quote:Op donderdag 27 januari 2005 08:20 schreef Patrick281 het volgende:Vinden jullie het ook zo vroeg ..
vanmiddag wil ik er wel es naar kijkenquote:Jij vroeg wat voor werk ik deeden ik ben benieuwd hoe snel iemand anders met nog actieve hersencellen (en zonder hulp van buitenaf) het inzicht heeft wat de totale lengte en breedte van tekening 1 is, en wat tekening 2 qua vorm voor moet stellen. Wij moeten het in 2 seconden zien. Maar we doen het natuurlijk dagelijks.
![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:50 schreef Youssef het volgende:
Topic begint saai te worden![]()
Moet gewoon een meeting komen
![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2005 08:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vanmiddag wil ik er wel es naar kijkenmaarre...zo uit het niets deze interesse naar jouw werk
![]()
als je minder wilt fokken, log dan in ff in als Hoezequote:Op donderdag 27 januari 2005 09:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Komt door Lars denk ik .. die had het erover dat het voor mij wel makkelijk moet zijn om iets aan het design van een crossmotor te veranderen omdat ik toch bij een fabriek werk. Gok ik althans dat het hierdoor komt.
![]()
Ik ga proberen weinig te fokken. Hoop te doen. Hoort ook eigenlijk.
![]()
Doelde niet eens op jouw persoontje zelf maar bedoelde het in het algemeen dat die oplossing de makkelijkste weg kiezen is/was voor de ontwerpers.quote:Op donderdag 27 januari 2005 09:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Komt door Lars denk ik .. die had het erover dat het voor mij wel makkelijk moet zijn om iets aan het design van een crossmotor te veranderen omdat ik toch bij een fabriek werk. Gok ik althans dat het hierdoor komt.
![]()
Ik ga proberen weinig te fokken. Hoop te doen. Hoort ook eigenlijk.
![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2005 09:41 schreef hollander172 het volgende:
Doelde niet eens op jouw persoontje zelf
Daar zal het niet echt minder van worden.quote:Op donderdag 27 januari 2005 09:28 schreef Romius het volgende:
als je minder wilt fokken, log dan in ff in als Hoeze![]()
Ook jaquote:Op donderdag 27 januari 2005 00:01 schreef Didiot het volgende:
Wat lees ik hier? Fiets afspoelen om pekel er af te krijgen? Gewoon lekker wassen, in de S100 Motor Beschermer zetten en de rest van de winter niet meer naar omkijken...
* Didiot heeft al een aardige laag vuil opgebouwd
Is overigens met m'n woon/werk annex speel annex pekelfiets (de KLX dus)
Ow.. 23 per dag valt nog meequote:Aantal posts: 19389 (gemiddeld 23 per dag)
Beetje verslaafd?quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:05 schreef Patrick281 het volgende:
Daar zal het niet echt minder van worden.
Maar iedere seconde fokken is momenteel echt teveel.
Kan het alleen in 99,9% van de gevallen niet laten.![]()
![]()
En bij een verslaving hoort dat je je ermee de nesten in werkt.quote:
Marc de Reuver, schijnbaar een bekende minibike rijder.quote:Hij lijkt er op, maar het is hem niet. Deze heeft volgens mij grotere wielen. Dat is gunstig, want bij mij waren de wielen te klein, daardoor groef hij zichzelf in in het losse zand.
Heb 2 weken geleden nog 10 andere verkocht, dat zijn wel de goeie, daar rijdt Marc de Reuver oa. op. Zie foto:
Vraag me af of ie ondertussen al aan zijn orderqoutum voldoet.quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar Pepijn, wat doe jij nou zo op een dag ECHT voor het bedrijf waar je werkt?
quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar Pepijn, wat doe jij nou zo op een dag ECHT voor het bedrijf waar je werkt?
Dat loopt redelijk, team van 3 mensen, statistiek gisteren: 15, 32 en 18 orders waarvan ik de laatste ben.quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:36 schreef hollander172 het volgende:
Vraag me af of ie ondertussen al aan zijn orderqoutum voldoet.![]()
Kan het me niet voorstellen dat dat het geval is.
Vluchtgedrag dus?quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:48 schreef Patrick281 het volgende:
Maar waarom ik nu weer even aandacht aan het fokken geef is omdat ik inderdaad een order van 2 dagen oud heb die ik nu opgepakt heb maar niet doorheen kom. Echt hele rauwe kost....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |