Uhm jaquote:
Ook die combo met Play the World is wel een aanrader...quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:14 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Is CivIII zo goedkoop? Ik dacht dat het een vrij prijzig spel was. Misschien toch maar bestellen dan![]()
[taalpurist]quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:53 schreef Frollo het volgende:
Welkom bij deel 5 alweer in dé reeks over hét ultieme turnbased strategy game:
Tenzij je van plan bent ooit Conquests aan te schaffen want daarin wordt PTW gewoon braaf meegeleverd.quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:54 schreef Poepoog het volgende:
Ook die combo met Play the World is wel een aanrader...
Verhip, je hebt gelijkquote:Op donderdag 27 januari 2005 15:10 schreef Koobus het volgende:
[taalpurist]
Welkom bij deel 5 alweer in dé reeks over dé ultieme turnbased strategy game:
[/taalpurist]
Ja... Ben je langzaam begonnen, kan je gewoon het spel niet afmakenquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:04 schreef Operc het volgende:
ERG leuk spel, aleen vind ik nog steeds dat eht raar is om maar 540 beurten te hebben...
* Koobus ook!quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:25 schreef Frollo het volgende:
[..]
En dat terwijl ik zelf ook taalpurist ben. Sterker nog, ik verdien er m'n brood mee
Ja, dan moet je een scenario maken, wat redelijk simpel is. Maar je moet maar even kijken en zoeken op http://forums.civfanatics.com/ .quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:03 schreef Operc het volgende:
Hoe?
Nou ja, ik bedoel: ik kan nu niet controleren of-ie er al is.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:10 schreef George-Butters het volgende:
Mon, met zo'n houding komen we nergens. Je moet het weten! Niet denken!
Ik weet dat de PBEM nu bij George-Butters isquote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:10 schreef George-Butters het volgende:
Je moet het weten! Niet denken!
sinds vanacht al niet meerquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik weet dat de PBEM nu bij George-Butters is.
Wat wil je nu bewijzen met dit soort grootspraak?quote:Op maandag 7 februari 2005 13:51 schreef Monidique het volgende:
Ik liep een paar techs achter, maar na deze combinatie kwam het allemaal weer goed:
Beurt 1: Sanitation. Beurt 2: Theory of Evolution>Combustion en Flight + Sanitation verkocht voor 173gp/t. Beurt 3: Wall Street.
En ook nog Beurt 4: Forbidden Palace, maar dat is erg laat, behoorlijk nutteloos, in de verkeerde stad denk ik, etc... Ach ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |