mijn gok: hij heeft 0,0 vrienden of kennissen daar en probeert hier ff zijn 15 min of fame te halenquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:04 schreef cappp het volgende:
Waarom bemoei je je met dingen die over Nederlanders gaan? Je woont nu toch in de VS, wat is jou probleem? Jij kan nu gewoon zeggen van: 'jippie, ik ben van dat teringland af'. Waarom open je dan nog zo'n kuttopic? Als je hier helemaal niet meer woont?
quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:24 schreef UncleSamSaidGoddamn het volgende:
FUCK HOLLAND, the biggest loud mouths on the planet!!
Vergeet niet narrow minded...quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:18 schreef tommytheman het volgende:
Amerikanen zijn zulke over money blatende en stupide patrionistische mensen![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:17 schreef Vampier het volgende:
[afbeelding]
Yeah hang his frustrated bitching ass!!
HANG HIM HANG HIM HANG HIM!!!!
quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:24 schreef UncleSamSaidGoddamn het volgende:
Hej dude, I seriously urge you to seek proffesional medical help. Simply because you are either totally fucking insane OR you're a fucking genius!
Either way, FUCK HOLLAND, the biggest loud mouths on the planet!! They scream, yell, rave and rant about everything other then their beloved litle space on planet earth.
Hope some dikes will blow soon, then we'll be happy too
Inderdaad. Het lijkt wel een minderwaardigheidscomplex.quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:40 schreef popolon het volgende:
Vampier, de VS doet je geen goed
Eerst ga je weg, dan kom je weer terug (en dat meerdere keren). Dan wens je iedereen op dit forum een nare ziekte toe, neemt weer afscheid, dan kom je wéér terug.
Is het echt wel zo leuk daar? Ik heb aan je posts te zien mijn ernstige twijfels.
Uit elk topic moet namelijk persé blijken dat het zo leuk is daar, dat Nederland klote is, tjé man.
Kan me niet voorstellen dat ik over een aantal maanden zulke anti-Nederland topics open
Maar goed, doe's rustig.
Gaat-ie nu zijn eigen domme topics lopen kicken...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 02:17 schreef Error51 het volgende:
fokking trieste conclusie Vampier.... je zit daar wel op je troon in Amerika je gal te spuien over ons 'minderwaardige' Nederlanders maar je zit gewoon te zeiken... gelukkig ben je opgetieft van dit forum!
MOEWHAHAHAHAHAH!!
ik zoek jou al een tijdje... kom eens op msnquote:Op vrijdag 11 maart 2005 02:25 schreef HarigeKerel het volgende:
[[url=http://img60.exs.cx/img60/7866/veteraancommunist0qc.jpg]afbeelding][/URL]
Exact Error!
Viva Cuba!!!
De achterliggende gedachten achter je lompe gesputter zijn absoluut de moeite waard om te overdenken. Je hebt alleen geen enkel benul hoe het is om nu in huidige Nederland te wonen - je kan dat gewoon niet bevatten. Ik kan dat ook niet, maar ik heb er wel een beter besef van dan jij met je vadsige sadisme. Ik kan er niet over uit hoe idioot je openingspost is, hoe makkelijk je vlucht in allerlei hamburger-geblaat, hoe afstotelijk je vrekkige egocentrisme is. Je OP geeft een beeld weer van iemand die zijn met mayonaise besmeurde vingers aflikt en zichzelf vervolgens op ranzige wijze opdringt op allerlei internetfora. Er is niets in je OP dat uitnodigt tot discussie en eigenlijk is het een goede zaak is dat je uit Nederland bent opgerot. Verslik je lekker in wat chips, kijk nog even wat Fox-news, chat nog even met je reactionaire buddies en schiet jezelf daarna door de kop. Dan zijn we hier in ieder geval van je dikdoenerige 'told-you-so' geleuter af.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |