In welk tijdperk leef jij?quote:Supermarkten dreven de prijzen omhoog, en de Nederlanders deden niet.
Nog zo'n voorbeeld van het minderwaardigheidscomplex! Bagatelliseren door middel van niet relevante informatie op de voorgrond te drukken en het echte punt niet onder ogen te durven zien.quote:Op donderdag 27 januari 2005 06:05 schreef teknomist het volgende:
Met verkeerde been uit bed gestapt.
[..]
In welk tijdperk leef jij?
Of je veranderd inderdaade van onderwerp.quote:Slecht wijnjaar afgelopen jaar in Californie ?
Of inderdaad wederom een goed voorbeeld. Ontkennen door middel van een hokjes argument en de wijzende vinger naar een ander te steken. Goed bezig Nederlanders! Jullie voorvaderen zullen trots op jullie geweest zijn.... lekker tussen de varkens in de strontquote:Op donderdag 27 januari 2005 06:09 schreef MaartenGrendel het volgende:
Domme generalisaties, je lijkt Bush wel.
ik heb een Nederlands paspoort....quote:Op donderdag 27 januari 2005 06:10 schreef teknomist het volgende:
Jij woont in de VS? Waar bemoei je dan mee, allochtoon?.
Juist. Als ik zeg dat ik me totaal niet herken in het beeld dat jij schetst kom je zeker met nog meer niet-onderbouwde argumenten waarom het Nederlandse volk(?) zo dom zou zijn?quote:Op donderdag 27 januari 2005 06:10 schreef Vampier het volgende:
[..]
Of inderdaad wederom een goed voorbeeld. Ontkennen door middel van een hokjes argument en de wijzende vinger naar een ander te steken. Goed bezig Nederlanders! Jullie voorvaderen zullen trots op jullie geweest zijn.... lekker tussen de varkens in de stront
Interesante conclusie... kan direct gezien worden als minderwaardigheidscomplex syndroom. Ik heb nergens het woord dom gebruikt.quote:Op donderdag 27 januari 2005 06:12 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Juist. Als ik zeg dat ik me totaal niet herken in het beeld dat jij schetst kom je zeker met nog meer niet-onderbouwde argumenten waarom het Nederlandse volk(?) zo dom zou zijn?
Ja haal de 2de wereld oorlog er maar weer bij en de nazi's.... DIE IS TE OUD OM OP TE REAGEREN!!quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2005 06:13 schreef Vampier het volgende:
[..]
Interesante conclusie... kan direct gezien worden als minderwaardigheidscomplex syndroom. Ik heb nergens het woord dom gebruikt.
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 06:03 schreef Vampier het volgende:
...het best te vergelijken met domme schapen...
...Zijn denken wordt beperkt...
,,,het in hun achterlijke kop gehaald hebben,,,
- en !!!
Als jij met een substantieel stuk komt in plaats met wat zelfverzonnen psychologie...quote:Op donderdag 27 januari 2005 06:12 schreef Vampier het volgende:
Jongens kom eens met tegenargumenten in plaats met semi grappig bedoelde opmerkingen. Ik ben benieuwd.
je hebt de oplossing op je control panelquote:Op donderdag 27 januari 2005 06:16 schreef teknomist het volgende:
[..]
Als jij met een substantieel stuk komt in plaats met wat zelfverzonnen psychologie...
Ik ben geen GC-modquote:Op donderdag 27 januari 2005 06:17 schreef buzzer het volgende:
[..]
je hebt de oplossing op je control panel![]()
Er is tot nu toe geen substantieel tegenargument gekomen...... en waneer filosofie psychelogie wordt dan is de realiteit een illusie en de illusie kan geen werkelijkheid meer worden door een gelimiteerde gedachtengang. Dit kan lijden tot dwangmatig denken!quote:Op donderdag 27 januari 2005 06:16 schreef teknomist het volgende:
[..]
Als jij met een substantieel stuk komt in plaats met wat zelfverzonnen psychologie...
nog zo'n voorbeeld, iemand de mond snoeren als je je niet kunt vinden in zijn mening! En dat zonder harde tegen argumenten. Kom op jongens, zijn jullie nu slimme en nuchtere nederlanders?quote:Op donderdag 27 januari 2005 06:17 schreef buzzer het volgende:
[..]
je hebt de oplossing op je control panel![]()
Dat zeg ikquote:Op donderdag 27 januari 2005 06:19 schreef Vampier het volgende:
[..]
Er is tot nu toe geen substantieel tegenargument gekomen......
Als je het niet wilt zien dan is dat heus niet mijn probleem, jouw bellemering hoeft niet mijn bellemering te zijn. Dat snap je hopelijk toch wel? Als ik geld kan verdienen met iets immoreels dan doe ik dat, maar in Nederland is het not done.quote:Op donderdag 27 januari 2005 06:25 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Zonder een goed bediscussieerbare stelling
.
Schaakmatquote:Op donderdag 27 januari 2005 06:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Alle volkeren zijn goed in klagen en de schuld bij een ander leggen...
gutte gutte gut... heb je dat helemaal zelf geschreven... goedzo!!! Erg goed gedaan... zat het hoog?quote:Op donderdag 27 januari 2005 06:30 schreef MaartenGrendel het volgende:
Een heel verhaal
De gemiddelde koopkracht is er de afgelopen jaren vooral op achteruit gegaan dankzij de stijgende olieprijs en niet zozeer vanwege de invoer van de euro.quote:Op donderdag 27 januari 2005 06:34 schreef Vampier het volgende:
[..]
gutte gutte gut... heb je dat helemaal zelf geschreven... goedzo!!! Erg goed gedaan... zat het hoog?
Een klein puntje : prijzenoorlog ... waar zeg ik dat? Ik had het over de invoer van de euro....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |