Jaren geleden hadden we nog wel zoiets als 'sleutelgeld', maar dat mag tegenwoordig niet meer. (gelukkig maar)quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:52 schreef Bass-Miss het volgende:
De eerste grote kost is natuurlijk de drie maanden borg. Komt dus meteen op 4 maanden betalen de eerste maand. Weet niet of dat in Nederland ook zo is.
Voor zo'n bedrag verwacht je inderdaad wel een huis dat er al redelijk uitziet. Ik ga er van uit dat je momenteel meerdere opties hebt (andere aanbiedingen van huurhuizen)?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:48 schreef Bass-Miss het volgende:
Hm, dat huis van 471 euro was dus niks.
Op zich was het wel een huis waar iets erg leuk van te maken was, maar om nu grote kosten te doen in een huurhuis...![]()
Er staan er wel nog te huur in deze buurt, maar dan aan 600-700 euro. Die staan dan wel in orde maar zijn niet te betalen op mijn eentje.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:11 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Voor zo'n bedrag verwacht je inderdaad wel een huis dat er al redelijk uitziet. Ik ga er van uit dat je momenteel meerdere opties hebt (andere aanbiedingen van huurhuizen)?
Succes met zoeken in ieder geval
Dat ga ik eens allemaal navragen dus.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:46 schreef DennisMoore het volgende:
Nouja, niet op te brengen... soms moet je wel.
Ik betaal nu ook een hoge particuliere huur. Veel meer dan ik aan hypotheeklasten kwijt zou zijn. Maarja, voor een hypotheek is een contract voor onbepaalde tijd vereist... En liefst ook een dubbel inkomen..
Dat hoeft niet hoor. Misschien wil er ook wel iemand borg voor je staan?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:46 schreef DennisMoore het volgende:
Ik betaal nu ook een hoge particuliere huur. Veel meer dan ik aan hypotheeklasten kwijt zou zijn. Maarja, voor een hypotheek is een contract voor onbepaalde tijd vereist... En liefst ook een dubbel inkomen..
En je kan niet bewijzen dat je al een tijd veel meer betaald?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:46 schreef DennisMoore het volgende:
Dat wil ik niet. Bovendien krijg ik over een half jaar (waarschijnlijk) een vast contract.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:58 schreef Tarak het volgende:
Dat hoeft niet hoor. Misschien wil er ook wel iemand borg voor je staan?
Zou wel kunnen, maar ik denk niet dat een hypotheekverstrekker daar naar kijkt.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:22 schreef Bass-Miss het volgende:
En je kan niet bewijzen dat je al een tijd veel meer betaald?
Met en banksimulatie voor een rijhuis hier in de buurt kwam ik hier op uit:quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:17 schreef thaleia het volgende:
Hm, wees niet te optimistisch over de hypotheeklasten. Daar komen allerlei bijkomende kosten nog bij die je als huurder niet hebt. Ik heb van vrienden begrepen dat wat zij netto aan woonlasten kwijt zijn (dus nadat er 1 of ander belastingvoordeel van af is getrokken en allerlei andere dingen weer bij zijn geteld) per maand op zo'n 100 euro hoger uitkomt dan wat funda als geschatte maandlasten meldt. Nou weet ik niet hoe goedkoop de huizen in jullie buurt zijn, maar waar ik woon mag je toch ook wel uitgaan van minimaal 600 euro woonlasten als je een huis koopt.
Heb volgende week een afspraak, ben benieuwd...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:48 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dat ga ik eens allemaal navragen dus.
Je hebt ze van 50.000, maar die zijn dan wel totaal te renoveren.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:23 schreef thaleia het volgende:
Huizenprijzen van 80000 euro?! Ja, dan kan ik me voorstellen dat je over kopen nadenkt
quote:Te koop : Rijwoning
Omgeving: Stedelijk
Algemene gegevens
Oppervlakte grond: 130 m² Bouwjaar: -
Typebebouwing: Gesloten
Tuin: Ja Oriëntatie: Zuid-West
Interieur
Aantal slaapkamers: 2 Aantal badkamers: 1
Aantal toiletten: 1
Prijs
Prijs Te Koop: 76.000,00 EUR
Comfort
Beschrijving comfort: Tuinhuis, Veranda, Terras
Meer info
Bebouwde opp.: 90 m² Bewoonb. opp.: -
Aanwezige garages: Geen
Opmerkingen
Detail status: Verhuurd
Beschrijving
Goed onderhouden rijwoning met tuin. Spotprijs: ¤ 76.000 voor de naakte eigendom. 90 m² bebouwd + tuin 40 m².
Je bedoelt dus een contract voor onbepaalde tijd?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:46 schreef DennisMoore het volgende:
Que?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:22 schreef Hanneman het volgende:
Je bedoelt dus een contract voor onbepaalde tijd?
Sorry, ik wilde wat anders vragen eigenlijk. Maar eerlijk gezegd weet ik nu niet meer wat..quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |