Even zwaar off topic: Je avatar isquote:Op donderdag 27 januari 2005 16:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Busted- Year 3000
Schiet me zo even te binnen.
Dat gaat me toch wat ver.quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:39 schreef ranja het volgende:
Ook een lijstje van mij met een hoop 80's:
Laurie Anderson- O superman
under the boardwalk was ook een top10 hitquote:
Tja, dat geldt voor veel meer en het is maar net waar je interesse ligt. In feite geldt hetzelfde voor The white stripes, feit is wel dat ze 1 keer de top 40 gehaald hebben.quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:19 schreef fripper het volgende:
[..]
Dat gaat me toch wat ver.
Laurie Anderson is gewoon geen single-artiest, maar heeft wel een hoop albums uitgebracht. Ze verkoopt nog steeds veel albums, en geeft uitverkochte concerten (ook in Nederland).
die hebben wel meer hits gehad, weliswaar in een remix maar toch een nummer 1 waar Run dmc achter stond.quote:
Twijfelgevalletje, Like flames heeft redelijk gescoord in de top 40. Redelijk genoeg om geen eendagsvlieg te zijn? Ik vind van wel...quote:berlin - take my breath away
dit vind ik in dezelfde categorie als Laurie Anderson vallenquote:lloyd cole & the commotions - rattlesnakes
even opgezocht, niet echt nee. #31 is weinig vlieg.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:53 schreef tong80 het volgende:
Lloyd Cole scoorde toch ook niet met Rattlesnakes ?
Sorry I’m a lady was ook een grote hit voor Baccara.quote:
Dat is inderdaad grappig, de LP's waar ze op stonden zullen wel als een beer verkocht hebben.quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:22 schreef tong80 het volgende:
Het vreemde en is off topic is dat 6 van de top tien platen uit de top 2000 allertijden in Nederland nooit een hit is geweest.
Er zijn meer bands genoemd met 1 Top 40 hit die buiten het mainstreampubliek populair zijn. Extreme bijv.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/663655/1/50#24776616]donderdag 27 januari 2005
Van Underworld is alleen Born Slippy een gigantische hit geworden, maar underground toch redelijk populair.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |