Ik heb hier nog wel 2 back-ups liggen van het spel.... In Groningen nog wel, ik woon achter het station.quote:Op woensdag 16 februari 2005 17:36 schreef du_ke het volgende:
hmm maar dan nog heb ik maar 1 cd met het spel en om die elke keer mee te sjouwen.
Neem anders 2 blanco cds mee, dan komt het zeker goedquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:11 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel 2 back-ups liggen van het spel.... In Groningen nog wel, ik woon achter het station.
Ik zie je wel verschijnen?![]()
Volgens mij zit daar een random element in, dus het is niet precies te zeggen wannéér het gebeurt. Maar dát het gaat gebeuren, dat is duidelijk.quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:45 schreef Sidekick het volgende:
Ik ben nu een potje aan het spelen met eenkaart van Europa. Erg toevallig, ik zit met de Ottomanen in Turkije. Maar anyway, ik heb Japan en Greece met 80 nukes terug in de middeleeuwen gebombardeerd, en het zonnetje is nu erg angstaanjagend rood aan het worden. Wanneer treed de Global Warming nu precies in?
Het is een aardig grote kaart, waar 16 civs bijna een vereist minimum is om elkaar nog een beetje in de weg te zitten. Ik zit nu in Turkije, en dat is eigenlijk een te sterke locatie qua Lux. 7 van de 8 lux zijn daar te vinden, en resterende gebieden komen niet verder dan 4.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:12 schreef Frollo het volgende:
Mooie kaart trouwens, die van Europa? Doe eens screentje posten?
Ik ben door computerproblemen even offline geweest, maar volgens mij heb ik de nieuwe beurt nog niet gehad. Als dat wel het geval is (Ype?) is het handig als ie even opnieuw gestuurd wordtquote:Op zondag 20 februari 2005 20:45 schreef George-Butters het volgende:
Waar blijft die PBEM? Ik heb m voor het laatst 8 februari gezien! 9-2 heb ik m doorgestuurd.
Als het zo moet hoeft het van mij niet meer. Dit is echt associaal.
En wanneer gaat nu de rest dood? Kill and ATTACK!quote:Op maandag 21 februari 2005 22:33 schreef Sidekick het volgende:
Hier is een screenie van mijn huidige kaart. Let op, het is 3,4 Mb groot.
http://dim.vanderkleyn.com/fok/Europa.jpg
Ik heb alle techs al ontwikkeld en alle (noodzakelijke) city imporvements al gebouwd. Dus blijft Wealth over.quote:Op maandag 21 februari 2005 22:44 schreef du_ke het volgende:
Leuke kaart!
(mij te groot overigens)
Maar waarom heb je zoveel steden op wealth staan? Kan je niet beter even je tax omhoog gooien? Scheelt je een partij nuttige productie zo.
Ik wilde French zijn, alleen heb ik de naam veranderd voor de savegames.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:54 schreef Frollo het volgende:
(Waarom trouwens de kop van Joan als je Netherlands bent?)
En weer onderwegquote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:44 schreef du_ke het volgende:
Ype heeft de pbem als het goed is weer.
Hehehehehe Eindelijk binnen na ruim 2 weken!quote:
De ... is een reactie op mij, als in *sprakeloos* vanwege mijn redenatie.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 06:42 schreef Isabeau het volgende:
Wat betekenen ... en ''' nou weer? Zijn dat heel erg verkapte tvp's of zo?![]()
Kom dan een kopie halen van de benodigde cdeee.... Het is 5 minuten fietsen van jouw naar mijn huisquote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:46 schreef du_ke het volgende:
Dat er weer wat oponthoud was kwam door mij. Heb het een beetje druk enzo.
Je mag een kopie maken! van het origineelquote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:37 schreef Frollo het volgende:
Warez! Slotje!
Die Zulu's zijn altijd zo vreselijk aggressief .... gek word ik er van ...quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:00 schreef Sidekick het volgende:
[afbeelding]
Wij blanke Europeanen zullen die zwartjes eens laten zien wat het sterkere ras is.
Dat had je vroeger met Call to Power ...quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:29 schreef DeHovenier het volgende:
540 is genoeg. Ik moet er niet aan denken als die aantal beurten nog wordt verlengd naar bv 600 beurten. Tenzij er nog techs bij komen, bv The Future Age, dat je dan mechs kan bouwen enzo.....dan is het niet erg
Dat was leuk!quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:06 schreef Frollo het volgende:
Sid Meier's Alpha Centauri. Een soort Civ in space.
Zie (bijvoorbeeld) de recensie op Avault.com
[afbeelding]
Ziet er vertrouwd uit, nietwaar?
Het is weer tijd om tussen de pr0n te zoekenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:51 schreef George-Butters het volgende:
Ik heb m gevonden tussen alle pron mailtjes!
Heb ik net 2 uur geleden de pc geformateerdquote:Op maandag 4 april 2005 19:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is weer tijd om tussen de pr0n te zoeken.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:19 schreef Monidique het volgende:
Deze keer ben ik het écht niet, hoor.
Meisje toch, wellicht dat ik wel iets voor je zou kunnen betekenen via IRC.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:51 schreef George-Butters het volgende:
[..]
ik ben 1 cd kwijt geraakt en net mijn pc geformateerd. Hij staat in de download.
Even mIRC installeren. totzoquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
Meisje toch, wellicht dat ik wel iets voor je zou kunnen betekenen via IRC.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:31 schreef Sidekick het volgende:
Goed, George_Butters moeten we dus even compleet afslachten om het spel sneller te kunnen spelen.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:31 schreef Sidekick het volgende:
Goed, George_Butters moeten we dus even compleet afslachten om het spel sneller te kunnen spelen.
Wat heb je nu uiteindelijk gedaan?quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:22 schreef Monidique het volgende:
Gisteren en vanmiddag had ik weer even een spelletje gespeeld. De Amerikanen zijn me recent voorbij gestreefd in score, en dat vind ik niet leuk. Nu hebben ze de Engelsen aangevallen, wat zal betekenen dat ze nóg machtiger worden, want de Engelsen gaan verliezen. Wat zal ik doen? De Amerikanen de oorlog verklaren en hopen dat er achteraf wat landen mee willen doen wat nu niet het geval is, de Engelsen de oorlog verklaren om dan toch maar de Amerikanen voor te zijn zoals ik eerder deed met wat Duitse steden, of toch maar gewoon een willekeurig ander land annexeren?
Of nog beter, stook alle landen op tegen Amerika. Dan zal het een stuk lastiger voor Amerika worden om Engeland te veroveren, gezien ze nu op meerdere fronten moeten vechtenquote:Op woensdag 13 april 2005 11:20 schreef cyber_rebel het volgende:
Val zowel de engelsen en amerikanen aan![]()
Of beter nog verklaar alle volken de oorlog, zet ze op tegen elkaar zodat iedereen met iedereen oorlog heeft en sluit dan met ze allemaal de vrede![]()
Dat ligt eraan hoe populair Amerika is in de wereld. Zijn ze populair, dan moet je ze steunen en proberen Engelse steden in te nemen voordat de Amerikanen het doen. Zijn ze niet populair, ga dan de Engelsen helpen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:22 schreef Monidique het volgende:
Gisteren en vanmiddag had ik weer even een spelletje gespeeld. De Amerikanen zijn me recent voorbij gestreefd in score, en dat vind ik niet leuk. Nu hebben ze de Engelsen aangevallen, wat zal betekenen dat ze nóg machtiger worden, want de Engelsen gaan verliezen. Wat zal ik doen? De Amerikanen de oorlog verklaren en hopen dat er achteraf wat landen mee willen doen wat nu niet het geval is, de Engelsen de oorlog verklaren om dan toch maar de Amerikanen voor te zijn zoals ik eerder deed met wat Duitse steden, of toch maar gewoon een willekeurig ander land annexeren?
Ik hoop het, anders stuur ik wat geavanceerde aanvalseenheden op je af,quote:Op maandag 18 april 2005 23:55 schreef Litpho het volgende:
Zeg Monidique, ik ben uiteraard slechts op bezoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |