Volgens mij heb je dit gemist.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Oke en wanner is de lijst met nummers die het wel worden bekend dan
Misschien vond niemand het een goed nummerquote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:19 schreef One_conundrum het volgende:
Sniff 'n The Tears - Drivers Seat ik weet niet wie em is vergeten maar ik vind het schandalig
Die had ik wel degelijk al genoemd.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:19 schreef One_conundrum het volgende:
Sniff 'n The Tears - Drivers Seat ik weet niet wie em is vergeten maar ik vind het schandalig
The Beloved: Te kleine hit om een "one hit wonder" te worden genoemd.quote:Op zondag 30 januari 2005 12:02 schreef lurf_doctor het volgende:
The beloved - Sweet Harmony
(geen al te grote hit, maar mede door de toffe clip, hier wel thuishorend)
Janse Bagge Band - Sollicitere
Uggly kid joe - I hate everything about you
Yello - the race
Technohead - I won't to be a hippy
Metall Molly - Orange
![]()
Ik weet niet welke lijst je hebt bekeken maar hij staat er toch wel degelijk inquote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:19 schreef One_conundrum het volgende:
Nauwelijks een hitquote:Op zondag 30 januari 2005 12:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Obie Trice Cheers! ?
Die had ik ook al allemaal genoemd als afvallerquote:Op zondag 30 januari 2005 03:56 schreef kikker69 het volgende:
Ik wil niet lullig doen maar dit zijn absoluut geen 1 hit wonders.
![]()
een hoop hiervan stonden er al bij.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:59 schreef Vamos het volgende:
nog wat one hit wonders die van mij wel een rondje mogen overleven...
Die lijst kan ik ook maken hoorquote:Op zondag 30 januari 2005 00:35 schreef Vamos het volgende:
Wat je natuurlijk ook kan doen is even vragen aan de site beheerder van het top 40 archief of hij een uitdraai wil maken van alle bands die maar 1x in de top 40 staan. Vervolgens dubbele, gelegenheidsduetten en bandleden-going-solo eruit gooien en je hebt de complete lijst. Die verdeel je in groepjes van 20 ofzo en klaar is kees; geen discussie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |