abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24772607
Tjah daar zit je dan als Nederlander in Nederland. Het land van opgedrongen tollerantie en een minderwaardigheids complex. Hoezo een minderwaardigheids complex zul je je nu afvragen.... geef me een paar minuutjes om het uit te leggen.

Nederlanders zijn van nature een kudde volk, het best te vergelijken met domme schapen. In geen enkel land in de wereld loopt men zo achter elkaar aan als in Nederland.

Een politicus wordt omgezeepgeholpen door een bomen hugger en de Nederlanders deden niets.

Een vette columnist wordt omzeep geholpen en de Nederlanders doen niets.

Supermarkten dreven de prijzen omhoog, en de Nederlanders deden niet.

Flitspalen schieten als paddestoelen uit de grond en de Nederlander zit liever op zijn dikke reet voor de TV naar een 3de rangs soap serie te kijken.

En ze doen nog steeds niets, ze blijven maar niets doen.

Nederlanders kunnen het beste vergeleken worden met het meest gepeste jongetje uit de klas. Bibberend en vermagerd door de pesterijen, maar hij doet niets. Hij vindt het heel normaal om gepest te worden. Hij vindt het heel normaal om in een hoek gedrukt te worden waar hij niet uit kan komen. Het BOEIT hem ook totaal niet. Hij durft niet voor zichzelf en zijn rechten op te komen en laat over zich heen lopen.

De nederlander krijgt simpelweg niet de kans zich te ontplooien in het gevang van het sociaal liberaisme. Zijn denken wordt beperkt en laat alles geduldig over zich heenkomen.

Nederlanders zijn goed in klagen en de schuld bij een ander te leggen.

Gelukkig hebben de Marokkanen in Nederland beter door hoe je moet leven en niet geleefd wordt als een saai stuk vod wat aan het veraardappellen is in de natte kleigrond waar zijn voorvaderen het in hun achterlijke kop gehaald hebben om hun eerste varkens mesthoop te deponeren.

- en !!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Vampier op 27-01-2005 06:24:28 ]
Free people own guns! Slaves do not!
pi_24772613
Met verkeerde been uit bed gestapt .
quote:
Supermarkten dreven de prijzen omhoog, en de Nederlanders deden niet.
In welk tijdperk leef jij?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  donderdag 27 januari 2005 @ 06:07:16 #3
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_24772618
Slecht wijnjaar afgelopen jaar in Californie ?
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_24772619
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 06:05 schreef teknomist het volgende:
Met verkeerde been uit bed gestapt .
[..]

In welk tijdperk leef jij?
Nog zo'n voorbeeld van het minderwaardigheidscomplex! Bagatelliseren door middel van niet relevante informatie op de voorgrond te drukken en het echte punt niet onder ogen te durven zien.
quote:
Slecht wijnjaar afgelopen jaar in Californie ?
Of je veranderd inderdaade van onderwerp.

Hoe noemen ze dat in Nederland... struisvogeltje spelen (een uitlvoeiing daarvan is struisvogel politiek)
pi_24772620
Domme generalisaties, je lijkt Bush wel.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_24772621
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 06:09 schreef MaartenGrendel het volgende:
Domme generalisaties, je lijkt Bush wel.
Of inderdaad wederom een goed voorbeeld. Ontkennen door middel van een hokjes argument en de wijzende vinger naar een ander te steken. Goed bezig Nederlanders! Jullie voorvaderen zullen trots op jullie geweest zijn.... lekker tussen de varkens in de stront
pi_24772622
Jij woont in de VS? Waar bemoei je dan mee, allochtoon? .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  donderdag 27 januari 2005 @ 06:11:43 #8
19840 Libris
Live from Singapore
pi_24772624

Heil America

pi_24772627
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 06:10 schreef teknomist het volgende:
Jij woont in de VS? Waar bemoei je dan mee, allochtoon? .
ik heb een Nederlands paspoort....

Jongens kom eens met tegenargumenten in plaats met semi grappig bedoelde opmerkingen. Ik ben benieuwd.
pi_24772628
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 06:10 schreef Vampier het volgende:

[..]

Of inderdaad wederom een goed voorbeeld. Ontkennen door middel van een hokjes argument en de wijzende vinger naar een ander te steken. Goed bezig Nederlanders! Jullie voorvaderen zullen trots op jullie geweest zijn.... lekker tussen de varkens in de stront
Juist. Als ik zeg dat ik me totaal niet herken in het beeld dat jij schetst kom je zeker met nog meer niet-onderbouwde argumenten waarom het Nederlandse volk(?) zo dom zou zijn?
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_24772630
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 06:12 schreef MaartenGrendel het volgende:

[..]

Juist. Als ik zeg dat ik me totaal niet herken in het beeld dat jij schetst kom je zeker met nog meer niet-onderbouwde argumenten waarom het Nederlandse volk(?) zo dom zou zijn?
Interesante conclusie... kan direct gezien worden als minderwaardigheidscomplex syndroom. Ik heb nergens het woord dom gebruikt.
pi_24772633
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 06:11 schreef Libris het volgende:

Heil America

Ja haal de 2de wereld oorlog er maar weer bij en de nazi's.... DIE IS TE OUD OM OP TE REAGEREN!!
pi_24772637
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 06:13 schreef Vampier het volgende:

[..]

Interesante conclusie... kan direct gezien worden als minderwaardigheidscomplex syndroom. Ik heb nergens het woord dom gebruikt.
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 06:03 schreef Vampier het volgende:
...het best te vergelijken met domme schapen...

...Zijn denken wordt beperkt...

,,,het in hun achterlijke kop gehaald hebben,,,

- en !!!
Je spreekt jezelf tegen.
pi_24772638
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 06:12 schreef Vampier het volgende:
Jongens kom eens met tegenargumenten in plaats met semi grappig bedoelde opmerkingen. Ik ben benieuwd.
Als jij met een substantieel stuk komt in plaats met wat zelfverzonnen psychologie...
  donderdag 27 januari 2005 @ 06:17:40 #15
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_24772644
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 06:16 schreef teknomist het volgende:

[..]

Als jij met een substantieel stuk komt in plaats met wat zelfverzonnen psychologie...
je hebt de oplossing op je control panel
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_24772645
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 06:17 schreef buzzer het volgende:

[..]

Ik ben geen GC-mod .
pi_24772646
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 06:16 schreef teknomist het volgende:

[..]

Er is tot nu toe geen substantieel tegenargument gekomen...... en waneer filosofie psychelogie wordt dan is de realiteit een illusie en de illusie kan geen werkelijkheid meer worden door een gelimiteerde gedachtengang. Dit kan lijden tot dwangmatig denken!

Teknomist gezien je onderschrift zit ik aardig in de buurt.

[ Bericht 6% gewijzigd door Vampier op 27-01-2005 06:25:31 ]
pi_24772650
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 06:17 schreef buzzer het volgende:

[..]

nog zo'n voorbeeld, iemand de mond snoeren als je je niet kunt vinden in zijn mening! En dat zonder harde tegen argumenten. Kom op jongens, zijn jullie nu slimme en nuchtere nederlanders?
pi_24772657
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 06:19 schreef Vampier het volgende:

[..]

Er is tot nu toe geen substantieel tegenargument gekomen......
Dat zeg ik . Zonder een goed bediscussieerbare stelling .
pi_24772660
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 06:25 schreef teknomist het volgende:

[..]

Dat zeg ik . Zonder een goed bediscussieerbare stelling .
Als je het niet wilt zien dan is dat heus niet mijn probleem, jouw bellemering hoeft niet mijn bellemering te zijn. Dat snap je hopelijk toch wel? Als ik geld kan verdienen met iets immoreels dan doe ik dat, maar in Nederland is het not done.

Dat is ongeveerd hetzelfde als een vloeklijn opzetten voor terminale kankerpatienten, en die vervolgens elkaar de huid te laten volschelden. Gegarandeerd plezier op en top?
pi_24772664
Alle volkeren zijn goed in klagen en de schuld bij een ander leggen...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_24772665
Ok, aangezien ik toch niks beters te doen heb.

-de dader van de moord op Pim Fortuyn is veroordeeld.
-de waarschijnlijke dader van de moord op Theo van Gogh zit momenteel in bewaring en het justitiële apparaat is draaidende.

Als gevolg van deze twee moorden worden bedreigde publieke figuren beveiligd, wat vóór de moord op Fortuyn niet tot nauwelijks gebeurde.
Beide moorden hebben een omslag teweeggebracht in het algehele denkbeeld omtrent tolerantie en de discussie over de multiculturele samenleving is momenteel heviger dan ooit.

De prijzenoorlog drijft de prijzen al tijden naar beneden, zij het ten koste van de kleine supermarkt en het assortiment van de grotere ketens.
Maar dit is eigenlijk helemaal niet relevant, want als ik de gemiddelde Amerikaan moet geloven shoppen we hier over een paar jaar ook massaal bij Walmart.

Het verband tussen snelheidscontroles en soapseries is me niet helemaal duidelijk, en de diversiteit aan leefstijlen van individuele Marokkanen belet mij ervan een eenduidige reactie op je laatste stelling te geven.
pi_24772666
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 06:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Alle volkeren zijn goed in klagen en de schuld bij een ander leggen...
Schaakmat Meteen het goede argument... hulde mijn beste! Jij durft te denken als een entiteit, een eenling en een loner.
pi_24772671
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 06:30 schreef MaartenGrendel het volgende:
Een heel verhaal
gutte gutte gut... heb je dat helemaal zelf geschreven... goedzo!!! Erg goed gedaan... zat het hoog?

Een klein puntje : prijzenoorlog ... waar zeg ik dat? Ik had het over de invoer van de euro....
pi_24772680
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 06:34 schreef Vampier het volgende:

[..]

gutte gutte gut... heb je dat helemaal zelf geschreven... goedzo!!! Erg goed gedaan... zat het hoog?

Een klein puntje : prijzenoorlog ... waar zeg ik dat? Ik had het over de invoer van de euro....
De gemiddelde koopkracht is er de afgelopen jaren vooral op achteruit gegaan dankzij de stijgende olieprijs en niet zozeer vanwege de invoer van de euro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')