Ruimte ziet er netjes uit enzo, maar ik vind die tegeltjes echt heel lelijk sorrie hoor.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:25 schreef Rtificial het volgende:
Vandaag verhuizen wij naar ons nieuwe paleisje.
In de badkamer (en toilet) is gekozen voor mozaik-tegeltjes van +/- 9x9cm op de muur in verschillende zand-tinten, in een beetje grove structuur. De vloer heeft dezelfde plavuizen als de rest van het appartement.
Verder is er gekozen voor een enkele witte wastafel op een verchroomd rek.
Als douche-afscheiding is er gebruik gemaakt van een muur van glazen bouwstenen, met een lichte kromming er in.
Verder een fors 2-persoon whirlpool.
[afbeelding]
[afbeelding]
WC:
[afbeelding]
Nopes, hebben we allemaal laten doen. Het scheelt natuurlijk ook dat dit een badkamer in een nieuwbouwhuis was, dus dan zit de prijs er voor een groot gedeelte toch al bij in.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:16 schreef assepoes het volgende:
Kent iemand van der Helm in pijnacker? Een Bad en Body badkamerzaak. Is 'ie goed. Ik heb een badkamer gezien die door hun verzorgd was en die was wel erg mooi, maar ik wil eigenlijk meer meningen.
Mooie badkamer Troel. Had je hem nu zelf geinstaleerd?
Op hun website staat toch duidelijk : "Onze sanitairadviseurs bieden met hun ervaring een betrouwbaar en deskundig advies ..." en "Ook kunt u vrijblijvend een afspraak maken met één van onze adviseurs, zodat u deskundig en uitvoerig geholpen wordt. "quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:13 schreef assepoes het volgende:
Vandaag bij Koolschijn in Delft geweest. Daar leek het wel of de verkoper ons niets wilde verkopen en ook wist hij erg weinig over de dingen die wij vroegen. Echt een afknaper. Hier gaan we dus echt geen zaken mee doen.
Overigens hadden ze wel veel mooie spullen, maar erg duur
Nou, de jouwe mag er ook zeker zijn!!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:55 schreef Oblivion het volgende:
Mooie badkamer, Rtificial! Echt wel!![]()
Wij hebben sinds een jaar een nieuwe badkamer.
We hadden een hele kale jaren 70 badkamer...![]()
Met van die enge kleine antislip tegeltjes....
Ik heb een platte grondje getekend, hup naar de badkamerboer, en besteld.![]()
Wel door een aannemer erin laten zetten.![]()
Ik ben niet echt een klusser ofzo, maar heb toevallig vorige week onder andere de montagehandleiding van ons bad gelezen (je doet rare dingen als je je verveelt), en daaruit bleek dat je na het integelen de ruimte tussen tegel en bad moet afkitten, niet voegen. Geen idee of zoiets verschilt per bad, maar dat lijkt me eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:32 schreef jack4ya het volgende:
Erm technisch vraagje... Ik heb een ligbad "ingetegeld" ipv het bad op de tegels laten zakken. Het ziet er fraai uit, alleen een vraagje. Ik moet het voegmortel nog inwassen, maar vroeg me af of ik de 5mm tussen bad en tegel ook moet in wassen en daarna afkitten of de 5mm helemaal (in)kitten.
We hebben een ligbad van 190 * 90 op de zolderkamer gemaakt. We hebben nu een slaapkamer onder de nok met ligbad erin. Er moet nog heel veel gebeuren, maar het gaat helemaal super worden.
Kit gebruiken!quote:Op woensdag 16 februari 2005 15:41 schreef Rtificial het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een klusser ofzo, maar heb toevallig vorige week onder andere de montagehandleiding van ons bad gelezen (je doet rare dingen als je je verveelt), en daaruit bleek dat je na het integelen de ruimte tussen tegel en bad moet afkitten, niet voegen. Geen idee of zoiets verschilt per bad, maar dat lijkt me eigenlijk niet.
je had anders al een mooie bijpassende groene handdoekquote:Op maandag 21 februari 2005 15:21 schreef Koningin het volgende:
Hier mijn beloofde foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi he![]()
![]()
Sorry, als ze wat te groot zijn, krijg ze hier op mijn werk niet kleiner....![]()
Die tegeltjes zijn wel erg gaafquote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:44 schreef Koningin het volgende:
Bij ons liggen op de vloer allemaal van die kleine tegeltjes (waarvan er langzaam enkele loslaten).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |