Ikkequote:Op donderdag 27 januari 2005 17:51 schreef klaus_beyer het volgende:
Maar nog een vraagje, wie is er weleens naar Zwitersland geweest met de motor? Ik ben nu 3 keer naar Zurich geweest, want daar woont een vriend van me. Nu zijn we, 3 vrienden, met de motoren zijn huis als basis te nemen en dan dagtrips te maken naar het zuiden van Zwitserland. Is dat geil of kunnen we beter door frankrijk of/en italie touren?
Nu verwacht je zeker dat we hem zo vinden?quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:14 schreef hollander172 het volgende:
Hij is te vinden op www.piratebay.org onder de naam 50 nuts.
Dus je vindt het een goed idee, maar dan moeten we wel Italie gaan bezoeken ook. Is denk ik wel te doen op en neer vanuit Zurich. Zou wel mooi zijn. Met 4 man op pad en dan savonds van het pad, haha!quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:15 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ikke3 keer nu...
Ben nog nooit in de Franse Alpen geweest, maar de passen in Zwitserland/Italie zijn megatofEn daarbij mag je de Stelvio-pass zeker niet missen
Volgens mij heb ik nu wel een beetje teveel erop gedaanquote:Op donderdag 27 januari 2005 18:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Vast wel ja..
DE zout?
Trouwens, ik zou niet teveel kettingspray verspillen als je straks toch een nieuwe kettingst erop laat zetten....Wel vet houden natuurlijk, maar niet in lagen van 8cm
Bij het ontbijt: "hoe wilt u uw bochten vandaag, medium, doorbakken of sunny side up?"quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:30 schreef klaus_beyer het volgende:
[..]
Dus je vindt het een goed idee, maar dan moeten we wel Italie gaan bezoeken ook. Is denk ik wel te doen op en neer vanuit Zurich. Zou wel mooi zijn. Met 4 man op pad en dan savonds van het pad, haha!
Zo'n camerastatief gaat hoeveel kosten? Zo'n ding die je kan monteren op je tankdop? Paar tientjes toch?quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:31 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Bij het ontbijt: "hoe wilt u uw bochten vandaag, medium, doorbakken of sunny side up?"
Dat meen je toch niet serieus he?quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:26 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nu verwacht je zeker dat we hem zo vinden? [afbeelding]
Met Ctrl+F vind ik hem iig niet
quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:26 schreef Youssef het volgende:
Nu verwacht je zeker dat we hem zo vinden? [afbeelding]
Met Ctrl+F vind ik hem iig niet
Direct na het rijden inspuiten, dan is de ketting warm en gaat de spray beter en sneller naar de o-ringen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:31 schreef hicham het volgende:
Volgens mij heb ik nu wel een beetje teveel erop gedaanMaar dat komt meer omdat het zeg maar mijn ontmaagdingssessie was
quote:
Best gevaarlijk vind ik zelf.quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:15 schreef hicham het volgende:
kettingsmeren... terwijl de motor in z'n 1 liep![]()
ik kan er werkelijk nix van maken die 2dequote:Op donderdag 27 januari 2005 20:32 schreef Patrick281 het volgende:
270 x 185 mm
Toch even de moeite genomen om te kijken.
En zie je ook wat voor vormprodukt tekening 2 is?
Laat de uitleg maar zitten inderdaad, dat was iets te zakelijk gesteld van mij.
Maar nu even je ruimtelijk inzicht testen.![]()
Toch wel mooi gevonden van mij 2 totaal verschillende testen.
Ach, iedereen blocken om zo 'tijd te winnen' begint op een gegeven moment ook saai te wordenquote:Op donderdag 27 januari 2005 18:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Als je zo van MSN houdt waarom gebruik je het dan nooit
quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:30 schreef hollander172 het volgende:
Het is niet echt een film geschikt voor moslims overigens, er zitten nogal wat stukjes in met overdadig alcoholgebruik, ongesluierde vrouwen, stripclubs etc.![]()
quote:Het is alleen wel gaaf om te zien wat die lui uitvreten met minicrossers cq mini SM's.![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:51 schreef Youssef het volgende:
ik kan er werkelijk nix van maken die 2de![]()
Dan kan je hier een progje downen waardoor je er wel wat mee kan.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:51 schreef Youssef het volgende:
Maar goed, het zijn torrentsdus daar kan ik niets mee
![]()
Doe ik dus ook...quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:32 schreef Patrick281 het volgende:
Het mooiste is ook nog als je iets op de zijkanten kan smeren, dat gaat ook roesten.
Ik heb daarvoor wit vet gekocht wat ze ook gebruik bij buitenboordmotoren in zeewater.
Blijft er gewoon opzitten in die omstandigheden, dus is ook goed voor de ketting.
Ik geloof dat verder niemand dat doet hier dus veel medestanders heb ik niet.
quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Doe ik dus ook...
Swastika's staan voor geluk, dat 1 of ander duits besnord kereltje daar een andere interpretatie aan gaf kan ik ook niks aan doen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:51 schreef Youssef het volgende:
Ja uuh, die website staat vol hakenkruisjes dus ik dacht daar komt niet meer van terechtMaar goed, het zijn torrents
dus daar kan ik niets mee
Ik mis ook niet gezien het vermeende vrouw en alcohol gebruik
Euhm, niet echt insmeren dus. Ik gebruik kettingspray met een lang rietje. Dus veel kans dat mijn hand vast komt te zitten is er nietquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Best gevaarlijk vind ik zelf.
Waarom niet gewoon kleine stukjes inspuiten en dan met de hand je achterwiel even verdraaien?
U is lui?![]()
Op motor-forum stonden vorig jaar foto's van iemand die ook met draaiende motor zijn ketting aan het smeren was en met zijn hand tussen de ketting en het tandwiel kwam.![]()
![]()
Deze kruisjes bedoelde ikquote:Op donderdag 27 januari 2005 21:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Swastika's staan voor geluk, dat 1 of ander duits besnord kereltje daar een andere interpretatie aan gaf kan ik ook niks aan doen.![]()
Waar staan ze dan eigenlijk?Mij is het nooit opgevallen?
Is gewoon een normale site, de eigenaar is alleen een beetje maf.(lees de bedreigingen sectie maar eens.
Ik kan je ook helpen met de taal overigens als je er niet uit komt.)
Wat heeft dat met evolueren te maken? Misschien is het wel een vorm van verloederingquote:Wanneer evolueren moslims eigenlijk eens een keer?Er is niks mis met vleselijke geneugten in dit leven.
Als je toch al motor (gaat) rijden dan horen de motorchickies er ook bij hoor.
![]()
Je mist wat. Zeker als films kijken een regelmatige bezigheid voor je is.quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:40 schreef Youssef het volgende:
Deze kruisjes bedoelde ik
Geen zin om die torrent middelen te installeren. Doe ik pas als ik er echt niet meer omheen kan
Stilstand is achteruitgang, leven naar een boek dat al zo oud is als de weg naar Rome is achterhaald en zorgt niet voor nieuwe ontwikkelingen. Kiezen voor jezelf is een luxe maar wel een algemene luxe sinds we onder het juk van het geloof uit zijn.quote:Wat heeft dat met evolueren te maken? Misschien is het wel een vorm van verloedering![]()
![]()
Die moet ik irl zien, want het ziet er niet echt scherp uit zo -Ik schat 180 km/u.quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:40 schreef Youssef het volgende:
Dit bochtje 'neem' ik elke dag ongeveer 4 keerDe bocht is heel lang en met de brommer ga je er gewoon recht doorheen. Iemand die zonder 25kW wil uittesten bij welke snelheid deze bocht scherp begint te worden
![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:01 schreef Youssef het volgende:
Houden we de volgende meeting nog rekening met de gebedstijden?![]()
Dit nav een opmerking van Patrick ofzo nog, die zich afvroeg waarom ik me ging reinigen toen ik terug kwam van het motorbezoekje met RB... nou, daarom dus..![]()
Dan doen we het niet vriend, mij best. Het zorgt alleen niet voor meer wederzijds begrip onderling.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:01 schreef Youssef het volgende:
Ik dacht dat ik Fok in deze vorm had verlaten?![]()
Ach ja, je zegt maar hallo_mensenhollander (![]()
![]()
)
Heb ff geen zin om daarop in te gaan. Moet ik goed nadenken over wat ik zeg enzo.
Houden we de volgende meeting nog rekening met de gebedstijden?
![]()
Dit nav een opmerking van Patrick ofzo nog, die zich afvroeg waarom ik me ging reinigen toen ik terug kwam van het motorbezoekje met RB... nou, daarom dus..![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:53 schreef hollander172 het volgende:
Je mist wat. Zeker als films kijken een regelmatige bezigheid voor je is.
quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:40 schreef Youssef het volgende:
Patrick, is dat ding een soort van halve piramide met een top van 50 bij nog wat en nog meer van die onzin? Een afgeknotte kegel ofziets dusLekker belangrijk
![]()
quote:Tandwielen en schakelvork 1ste en 2de versnelling vervangen.
Hij zegt dat het een bekende 'kwaal' is bij de 40k. Dit dus nadat ie uit zijn 1 sprong somsquote:Uit de mailwisseling:
Veder heb ik de tandwielen alsmede schakelvork van de 1e en
2e versnelling laten vervangen omdat dit een bekend vervelend euvel is van
een ZX 6 maar ook de ZZR !! Het betrof zoals je mogelijk kunt vermoedden
wel behoorlijk kostbare reparatie. De meeste ZX-en hebben dat euvel bij
40.000 km of krijgen het euvel, trouwens het komt voor bij bijna al deze
motoren. Deze motor heeft daarbij direct een grote beurt gehad, bougie's,
olie, oliefilter, koppelingplaten, luchtfilter, synchroniseren alsmede
nieuwe remblokken en een kettingset.
De bak heb ik laten maken
omdat ik het zelf vervelend vond om te rijden met een motor die soms uit de
1e versnelling springt.
Beiden hebben originele uitlaat nog, maar volgens mij hoefde ze toch niet compleet langs te gaan? Alleen opsturen van papieren ofzoquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:03 schreef Patrick281 het volgende:
Kawa groen.![]()
Ik vind dat ruitje niet mooi bij die zwarte/grijze.
En bevriende monteur vind ik nooit zo goed klinken.![]()
Hij heeft 15.000 kilometer meer, maar lijkt vooral ook meer heavy used.![]()
Gezien inderdaad ondermeer die schakelvorken.
Edit: met beide motoren krijg je problemen met keuren mocht je naar het RDW moeten.
Dan mag er alleen een originele uitlaat, of een stille uitlaat met e-keur opzitten.
Maar het was niet nodig om naar het RDW te gaan geloof ikdat mag de dealer doen..?
Dat zou je bij bezitters van een ZX6/ZZR-600 na moeten vragen .. bijvoorbeeld op eh.. M-F.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:57 schreef Youssef het volgende:
Hij zegt dat het een bekende 'kwaal' is bij de 40k. Dit dus nadat ie uit zijn 1 sprong soms?
Dat had ik van Riet begrepen ja dat je voor het afvoeren niet langs het RDW hoeft.quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:08 schreef Youssef het volgende:
Beiden hebben originele uitlaat nog, maar volgens mij hoefde ze toch niet compleet langs te gaan? Alleen opsturen van papieren ofzoIig bedankt voor je bijdrage aan mijn keuze
Oeh, krijg spontaan jeukquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat zou je bij bezitters van een ZX6/ZZR-600 na moeten vragen .. bijvoorbeeld op eh.. M-F.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |