Haha, en dan hoor je heel zachtjes *trippel trippel trippel* en kijk je naar beneden en zie je ineensquote:Op woensdag 26 januari 2005 17:39 schreef dvdk het volgende:
Stel je vriend(in) zou spontaan ineens 1 ding doen wat hij/zij nog nooit met je gedaan heeft, wat zou je het liefste hebben dat hij/zij dan deed?
Ik zou wel willen dat als we s'nachts op straat lopen en er is niemand, dat ze me dan tegen de muur duwt en me spontaan gaat pijpen tot ik lekker klaarkom!
wat zouden julie willen
Dude!quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:52 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Haha, en dan hoor je heel zachtjes *trippel trippel trippel* en kijk je naar beneden en zie je ineens
een golden retriever die met zijn hoofd je vriendin's hoofd aan de kant probeert te duwen, terwijl
je steeds hardere voetstappen hoort van het baasje die bijna de hoek om komt lopen,
waarbij er tijdens het dichtzippen ineens een pijnstoot door je onderlijf gaat die gelijk staat
aan een stel schietnietjes die door je lid worden geschoten...
Sommige mensen zijn écht niet uit het juiste hout gesneden voor buitensexquote:Op woensdag 26 januari 2005 17:52 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Haha, en dan hoor je heel zachtjes *trippel trippel trippel* en kijk je naar beneden en zie je ineens
een golden retriever die met zijn hoofd je vriendin's hoofd aan de kant probeert te duwen, terwijl
je steeds hardere voetstappen hoort van het baasje die bijna de hoek om komt lopen,
waarbij er tijdens het dichtzippen ineens een pijnstoot door je onderlijf gaat die gelijk staat
aan een stel schietnietjes die door je lid worden geschoten...
quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:37 schreef ParanoidEv het volgende:
Spontane seks. Dus niet alleen als ik in bed lig of we onder de douche staan. Wat zou dat een verademing zijn voor een keer
ik denk eerder dat diegene je tegen de muur duwt en er dan van door gaat met je portemonee...quote:Ik zou wel willen dat als we s'nachts op straat lopen en er is niemand, dat ze me dan tegen de muur duwt en me spontaan gaat pijpen tot ik lekker klaarkom!
wat zouden julie willen
Dat ze het hele huis schoonmaakt en mij lekker op de bank laat zitten en wellicht ook nog een koud biertje brengt en zegt: blijf jij maar lekker zitten, ik ruim het huis wel op.quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:39 schreef dvdk het volgende:
wat zouden julie willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |