Warrior, warrior, warrior, settler en dan zien wel.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:45 schreef One_conundrum het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk als je de eerste stad hebt gebouwd? Ik maak daarna altijd gelijk een settler. en dan 2 a 3 workers dan barracks en dan weer een settler.
Gelijk een settler? Maar dan moet je toch eerst een tijd wachten totdat je hoofdstad is gegroeid tot 3?quote:Op maandag 23 mei 2005 20:45 schreef One_conundrum het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk als je de eerste stad hebt gebouwd? Ik maak daarna altijd gelijk een settler. en dan 2 a 3 workers dan barracks en dan weer een settler.
Uiteraard ben ik bekend met het fenomeen cheatende AI. Echter vind ik dit soort zaken wel te ver gaan. Zoals gezegd zijn dit soort zaken later in het spel geen ramp, maar het is gewoon onredelijk om dergelijke verschillen in het begin van het spel al te laten optreden. En ik wil het spel dus WEL graag moeilijker dan Monarch hebben, maar niet door dit soort trucs.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:44 schreef Frollo het volgende:
[..]
Niet schrikken, maar de AI had waarschijnlijk ook al 2 steden tegen de tijd dat jouw eerste warrior af was
Het is toch een bekend gegeven dat de AI cheat? No flame intended hoor, maar het verbaast me eerlijk gezegd dat iemand die zo vertrouwd is met het spel dat hij kennelijk Emperor aankan, dit niet weet.
Pbem is play by email ?quote:Op maandag 23 mei 2005 23:50 schreef du_ke het volgende:
pff ben al met de pbem bezig en dat duurt al lang zat.
Dan hoop ik dat je de goeie gemaild hebt, want ik ben Martijn/Frollo en ik krijg de pbem juist van jou i.p.v. omgekeerdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:12 schreef George-Butters het volgende:
Ik heb Jasper/Frollo gemaild dat hij mij de PBEM nog een keer moet toesturen.
Ja ik heb Jasper gemaild...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:28 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je de goeie gemaild hebt, want ik ben Martijn/Frollo en ik krijg de pbem juist van jou i.p.v. omgekeerd
Ja, na een beurt moet je de savegame doorsturen nar de volgende. Ik vind het wel een leuke manier van multiplayeren, maar met 8 personen (nu nog maar 7) duurt het wel lang.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:27 schreef blue-102 het volgende:
[..]
Pbem is play by email ?
Is dat een beetje prettige manier van spelen ?
Is het dan gewoon hetzelfde dat ieder steeds een beurt doet dan terug mailt?
Hoelang ben je al bezig dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:06 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, na een beurt moet je de savegame doorsturen nar de volgende. Ik vind het wel een leuke manier van multiplayeren, maar met 8 personen (nu nog maar 7) duurt het wel lang.
Goeie vraag... Hoe lang zijn we al bezig, mensen? Half jaartje of zo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |