Zou je denkenquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Als de ketting in je been vliegt ben je NIET blij![]()
Jouw icon... mijn jasquote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Zou je denken
Volgens mij is het best een leuke ervaring
quote:
Dus ook niet op het motorblok of die buizen die uit de cilinders lopen richting de uitlaatquote:Advies: Niet op warme oppervlakken, remschijven, en loopvlakken van banden spuiten. Gevaar van ongelukken aanwezig.
Mijn tip is: je kan nog veranderen van keuze.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 07:45 schreef Youssef het volgende:
Hej, ik weet niet of ik nog genoeg tijd heb vanmiddag. Maar als iemand nog specifieke tips heeft voor het controleren van een kawasaki die ik wil kopen, dan zou ik die graag willen horen
quote:
welke ga je bekijkenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 07:45 schreef Youssef het volgende:
Hej, ik weet niet of ik nog genoeg tijd heb vanmiddag. Maar als iemand nog specifieke tips heeft voor het controleren van een kawasaki die ik wil kopen, dan zou ik die graag willen horen
Ik vind dat kleurtje blauw wel wat hebben op zo'n racer. erg stoer.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde model maar grijs/geel.
Deze kleurstelling heeft wel wat, beetje mode nu door Yamaha ook.![]()
iddquote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:11 schreef Patrick281 het volgende:Je hebt dezelfde avatar als Ondeugend!
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:12 schreef Tjabbo het volgende:
Ik vind dat kleurtje blauw wel wat hebben op zo'n racer. erg stoer.
welke heb je nu gekocht dan ?quote:Nu met bloedsnelle CR500 SuperMotard op kenteken!
Allemaal aan de SM!!!!!
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
welke heb je nu gekocht dan ?
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Wel wat Toyota blauw'achtig..waarom ik dat zeg weet ik eigenlijk niet.
Ik heb helaas een baggeruitvoering.![]()
[afbeelding]
Wat is er met de andere kant van die brommer?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Morgen kijken, rijden en kopen. Eigenlijk nog niet gekocht dus op dit moment.
Ik moest wel vroeg op de stoep staan daar, want om 11:00 komt alweer de volgende afspraak.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen die wielen kosten al een leuk bedrag.![]()
Verder compleet gereviseerd en opnieuw opgebouwd, zelfs met nieuwe carters.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:58 schreef Tjabbo het volgende:
We hebben een baggertopic, dat weet je he!
Eembergen.nlquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:02 schreef ZX9R het volgende:
Wie weet er nog een image-hoster?
Niet bij stilgestaan, hij heeft maar 3 foto's gemaild.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:08 schreef ZX9R het volgende:
Wat is er met de andere kant van die brommer?
Ik heb alleen deze kant nog maar gezien!
www.motor-meet.nlquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:02 schreef ZX9R het volgende:
Wie weet er nog een image-hoster?
Server down (permanent uit)quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:13 schreef Patrick281 het volgende:
Eenbergen.nl![]()
http://photobucket.com/![]()
Ik kan geen plaatjes uppen!quote:
Met een mooie spelfout overigensquote:Sorry, the administrators of this board donot allowed you to create your personal gallery
Aan de andere kant zit de zijstandaard.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:13 schreef Patrick281 het volgende:
Niet bij stilgestaan, hij heeft maar 3 foto's gemaild.
Zal het morgen wel zien, hij is schadevrij neem ik aan.
Hij dweept enorm met opnieuw opgebouwt, en bijna alles is uit aluminium gefreest aan dat ding.
Tja enne een KTM is mooier, maar die kost 2 keer zoveel.
Alleen niet te hopen dat die 2 takt een karakter vertoont dat ik binnen een jaar dat bedrag aan onderdelen moet uitgeven.![]()
![]()
Niet? Wat gaat er mis dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:17 schreef ZX9R het volgende:
Met een mooie spelfout overigens
Dit:quote:
het is do not allow of didn't allowquote:Sorry, the administrators of this board donot allowed you to create your personal gallery
Heb het scriptje ook alleen maar geleend, eerst de functionaliteit aanpakken en dan pas de fouten er uit halen toch?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:17 schreef ZX9R het volgende:
Met een mooie spelfout overigens
Rechten zijn aangezet, was ik vergeten na het testen.quote:
Scriptje is gemaakt door een pool geloof ik, viel me nog mee het aantal spelfouten.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:21 schreef ZX9R het volgende:
het is do not allow of didn't allow
Maar ik wil best foto's uppen daar hoor.
Dus admin....
Give me rights!![]()
Dat jij het niet gelijk ziet als Luc hier even een quote neerzet.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:26 schreef hollander172 het volgende:
Scriptje is gemaakt door een pool geloof ik, viel me nog mee het aantal spelfouten.
Klopt, heldere verklaring.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:17 schreef hollander172 het volgende:
Aan de andere kant zit de zijstandaard.De meeste foto's van motoren met zijstandaard worden van de andere zijde gemaakt.
Inderdaad, staat erg rechtop, zal er morgen even extra goed op letten.quote:Valt me overigens wel iets op aan de plaatjes, ding staat zo "recht" op zijn standaard, die valt met een klein beetje wind al om volgens mij?
Jij effe blij dat ik zo'n snelle admin ben.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:36 schreef ZX9R het volgende:
volgens mij werkt deeplinken niet helemaal
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jij effe blij dat ik zo'n snelle admin ben.
Nee verkeerd gequote, was me al een keer opgevallen maar spelfouten ga ik pas mee aan de slag als alles werkt, nu tenminste 1 persoon dit gaat gebruiken ga ik ingrijpen. Het moet eerst volledig functioneel zijn en dan gaan we voor de schoonheidsprijs.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:39 schreef Patrick281 het volgende:
Dat jij het niet gelijk ziet als Luc hier even een quote neerzet.![]()
Je bent toch van origine Engelstalig?
Inderdaad, fotograveer je van de andere kant dan is de lichtinval niet goed en zal de verkoper snel vragen krijgen wat er mis is met de lak e.d. terwijl daar niks mis mee is, lijkt alleen zo op de foto.quote:Klopt, heldere verklaring.
Fototechnisch is de andere kant een beetje "raar".
Volgens mij heeft ie er zo'n universele opgegooid, die zijn altijd net te lang of te kort.quote:Inderdaad, staat erg rechtop, zal er morgen even extra goed op letten.
Ik denk ook dat er normaal niet eens een zijstandaard op het ding zit.
Kan jij niet bij FOK gaan werken of zo ?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jij effe blij dat ik zo'n snelle admin ben.
Je hebt trouwens een rare manier om plaatjes te plaatsen, werkt wel maar het is allemaal zinloos extra typewerk.quote:
Ikke nie begrijp?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je hebt trouwens een rare manier om plaatjes te plaatsen, werkt wel maar het is allemaal zinloos extra typewerk.
Waarom gebruik je niet de [img] tags?
In je testje staat deze notatie:quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:48 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ikke nie begrijp?![]()
[ img]http://www.motor-meet.nl/forum/album_pic.php?pic_id=6[/ img]
Nee, dat is als jij quote!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
In je testje staat deze notatie:
[ [ url=http://www.motor-meet.nl/forum/album_pic.php?pic_id=6]afbeelding[/url ] ]
quote:
Hij knippert niet!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:53 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
En toch toont hetzelfde plaatje op Photobucket toch net even wat anders ..
[afbeelding]
Och kut dat is waar ook.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:53 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Nee, dat is als jij quote!
Dat doet Fok! met ieder plaatje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |