En dan dat idiote Franse gebrabbel erbijquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:43 schreef Fugie het volgende:
die film is echt grappig
met bruce willis ofzo in die autoen dan die evo politie die gewoon blijven zitte
quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:47 schreef hermandeperman het volgende:
Ik vertelde toch gister dat ik geen idee meer had van dat meisje wat met me had gepraat....
dit was de reden
[afbeelding]
ken het, kansloos noeme sommige hetquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
jaijsselstein city... iedere vrijdag en zaterdag weer hetzelfde gezeik
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:56 schreef Hugster het volgende:
Oke dit is de sickste video die ik ooit heb gepost, (geen lijken en bloed)![]()
![]()
you have been warned!
Gadverquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:56 schreef Hugster het volgende:
![]()
you have been warned!
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:54 schreef Hugster het volgende:
Nu de BoJo bowling pic er nog achteraan
ik weet hetquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:56 schreef Fugie het volgende:
[..]
ken het, kansloos noeme sommige het
als jij dat wil ventje, maakt mij dat allemaal nix uit.quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:07 schreef MrX1982 het volgende:
Hmmm als jullie de dame in mijn avatar lelijk vinden. Zijn jullie homo ofzo?
Dat zou namelijk een hoop verklaren
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:56 schreef Hugster het volgende:
![]()
you have been warned!
Mij ook niet maar zeik dan niet over iemand zijn avatar. Ik gaat toch ook niet lopen zeiken over jouw avatar.quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:09 schreef Fugie het volgende:
als jij dat wil ventje, maakt mij dat allemaal nix uit.
nouja mag je best doen, denk alleen dat je monitor dat niet zo prettig vindtquote:Op woensdag 26 januari 2005 21:11 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Mij ook niet maar zeik dan niet over iemand zijn avatar. Ik gaat toch ook niet lopen zeiken over jouw avatar.![]()
jij was toch opgetieft?quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:11 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Mij ook niet maar zeik dan niet over iemand zijn avatar. Ik gaat toch ook niet lopen zeiken over jouw avatar.![]()
Oh je snapt het verschil niet tussen figuurlijk en letterlijk. Mss moet je een Teleac cursus volgenquote:Op woensdag 26 januari 2005 21:12 schreef Fugie het volgende:
nouja mag je best doen, denk alleen dat je monitor dat niet zo prettig vindt
ik snap dat verschil wel hoor, maar ik schatte jou wel zo dom in om het letterlijk te doenquote:Op woensdag 26 januari 2005 21:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Oh je snapt het verschil niet tussen figuurlijk en letterlijk. Mss moet je een Teleac cursus volgen
Jaquote:Op woensdag 26 januari 2005 21:13 schreef hermandeperman het volgende:
jij was toch opgetieft?
is al......dacht dat dat de eerste was zo op het oogquote:Op woensdag 26 januari 2005 21:11 schreef Fugie het volgende:
tf ga eens modde joh, er is werk aan de winkel van sinkel!
Zo de waard is vertrouwt hij zijn gastenquote:Op woensdag 26 januari 2005 21:17 schreef Fugie het volgende:
ik snap dat verschil wel hoor, maar ik schatte jou wel zo dom in om het letterlijk te doen![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
is al......dacht dat dat de eerste was zo op het oog![]()
ik was eerderquote:
leuke drogreden die nergens op slaat jaquote:Op woensdag 26 januari 2005 21:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zo de waard is vertrouwt hij zijn gasten
Wat een zwaktebod. Jouw reacties sloegen ergens op wilde je zeggen. Stoer ventje vanachter zijn pcquote:Op woensdag 26 januari 2005 21:21 schreef Fugie het volgende:
leuke drogreden die nergens op slaat ja![]()
ben je niet de enige en ga nu maar snel fappe op je avatar en ergens anders moeilijk tegen mensen die hun mening gevenquote:
Tuurlijk wat jij wilt. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachtenquote:Op woensdag 26 januari 2005 21:43 schreef Fugie het volgende:
ben je niet de enige en ga nu maar snel fappe op je avatar en ergens anders moeilijk tegen mensen die hun mening geven![]()
Donequote:Op woensdag 26 januari 2005 21:27 schreef ThaFreak het volgende:
tjabbo, aan jou de eer
FAQ Plains, Trains & Automobiles
FAQ Plains, Trains & Automobiles
oja dat was het... u was knopjesgeilquote:Op woensdag 26 januari 2005 21:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Done
Ik ben ook al met slotjes aan het gooien.
Woei!
Ik beperk me niet tot knopjesquote:Op woensdag 26 januari 2005 21:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
oja dat was het... u was knopjesgeil![]()
jongleren?quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik beperk me niet tot knopjes
En dat wijffie uit de avatar van MrX, daar zou ik best leuke kunstjes op kunnen
Morgen presenteren voor de klas, hoewel ik dat al tientallen keren met succes gedaan heb scheit ik toch bijna mn broek weer vol van de zenuwenquote:Paper onderzoeksseminar I: De Duitse vervolging van de joden in Nederland.
De terugkeer en opvang van overlevenden: Welke problemen doen zich voor bij de opvang van joden in een gedeeltelijk bevrijd Nederland?
Op tijd slapen is okequote:Op donderdag 27 januari 2005 00:52 schreef Hugster het volgende:
jullie zijn ook vroeg vertrokken zeg
okquote:
* Fugie tooquote:Op woensdag 26 januari 2005 22:59 schreef hermandeperman het volgende:
truste bo
Ik heb even in 2 uurtjes mijn stageverslagen in elkaar geramd
morgen nog even alle formulieren invullen met wat ik allemaal precies heb gedaan van dag tot dag (lekker duimzuigen dus) ff wat handtekeningen ontvangen en deze jongen mag dan woensdag weer lekker aan het vrije-school-leven beginnen
daar ben je zelf voor bij hequote:Op donderdag 27 januari 2005 09:04 schreef D-Devil het volgende:
Ik lag om 3.15u pas in bed, en moest er 3 uur en 3 kwartier later alweer uit.
erg zwak om dan nu te zeure dat je brak benquote:Op donderdag 27 januari 2005 09:04 schreef D-Devil het volgende:
Ik lag om 3.15u pas in bed, en moest er 3 uur en 3 kwartier later alweer uit.
Watjequote:Op donderdag 27 januari 2005 10:00 schreef D-Devil het volgende:
[zeur] Blegh, ik wil naar huis. [/zeur]
en je kan al niet rijden...quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:16 schreef Fugie het volgende:
ik ga ff met een volkswagen bora met 130 pk, 6 versnellingen wegbrengen naar de garage
wiequote:Op donderdag 27 januari 2005 10:40 schreef MutZ het volgende:
Er is weer een harde kern PTA-er doorgedrongen tot de crew
quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:40 schreef Hugster het volgende:
ff interpret fixen in een studentenhuis met 10 laptops
jozef444quote:
gohquote:Op donderdag 27 januari 2005 11:12 schreef Ballebek het volgende:
wat is GTST toch een saaie serie...
Staat op de achtergrond aanquote:Op donderdag 27 januari 2005 11:15 schreef Youp het volgende:
[..]
goh
ben blij dat ik geen vriendin meer heb
Zet uit dan...quote:
Je moet wat he...quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:20 schreef Youp het volgende:
[..]
ik zit op schoolmaarja beter als GTST kijken
Als ik dan vanavond weer de lul ben dan weet ik waar het over gaatquote:Op donderdag 27 januari 2005 11:33 schreef Youp het volgende:
[..]
kijk dan nickelodeon of iets anders goedkoops maar toch geen GTST
quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:35 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Als ik dan vanavond weer de lul ben dan weet ik waar het over gaat
Wat hij zegtquote:
diesel?quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
210 op de snelweg en dat ding jaagt door, tering niet normaal.
quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:19 schreef Fugie het volgende:
[..]
yeps, tdi. Geloof 2 liter ofzo, 130 pk en een koppel van 310 zei die![]()
Van een HDi ook hoorquote:Op donderdag 27 januari 2005 12:29 schreef D-Devil het volgende:
Het koppel van zo'n TDI is enorm lekker ja.
in DB's carthesiusweg?quote:Op donderdag 27 januari 2005 14:23 schreef Sjoewe het volgende:
Middawg!
Ben gelijk weer pleitte, lekker paar uurtjes drummen
Doet hij er ook een DDR harddisk bij?quote:Op donderdag 27 januari 2005 14:37 schreef Hugster het volgende:
Nol op RTL shop![]()
Hij verkoopt een pc met een AMD 266 GHz processor, en een 200 gigahertz harde schijf![]()
als je in termijnen betaald wel jaquote:Op donderdag 27 januari 2005 14:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Doet hij er ook een DDR harddisk bij?
Nej. Bij m'n drumleraar. DB's ga ik niet oefenen, thuis is het gratisquote:
ik WIL het niet eensquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:56 schreef PeuRac het volgende:ik kom zeker weten NIET bij jou in huis wonen
quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik WIL het niet eens
zitten nu lekker met z'n 2en en het bevalt PRIMA zo![]()
DOEN! wij hebben met z'n 2en een appartement en het is echt über!quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
Een vriendin van me had gisteren t idee om met z'n drieën een flatje te huren, maar eens uitzoeken hoe dat zit.
quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:07 schreef hermandeperman het volgende:HUGOOOOOOOOOOOOOOO
HAMSTEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
Daarom, en t is met 2 vrouwenquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
DOEN! wij hebben met z'n 2en een appartement en het is echt über!
Helemaal niet lastigquote:Op donderdag 27 januari 2005 21:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
lastig, dan wordt t OF de hele dag neuken OF je wordt homo![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:41 schreef Youp het volgende:ugh westerling permban-dolle-beer
lekker op zn indiaans![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]Ugh rare zuideling-youri-bromfietser
da's iedere avond manquote:Op donderdag 27 januari 2005 21:45 schreef hermandeperman het volgende:
discovery is echt een über programma bezig nu!
De beste vriend van mijn broertje is gister overleden, ik kan het nog steeds niet bevatten..quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..] maar wat is er?
quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:05 schreef BazzoS het volgende:
[..]
De beste vriend van mijn broertje is gister overleden, ik kan het nog steeds niet bevatten..
Lijkt op mijn problemenquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:03 schreef Youp het volgende:
* Youp die gaap doet
ik moest vandaag een andere leerling van mijn school helpen.. die stond met zn calibra 2.0 16v... hoofdspanningskabel van de dynamo gewoon afgebroken en die staat ook in contact met de startmotor ed... t ding startte dus niet meer en niks niet
quote:
ja ik weet dat je er niets aan hebt maar toch...quote:
ken ikquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:09 schreef BazzoS het volgende:
* BazzoS weer weg is, even wat anders doen.. Kennen jullie dat gevoel, dat je nergens zin in hebt enzo?
Ja dat gevoel heb ik ooit wel eens gehad ja. Denk iedereen welquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:09 schreef BazzoS het volgende:
* BazzoS weer weg is, even wat anders doen.. Kennen jullie dat gevoel, dat je nergens zin in hebt enzo?
Vodka werkt anders ook erg erg erg goed.quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:01 schreef Fugie het volgende:
fles whisky wegdrinken, drijven al je probleme zo weg
* Fugie gaat slapen
verdrijven is geen optie, ze komen hoe dan ook terug, die gedachtes..quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:01 schreef Fugie het volgende:
fles whisky wegdrinken, drijven al je probleme zo weg
* Fugie gaat slapen
Geil hequote:Op donderdag 27 januari 2005 23:27 schreef Steve-O het volgende:
Bah ik ben kotsmisselijk van het ronddraaien op een bureaustoel.
quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:27 schreef Steve-O het volgende:
Bah ik ben kotsmisselijk van het ronddraaien op een bureaustoel.
sjeeezquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:29 schreef BazzoS het volgende:
Hij is met de brommer voor een lijnbus gekomen, nek gebroken en op slag dood.. de bus reed door groen licht btw, dus met 85 er vol tegenaan..
heb je hem weer met z'n enorme egoquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geil he
Missen jullie mij nou hier in de SC![]()
ik hou me nog in om jullie een kans te gevenquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
heb je hem weer met z'n enorme ego
flikker toch op man
Geen woorden maar foto'squote:Op donderdag 27 januari 2005 23:38 schreef Drifter__ het volgende:
Vet!
Peugeot 406 Taxi edition![]()
Gozer bij mij in de straat heeft er ook een. Ziet eruit als die van Taxi 1![]()
Zag em ook vandaag... heel barquote:
Man niet zeuren!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:04 schreef ook_gek het volgende:
zelfde als taxi 1?
Ik mis de achter bumper voor bumper vleugels.
nep ding zeg
Leuk icoon... met zo'n ding heb ik gereden... helaas "maar" een 500quote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:08 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Man niet zeuren!
Misschien word het nog wat ofzo pffffff
Luister het is gewoon een 406 met een vleugel op de achterkantquote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:08 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Man niet zeuren!
Misschien word het nog wat ofzo pffffff
Al met de C55AMG gereden trouwens ?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:11 schreef Drifter__ het volgende:
Hij heeft het idee van Taxi denk ik. En misschien maakt ie er nog wat van....![]()
?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Al met de C55AMG gereden trouwens ?
Het kon toch.....quote:
oooh.... owkequote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:30 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
?![]()
Tegen niemand zeggen!
Maar ik heb de rijbewijs-leeftijd nog niet bereikt!
STTTTTTTTTTT
Helaas nooit in gereden.... er rijden wel onbgrensde exemplaren rond zo weet ik van Mercedes-dealer Tielquote:
O boy,quote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Helaas nooit in gereden.... er rijden wel onbgrensde exemplaren rond zo weet ik van Mercedes-dealer Tiel
Vriend van me heeft foto's gezien van 312 ofzo of 314quote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:38 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
O boy,, dik 300/330 km op teller he!
![]()
![]()
wat bedoel je ?quote:
De groetenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 01:00 schreef Hugster het volgende:
ik bedoel het als een stopwoordje
samenvatten/concluderend en ik heb helemaal geen zin om hier over na te denken dus ik gaam aar pitten en spreek jullie morgen![]()
of chatsessies met minderjarigenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:32 schreef Fugie het volgende:
ook_gek wordt preventief van msn geweerd ivm zijn taal
Ken een bedrijf die idioot veel Sprinters heeft rondrijden via deze dealer aangeschaft; de directeur daar krijgt gewoon eens in de zoveel tijd een nieuwe C combiquote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Helaas nooit in gereden.... er rijden wel onbgrensde exemplaren rond zo weet ik van Mercedes-dealer Tiel
Ik ga sinds kort elke dag met de trein.quote:
maar toch lekker in de auto is ook wel relaxtquote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:58 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik ga sinds kort elke dag met de trein.
1) Ik kom heerlijk ontspannen aan, geen gestress met files
2) Ik ben eerder op het werk dan wanneer ik met de auto zou gaan
3) het scheelt me alleen aan benzinekosten al 1000 euro in de maand, en daar is de vergoeding c.q. fiscale aftrek nog niet eens bij gerekend.
Laat staan afschrijving en onderhoud.
Auto best relaxed. maar alleen als er weinig verkeer is.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
maar toch lekker in de auto is ook wel relaxt![]()
maar files heb ik geen ervaring mee
zeelandquote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:06 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Auto best relaxed. maar alleen als er weinig verkeer is.
relatief weinig dan.
regel dan een bob johquote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:13 schreef D-Devil het volgende:
Corsa rijdt gewoon, maar vanavond zuipfeestje met het werk.
.
Ik ook maar ik ben gewoon ziek ineensquote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:13 schreef D-Devil het volgende:
Corsa rijdt gewoon, maar vanavond zuipfeestje met het werk.
.
Ook lekkerquote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Vriend van me heeft foto's gezien van 312 ofzo of 314
Loopt op een brug hier in de buurt al 300
In goede PTA taal is dat natuurlijk een bobine.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:23 schreef D-Devil het volgende:
Hooguit een bobster,.
Nobelquote:Het is bijna zover mensen!
Nog een aantal dagen en dan gaan we rijden.
OCON heeft in samenwerking met het opelforum, de Opel GSI Club en dm-design een geweldig initiatief bedacht om de slachtoffers van
de zeebeving te steunen. We gaan Rijden voor Azië!
Dit houdt in dat we toertochten houden door heel Nederland om dan samen te komen bij de Meern. Vervolgens zullen we door rijden naar
Scorpion Tuning in Utrecht. We hopen op deze manier veel geld op te halen die we zullen storten op giro 555. De kosten voor deelname
bedragen 10 euro. Hiervoor krijg je dan een mooie flyer. Uiteraard mag je ook meerijden als je niet in een Opel rijdt! Alle kleine
beetjes helpen niet waar! Voor meer informatie kun je kijken op de speciale website: www.opelvoor555.nl.
Dit alles vind plaats op 30 januari, je kan je nog inschrijven. Kom dus naar www.opelvoor555.nl en meld je vandaag nog aan.
Groeten en tot zondag
Organisatie Opel voor 555
Alleen werkt de pagina niet die erbij staat vermeld.quote:De Charger-gekte is definitief losgebarsten. Dodge laat het goede doel profiteren door middel van een veiling van het eerste productiemodel.
dat is toch zo'n slechte kutfilmquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:50 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Kijk dit is uit taxi 1 de US versie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |