duur dat is bij bol.com
Tjessus ook maar 8,99 moet ik ook maares bestellen. Eerst civ3 maar uitspelenquote:Sid Meier's Alpha Centauri voert Sid Meiers legendarische verslavend strategische gameplay naar een nieuw thuis voor de mens in de ruimte. Nadat ze de haveloze resten van de aarde hebben verlaten om een buitenaardse kolonie te
stichten, worden onderweg alle verbindingen op mysterieuze wijze verbroken. Er breekt muiterij uit en de bemanning verdeelt zich over zeven vijandige en argwanende groepen, elk met hun eigen krachten en beperkingen. Als leider van één van deze groepen land je met een Commandocapsule en een handvol volgelingen op Alpha Centauri. Vanuit deze bescheiden positie verken je de nieuwe wereld, ontdek je fantastische nieuwe technologieën, bouw je een groot rijk en versla je je vijanden, terwijl je plannen maakt voor de toekomst van de mens en de ruimte..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |