Ik ben 25 man!quote:Op donderdag 1 december 2005 00:29 schreef knowall het volgende:
Je lichaam is te oud voor voetbal, face it.![]()
Wat bedoel je?quote:Ben je een beetje handig met een pincet en kartelrandige objecten?²
quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:18 schreef --HOOLIE-- het volgende:
De werkzame stof van dit Diclofenac werkt ontstekingremmend, pijnstillend en koortsverlagend.
Dus niet alleen een pijnstiller
Tafelvoetbalquote:Op maandag 9 januari 2006 21:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Nog steeds problemen man. Ik moet echt huilen. Kan iemand mij helpen?![]()
![]()
²
Neen, dat niet. Maar het pijngevoel komt wel van rondom de blaas.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Heb je geen bijbal of zaadleider ontsteking? Dat straalt ook uit naar je lies.
Rust nemen, dat kreeg je ongeveer een jaar geleden ook te horen. En misschien maar eens accepteren dat je nooit meer zult voetballen...quote:Op zondag 15 januari 2006 01:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, een schaambeenontsteking. Wat moet ik doen!!!!²
Dat accepteer ik dus niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:46 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Rust nemen, dat kreeg je ongeveer een jaar geleden ook te horen. En misschien maar eens accepteren dat je nooit meer zult voetballen...
Maar dat deed ik al.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:43 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
En natuurlijk kan vijf keer per dag bidden ook geen kwaad
het gaat je lukken , je wordt weer beterquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb net dhr. van Linschoten gesproken, sportarts van Feyenoord. Hij vindt dat het tijd wordt voor een kijkoperatie, hij denkt nl. dat ik een soort van liesbreuk heb, en dan niet die versie waarbij je het bobbeltje voelt, meer intern zeg maar, tegen de darmen aan. Waarschijnlijk moet er een matje geplaatst worden.
Het is helaas niet anders, maar als ik hierdoor weer kan voetballen en de gemeenschap betaalt ervoor, dan is het voor mij oké.²
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |