En dan dat idiote Franse gebrabbel erbijquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:43 schreef Fugie het volgende:
die film is echt grappig
met bruce willis ofzo in die autoen dan die evo politie die gewoon blijven zitte
quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:47 schreef hermandeperman het volgende:
Ik vertelde toch gister dat ik geen idee meer had van dat meisje wat met me had gepraat....
dit was de reden
[afbeelding]
ken het, kansloos noeme sommige hetquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
jaijsselstein city... iedere vrijdag en zaterdag weer hetzelfde gezeik
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:56 schreef Hugster het volgende:
Oke dit is de sickste video die ik ooit heb gepost, (geen lijken en bloed)![]()
![]()
you have been warned!
Gadverquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:56 schreef Hugster het volgende:
![]()
you have been warned!
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:54 schreef Hugster het volgende:
Nu de BoJo bowling pic er nog achteraan
ik weet hetquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:56 schreef Fugie het volgende:
[..]
ken het, kansloos noeme sommige het
als jij dat wil ventje, maakt mij dat allemaal nix uit.quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:07 schreef MrX1982 het volgende:
Hmmm als jullie de dame in mijn avatar lelijk vinden. Zijn jullie homo ofzo?
Dat zou namelijk een hoop verklaren
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:56 schreef Hugster het volgende:
![]()
you have been warned!
Mij ook niet maar zeik dan niet over iemand zijn avatar. Ik gaat toch ook niet lopen zeiken over jouw avatar.quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:09 schreef Fugie het volgende:
als jij dat wil ventje, maakt mij dat allemaal nix uit.
nouja mag je best doen, denk alleen dat je monitor dat niet zo prettig vindtquote:Op woensdag 26 januari 2005 21:11 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Mij ook niet maar zeik dan niet over iemand zijn avatar. Ik gaat toch ook niet lopen zeiken over jouw avatar.![]()
jij was toch opgetieft?quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:11 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Mij ook niet maar zeik dan niet over iemand zijn avatar. Ik gaat toch ook niet lopen zeiken over jouw avatar.![]()
Oh je snapt het verschil niet tussen figuurlijk en letterlijk. Mss moet je een Teleac cursus volgenquote:Op woensdag 26 januari 2005 21:12 schreef Fugie het volgende:
nouja mag je best doen, denk alleen dat je monitor dat niet zo prettig vindt
ik snap dat verschil wel hoor, maar ik schatte jou wel zo dom in om het letterlijk te doenquote:Op woensdag 26 januari 2005 21:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Oh je snapt het verschil niet tussen figuurlijk en letterlijk. Mss moet je een Teleac cursus volgen
Jaquote:Op woensdag 26 januari 2005 21:13 schreef hermandeperman het volgende:
jij was toch opgetieft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |