Lol die man is in Italie minstens zo groot als Marco Borsato hier. Zou ik dus geen eendagsvlieg willen noemen.quote:
idd Rene Klijn ook, die overleed snel na zn hit aan de gevolgen van AIDS. Maar ze voldoen wel prima aan de criteria toch?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:25 schreef ranja het volgende:
Usa for africa als eendagvlieg vind ik wel vrij gedurfd
Ja, dat klopt, maar in NL heeft 'ie echt maar een hit gehad.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:30 schreef TFFKABH het volgende:
Lol die man is in Italie minstens zo groot als Marco Borsato hier. Zou ik dus geen eendagsvlieg willen noemen.
Hoogste positie 8 in NL, dus valt hier erg mee.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:36 schreef Knarf het volgende:
Vogeltjesdans - de electronica's
Is dat niet de aller grootste onehit wonder geweest ter wereld?
maar wel de nummer 2 van dat jaarquote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:39 schreef scanman01 het volgende:
Hoogste positie 8 in NL, dus valt hier erg mee.
City to City met The road ahead was nummer 1 van 1999... nog een grotere "wonder' dus eigenlijk.quote:
sorry, maar Daft Punk heeft écht wel meer nummers gemaakt. En die o-zone ook volgens mij.quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:26 schreef Bupatih het volgende:
Eamon -F*ck it
Frankee - F&ck you right back.
DJ Bobo- Chihuahua
Eiffel 65 - Blue
Daftpunk - One more time
Jarabe de Palo - Bonito
Leanne Rymes - Can't Fight the Moonlight
O-Zone - Dragostea din tei
Daft Punk had twee hitjes volgens mij.... maar dat was het dan ook. O-zone had maar 1 hit voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
sorry, maar Daft Punk heeft écht wel meer nummers gemaakt. En die o-zone ook volgens mij.
Daft Punk had 2 hitjes, ongeveer 3 jaar uit elkaar. Geen eendagsvlieg dus. Van O-zone mag je gvd toch hopen dat dat een one-hit wonder blijft!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daft Punk had twee hitjes volgens mij.... maar dat was het dan ook. O-zone had maar 1 hit voor zover ik weet.
ja maar toch hebben ze 2 liedjes gehad die beide zwaar kut waren.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:07 schreef TFFKABH het volgende:
[..]
Daft Punk had 2 hitjes, ongeveer 3 jaar uit elkaar. Geen eendagsvlieg dus. Van O-zone mag je gvd toch hopen dat dat een one-hit wonder blijft!
Robin S Show Me Love 18 13 08-05-1993quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:33 schreef leolinedance het volgende:
Robin S - Show Me Love
Dat dacht ik eigenlijk al, maar ik kon zo geen ander nummer bedenken.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Robin S Show Me Love 18 13 08-05-1993
Robin S Luv 4 Luv 11 4 21-08-1993
Robin S What I Do Best 6 21 11-12-1993
Robin S Back It Up 3 36 10-12-1994
Die hebben beide 0 hits gehad in Nederland. Residents dacht ik ook, maar weet ik niet zeker.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:29 schreef Riert het volgende:
wellicht ook:
Joy Division - Love Will Tear us appart
Siouxie & the Banshees hebben toch ook maar 1 hit gehad?
O ja, Kaoma hebben de lambada nòg een keer uitgebracht, onder een net andere titelquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:52 schreef ranja het volgende:
en CaAl:
Ik zat vanochtend nog aan Marrs te denken![]()
Maar Pasadenas en Kaoma niet, die hebben 2 top 10 hits gehad. Paul Hardcastle heeft met Don't waste my time ook een te grote opvolger gehad om eendagsvlieg te heten. Tiffany zit op het randje met Could've been (uit het hoofd: hp #24).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |