abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 januari 2005 @ 16:22:05 #201
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_24781062
is wel erg rustig hier
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  donderdag 27 januari 2005 @ 16:33:34 #202
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_24781168
BOEH

schrok je
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
  donderdag 27 januari 2005 @ 17:51:38 #203
35530 klaus_beyer
immer grade waus
pi_24781718
Wie gaat er allemaal naar de motorbeurs Utrecht???

Maar nog een vraagje, wie is er weleens naar Zwitersland geweest met de motor? Ik ben nu 3 keer naar Zurich geweest, want daar woont een vriend van me. Nu zijn we, 3 vrienden, met de motoren zijn huis als basis te nemen en dan dagtrips te maken naar het zuiden van Zwitserland. Is dat geil of kunnen we beter door frankrijk of/en italie touren?
Die Glatze Arschlog
  donderdag 27 januari 2005 @ 18:14:24 #204
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_24782071
Peppie, als je nog steed op zoek bent naar een mini SM voor Nick, download en kijk even naar 50 nuts. Zie je meteen wat die dingen wel en niet aankunnen en het valt niet tegen.

Is een filmpje van 45 minuten waarin een zooitje dronken canadezen en amerikanen stunten met mini KTM's. Je staat nog versteld wat die dingen aankunnen, jumps van 10 meter hoogte, hele lange jumps, met sneeuwkettingen op ijs etc.
Is echt een gaaf filmpje om te zien hoewel het natuurlijk wel om brommers gaat. Ze kunnen onbegrensd trouwens ook harder dan je zou verwachten.

Hij is te vinden op www.piratebay.org onder de naam 50 nuts.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_24782088
Ik ben even langs motoport gegaan en heb kettingspray en iets tegen zoutvreterij gekocht:



Heb ik nu een miskoop begaan?
Heb er niet echt verstand van, dus ik dacht. Ik koop maar wat en leer het bij tijd en wijle wel
Ze hadden geen Bellray kettingspray dus ik heb maar een ander merk gekocht

Dit staat trouwens op het busje van de kettingspray:



Betekent dat, dat ik zeg maar niet vanaf het rode pijltje mag spuiten (op het plaatje hieronder) maar moet ik per se via de 'binnenkant' spuiten Want nu had ik het gewoon via het rode pijltje gedaan terwijl de motor in z'n 1 liep (en ook de zijkanten enzo)



Verder heb ik twee emmers water gebruikt om de motor een beetje af te spoelen en daarna heb ik met twee doekjes hier en daar zitten schoonmaken. Heb nog niet dat middeltje gebruikt tegen corrosie omdat de motor dan goed droog moet zijn volgens de aanwijzingen. Maar goed, tijdens het poetsen enzo zat er uiteindelijk flink wat vuil op de doekjes Maar als ik zeg maar met wat emmertjes de motor afspoel door er overheen te gooien bij de voorvork / remschijven etc. Kan ik er dan vanuit gaan dat de zout wegspoelt ondanks het feit dat er veel ander vuil (bij het motorblok) achterblijft? Of moet ik per se even met een doekje overal langsgaan?

Help deze motorn00b aub
pi_24782103
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 17:51 schreef klaus_beyer het volgende:

Maar nog een vraagje, wie is er weleens naar Zwitersland geweest met de motor? Ik ben nu 3 keer naar Zurich geweest, want daar woont een vriend van me. Nu zijn we, 3 vrienden, met de motoren zijn huis als basis te nemen en dan dagtrips te maken naar het zuiden van Zwitserland. Is dat geil of kunnen we beter door frankrijk of/en italie touren?
Ikke 3 keer nu...

Ben nog nooit in de Franse Alpen geweest, maar de passen in Zwitserland/Italie zijn megatof En daarbij mag je de Stelvio-pass zeker niet missen
pi_24782164
Afspoelen is voldoende.... goed cleanen is natuurlijk altijd beter

Enne, maakt niet zo gek veel uit hoe je je ketting inspuit... gewoon zorgen dat ie GOED vet is De rollen zijn het belangrijkst (De O-ringen binnenin), verder heb ik geen ervaring met kettingspray van Motul... maar zal ook wel goed zijn. BellRay is echter gewoon de beste Het is allemaal niet zo moeilijk als je denkt
pi_24782212
Ja, ik heb nu eenmalig even alles gepoetst omdat ik toch al bezig was maar omdat nou elke dag na het rijden te doen ... En ik had de ketting gewoon gedaan hoe jij het ook deed

Maar als je afspoelt dan blijft al het hardnekkige vuil dus zitten, maar de zout loopt weg? Dan scheelt het namelijk wat werk
pi_24782261
Vast wel ja..

DE zout?

Trouwens, ik zou niet teveel kettingspray verspillen als je straks toch een nieuwe kettingst erop laat zetten.... Wel vet houden natuurlijk, maar niet in lagen van 8cm
pi_24782288
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 18:14 schreef hollander172 het volgende:
Hij is te vinden op www.piratebay.org onder de naam 50 nuts.
Nu verwacht je zeker dat we hem zo vinden?

Met Ctrl+F vind ik hem iig niet
pi_24782297
Als je zo van MSN houdt waarom gebruik je het dan nooit
  donderdag 27 januari 2005 @ 18:30:02 #212
35530 klaus_beyer
immer grade waus
pi_24782357
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 18:15 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Ikke 3 keer nu...

Ben nog nooit in de Franse Alpen geweest, maar de passen in Zwitserland/Italie zijn megatof En daarbij mag je de Stelvio-pass zeker niet missen
Dus je vindt het een goed idee, maar dan moeten we wel Italie gaan bezoeken ook. Is denk ik wel te doen op en neer vanuit Zurich. Zou wel mooi zijn. Met 4 man op pad en dan savonds van het pad, haha!
Die Glatze Arschlog
pi_24782377
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 18:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Vast wel ja..

DE zout?

Trouwens, ik zou niet teveel kettingspray verspillen als je straks toch een nieuwe kettingst erop laat zetten.... Wel vet houden natuurlijk, maar niet in lagen van 8cm
Volgens mij heb ik nu wel een beetje teveel erop gedaan Maar dat komt meer omdat het zeg maar mijn ontmaagdingssessie was En euhm ... de zout klinkt nog niet helemaal zo fout alleen geen zin om te editten omdat er dan weer zo een stom edit berichtje bij komt
pi_24782385
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 18:30 schreef klaus_beyer het volgende:

[..]

Dus je vindt het een goed idee, maar dan moeten we wel Italie gaan bezoeken ook. Is denk ik wel te doen op en neer vanuit Zurich. Zou wel mooi zijn. Met 4 man op pad en dan savonds van het pad, haha!
Bij het ontbijt: "hoe wilt u uw bochten vandaag, medium, doorbakken of sunny side up?"
pi_24782397
De zoute motorfiets bedoel je
  donderdag 27 januari 2005 @ 18:38:43 #216
35530 klaus_beyer
immer grade waus
pi_24782494
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 18:31 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Bij het ontbijt: "hoe wilt u uw bochten vandaag, medium, doorbakken of sunny side up?"
Zo'n camerastatief gaat hoeveel kosten? Zo'n ding die je kan monteren op je tankdop? Paar tientjes toch?
Die Glatze Arschlog
pi_24782529
Ik ga waarschijnlijk wel naar de motorbeurs utrecht. Misschien wacht ik wel tot dan voor goedkope motorkleding.
pi_24782544
En voor ander leuk spul natuurlijk, groene banden ofzo en cameraspul ja
  donderdag 27 januari 2005 @ 19:11:48 #219
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_24783002
eerst maar s naar de beurs in den bosch
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
pi_24783817
Jippie, de Telegraaf heeft nieuws morgen.

http://stream.2003.02.gar(...)tijl/deschooldag.wmv
  donderdag 27 januari 2005 @ 20:16:41 #221
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
  donderdag 27 januari 2005 @ 20:30:56 #222
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_24784445
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 18:26 schreef Youssef het volgende:

[..]

Nu verwacht je zeker dat we hem zo vinden? [afbeelding]

Met Ctrl+F vind ik hem iig niet
Dat meen je toch niet serieus he?

Het is niet echt een film geschikt voor moslims overigens, er zitten nogal wat stukjes in met overdadig alcoholgebruik, ongesluierde vrouwen, stripclubs etc.
Het is alleen wel gaaf om te zien wat die lui uitvreten met minicrossers cq mini SM's.

Net de rest gekeken en zo'n ventje doet een poging een 360 te maken, gaat eerst 100 keer mis en tussentijds moet je de velg weer even gericht worden op een profisorische manier, stuurtje weer vastgezet worden, schokdemper gaat er onder uit (daarna zie dus wat een impact dat heeft op een gezicht ), weer stuurtje recht zetten en dan haalt ie hem eens een keer. (waarvoor hulde overigens, een 360 met een minibike? )
Ze gaan ook nog een stukje racen op een indoorijsbaan.
Wheelies geen probleem voor die dingen maar het lijkt af en toe wel of er geen remmen op zitten. Of die amerikanen weten niet hoe dat werkt, dat kan ook.
Rijd er ook eentje stomdronken zijn vriendin onderuit toen hij de schans miste......

Verder veeeeeeeeeeel ongelukken met minder leuke afloop, de tandarts mag weer aan de slag met al die bekkies die op het stuur geslagen zijn. Enige dat ik miste waren de salto's?
Ook hebben ze grindbars op die dingen gemonteerd en dat schijnt heel makkelijk te zijn wanneer je hem voor woon-werk verkeer gebruikt.

@hicham, is het niet handiger de ketting voor het tandwiel in te spuiten? Door al dat vet op het tandwiel gaat dat met rijden rondslingeren en zitten je kappen onder. Ik doe het altijd voor het tandwiel aan de onderkant en zet er een stuk karton achter zodat het niet op mijn band komt.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  donderdag 27 januari 2005 @ 20:32:22 #223
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24784490
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 18:26 schreef Youssef het volgende:
Nu verwacht je zeker dat we hem zo vinden? [afbeelding]

Met Ctrl+F vind ik hem iig niet
Anders tik je het gewoon even bij de search in op die pagina, zit rechtsboven.
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 18:31 schreef hicham het volgende:
Volgens mij heb ik nu wel een beetje teveel erop gedaan Maar dat komt meer omdat het zeg maar mijn ontmaagdingssessie was
Direct na het rijden inspuiten, dan is de ketting warm en gaat de spray beter en sneller naar de o-ringen.
Heel veel vet heeft het niet eens nodig, je moet het gewoon regelmatig doen als het nat is.
Als je er teveel opspuit dan vliegt het er ook sneller af, en pak je bovendien meer zand op met je ketting, en het vet gaat zich bovendien dik ophopen op je achtervelg en bij je voortandwiel.
Vooral bij de laatste kan je na een paar maanden een hele kwak weghalen met poetsen.

Het mooiste is ook nog als je iets op de zijkanten kan smeren, dat gaat ook roesten.
Ik heb daarvoor wit vet gekocht wat ze ook gebruik bij buitenboordmotoren in zeewater.
Blijft er gewoon opzitten in die omstandigheden, dus is ook goed voor de ketting.
Ik geloof dat verder niemand dat doet hier dus veel medestanders heb ik niet.
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 13:53 schreef Youssef het volgende:
Lengte: 270, breedte: 115 - 185
270 x 185 mm Toch even de moeite genomen om te kijken.
En zie je ook wat voor vormprodukt tekening 2 is?
Laat de uitleg maar zitten inderdaad, dat was iets te zakelijk gesteld van mij.
Maar nu even je ruimtelijk inzicht testen.
Toch wel mooi gevonden van mij 2 totaal verschillende testen.
  donderdag 27 januari 2005 @ 20:49:14 #224
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24784900
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 18:15 schreef hicham het volgende:
kettingsmeren... terwijl de motor in z'n 1 liep
Best gevaarlijk vind ik zelf.
Waarom niet gewoon kleine stukjes inspuiten en dan met de hand je achterwiel even verdraaien?
U is lui?

Op motor-forum stonden vorig jaar foto's van iemand die ook met draaiende motor zijn ketting aan het smeren was en met zijn hand tussen de ketting en het tandwiel kwam.
pi_24784949
Ja uuh, die website staat vol hakenkruisjes dus ik dacht daar komt niet meer van terecht Maar goed, het zijn torrents dus daar kan ik niets mee Ik mis ook niet gezien het vermeende vrouw en alcohol gebruik

Over gebroken tanden heb ik trouwens nog wat leuks Niet geschikt voor jeugdige kijkers.
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:32 schreef Patrick281 het volgende:

270 x 185 mm Toch even de moeite genomen om te kijken.
En zie je ook wat voor vormprodukt tekening 2 is?
Laat de uitleg maar zitten inderdaad, dat was iets te zakelijk gesteld van mij.
Maar nu even je ruimtelijk inzicht testen.
Toch wel mooi gevonden van mij 2 totaal verschillende testen.
ik kan er werkelijk nix van maken die 2de
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 18:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Als je zo van MSN houdt waarom gebruik je het dan nooit
Ach, iedereen blocken om zo 'tijd te winnen' begint op een gegeven moment ook saai te worden
  donderdag 27 januari 2005 @ 20:52:44 #226
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24784977
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:30 schreef hollander172 het volgende:
Het is niet echt een film geschikt voor moslims overigens, er zitten nogal wat stukjes in met overdadig alcoholgebruik, ongesluierde vrouwen, stripclubs etc.
Verwesterde moslimmannen mogen geloof ik alles, de vrouwen moeten zich wel aan de regels houden.
In ieder geval worden die laatsten beter in de gaten gehouden door de familie.
quote:
Het is alleen wel gaaf om te zien wat die lui uitvreten met minicrossers cq mini SM's.
En nog bedankt voor de tip.

Wel tijd voor een DVD brander geloof ik.
  donderdag 27 januari 2005 @ 20:55:20 #227
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24785036
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:51 schreef Youssef het volgende:
ik kan er werkelijk nix van maken die 2de
Het is in 3D getekend, maar dan via min of meer via een 2D manier.
Er staat bij dat het een keg is, dus zo ongeveer een kegelvorm.
Met deze aanwijzingen moet je er wel uit kunnen komen.
  donderdag 27 januari 2005 @ 21:00:46 #228
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24785155
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:51 schreef Youssef het volgende:
Maar goed, het zijn torrents dus daar kan ik niets mee
Dan kan je hier een progje downen waardoor je er wel wat mee kan.


Ik wil kijken, ik wil kijken, ik wil kijken, ik wil kijken.
pi_24785205
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:32 schreef Patrick281 het volgende:

Het mooiste is ook nog als je iets op de zijkanten kan smeren, dat gaat ook roesten.
Ik heb daarvoor wit vet gekocht wat ze ook gebruik bij buitenboordmotoren in zeewater.
Blijft er gewoon opzitten in die omstandigheden, dus is ook goed voor de ketting.
Ik geloof dat verder niemand dat doet hier dus veel medestanders heb ik niet.
Doe ik dus ook...
  donderdag 27 januari 2005 @ 21:10:06 #230
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24785321
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Doe ik dus ook...
Ja met dezelfde spuitbus.
Maar kan best dat het werkt met die Bel Ray, die nieuwe witte ken ik niet.. heb nog de Bel Ray bus uit 1994.
  donderdag 27 januari 2005 @ 21:22:41 #231
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_24785594
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:51 schreef Youssef het volgende:
Ja uuh, die website staat vol hakenkruisjes dus ik dacht daar komt niet meer van terecht Maar goed, het zijn torrents dus daar kan ik niets mee Ik mis ook niet gezien het vermeende vrouw en alcohol gebruik
Swastika's staan voor geluk, dat 1 of ander duits besnord kereltje daar een andere interpretatie aan gaf kan ik ook niks aan doen.

Waar staan ze dan eigenlijk? Mij is het nooit opgevallen?
Is gewoon een normale site, de eigenaar is alleen een beetje maf. (lees de bedreigingen sectie maar eens. Ik kan je ook helpen met de taal overigens als je er niet uit komt.)

Wanneer evolueren moslims eigenlijk eens een keer? Er is niks mis met vleselijke geneugten in dit leven. Als je toch al motor (gaat) rijden dan horen de motorchickies er ook bij hoor.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_24785797
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:49 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Best gevaarlijk vind ik zelf.
Waarom niet gewoon kleine stukjes inspuiten en dan met de hand je achterwiel even verdraaien?
U is lui?

Op motor-forum stonden vorig jaar foto's van iemand die ook met draaiende motor zijn ketting aan het smeren was en met zijn hand tussen de ketting en het tandwiel kwam.
Euhm, niet echt insmeren dus. Ik gebruik kettingspray met een lang rietje. Dus veel kans dat mijn hand vast komt te zitten is er niet En die foto's had ik ook gezien ja
pi_24785964
Patrick, is dat ding een soort van halve piramide met een top van 50 bij nog wat en nog meer van die onzin? Een afgeknotte kegel ofziets dus Lekker belangrijk
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:22 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Swastika's staan voor geluk, dat 1 of ander duits besnord kereltje daar een andere interpretatie aan gaf kan ik ook niks aan doen.

Waar staan ze dan eigenlijk? Mij is het nooit opgevallen?
Is gewoon een normale site, de eigenaar is alleen een beetje maf. (lees de bedreigingen sectie maar eens. Ik kan je ook helpen met de taal overigens als je er niet uit komt.)
Deze kruisjes bedoelde ik

Of heb ik alleen kruisjes Geen zin om die torrent middelen te installeren. Doe ik pas als ik er echt niet meer omheen kan
quote:
Wanneer evolueren moslims eigenlijk eens een keer? Er is niks mis met vleselijke geneugten in dit leven. Als je toch al motor (gaat) rijden dan horen de motorchickies er ook bij hoor.
Wat heeft dat met evolueren te maken? Misschien is het wel een vorm van verloedering

Dit bochtje 'neem' ik elke dag ongeveer 4 keer De bocht is heel lang en met de brommer ga je er gewoon recht doorheen. Iemand die zonder 25kW wil uittesten bij welke snelheid deze bocht scherp begint te worden



  donderdag 27 januari 2005 @ 21:53:13 #234
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_24786242
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:40 schreef Youssef het volgende:
Deze kruisjes bedoelde ik
Geen zin om die torrent middelen te installeren. Doe ik pas als ik er echt niet meer omheen kan
Je mist wat. Zeker als films kijken een regelmatige bezigheid voor je is.
quote:
Wat heeft dat met evolueren te maken? Misschien is het wel een vorm van verloedering
Stilstand is achteruitgang, leven naar een boek dat al zo oud is als de weg naar Rome is achterhaald en zorgt niet voor nieuwe ontwikkelingen. Kiezen voor jezelf is een luxe maar wel een algemene luxe sinds we onder het juk van het geloof uit zijn.
Eens zal je dat zelf ook inzien, tot die tijd moet je me maar vergelijken met een dorpsgek die "gevaarlijke" dingen zegt.

Het enige dat trouwens slecht is aan vleselijke lust zijn geslachtsziekten, niet een God die zegt dat het niet mag. Als je toch de weg van het geloof kiest, als jouw God het er niet mee eens is dan geeft ie je wel een SOA, tot die tijd mag je lekker rondbanjeren. Waarom zou hij zich persoonlijk mengen in het samenzijn van man en vrouw? Dat is toch een aangelegenheid van het individu en als jij je kinderen ook gelovig opvoed heeft ie er alleen maar baat bij, nieuwe volgelingen.
Voordat dat gebeurt moet er een bepaalde mate van verleiding zijn, misschien pornografisch misschien niet, wie zal het zeggen?

Voor iedereen die het nog niet duidelijk genoeg vind, ik knoop gaarne een dialoog over "moeilijke" punten bij onze moslimvrienden aan. Doe ik IRL ook tot groot ongenoegen van ze. Samen delen we deze wereld en samen zullen we leven. Een goede discussie discussie hoort daar wat mij betreft bij, desnoods onder het genot van een potje bier.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_24786416
Ik dacht dat ik Fok in deze vorm had verlaten?

Ach ja, je zegt maar hallo_mensenhollander ( ) Heb ff geen zin om daarop in te gaan. Moet ik goed nadenken over wat ik zeg enzo. Houden we de volgende meeting nog rekening met de gebedstijden?

Dit nav een opmerking van Patrick ofzo nog, die zich afvroeg waarom ik me ging reinigen toen ik terug kwam van het motorbezoekje met RB... nou, daarom dus..

[ Bericht 14% gewijzigd door Youssef op 27-01-2005 22:06:45 ]
  donderdag 27 januari 2005 @ 22:30:50 #236
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24787139
Zaterdag een afspraak en proefrit op de CR 500.
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:40 schreef Youssef het volgende:
Dit bochtje 'neem' ik elke dag ongeveer 4 keer De bocht is heel lang en met de brommer ga je er gewoon recht doorheen. Iemand die zonder 25kW wil uittesten bij welke snelheid deze bocht scherp begint te worden

[afbeelding]

Die moet ik irl zien, want het ziet er niet echt scherp uit zo -Ik schat 180 km/u.
Met de Beemer heb ik al redelijk scherpe bochten op de snelweg met 200+ km/u genomen dus ..
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 22:01 schreef Youssef het volgende:
Houden we de volgende meeting nog rekening met de gebedstijden?

Dit nav een opmerking van Patrick ofzo nog, die zich afvroeg waarom ik me ging reinigen toen ik terug kwam van het motorbezoekje met RB... nou, daarom dus..


Is goed, als jij rekening houdt met mijn plasstopjes tijdens het meeten.

  donderdag 27 januari 2005 @ 22:34:04 #237
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_24787237
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 22:01 schreef Youssef het volgende:
Ik dacht dat ik Fok in deze vorm had verlaten?

Ach ja, je zegt maar hallo_mensenhollander ( ) Heb ff geen zin om daarop in te gaan. Moet ik goed nadenken over wat ik zeg enzo. Houden we de volgende meeting nog rekening met de gebedstijden?

Dit nav een opmerking van Patrick ofzo nog, die zich afvroeg waarom ik me ging reinigen toen ik terug kwam van het motorbezoekje met RB... nou, daarom dus..
Dan doen we het niet vriend, mij best. Het zorgt alleen niet voor meer wederzijds begrip onderling. Jammer want ik ga graag in discussie maar ik respecteer je standpunt gezien het verleden dat je hier hebt. (we hebben al vaker discussies gehad )

Wat je zegt hoef je trouwens niet over na te denken, dat is een euvel wat de meeste mensen hebben. Gewoon reageren vanuit je hart, hoe eerlijker de boodschap des te beter deze aankomt.
Soms krijg je een lullige of kwetsende reactie terug en duurt het wat voor het kwartje valt bij de ontvanger, laat je hierdoor niet afschrikken om je mening te verkondigen.

Deze club is een democratie en ik kan niet voor iedereen spreken maar rekening houden met bepaalde gewoontes lijkt me geen probleem, dit niet in de zin dat we ons er door moeten laten lijden. Handje geven aan eventuele vrouwelijke deelnemers aan meets lijkt me dus ook niet teveel gevraagd.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  donderdag 27 januari 2005 @ 22:34:28 #238
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24787257
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:53 schreef hollander172 het volgende:
Je mist wat. Zeker als films kijken een regelmatige bezigheid voor je is.
Dat is wat al te progressief Lars.

Ik ben wel benieuwd of het mogelijk zou kunnen zijn dat ze een Nederlandse vader hadden gehad inplaats van een Nederlandse moeder.
Met andere woorden: een Nederlandse vrouw die trouwt met een Markokaanse man kan wel, maar andersom?

Nog even een plaatje voor de heren uit Amsterdam. 2 vliegen in 1 klap.
Een Kawa voor Youssef, de Bandit van eh.. Hicham.


Veluwe meet 11 april 2004

[ Bericht 17% gewijzigd door Patrick281 op 27-01-2005 22:43:17 ]
  donderdag 27 januari 2005 @ 22:49:30 #239
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24787715
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:40 schreef Youssef het volgende:
Patrick, is dat ding een soort van halve piramide met een top van 50 bij nog wat en nog meer van die onzin? Een afgeknotte kegel ofziets dus Lekker belangrijk
Het is gewoon een vlakke celrubberplaat die verloopt van 300 breed naar 200 breed, en van 100 dik naar 50 dik.
Deze worden in de scheepvaart gebruikt om de putjes op het dek af te dichten. Worden er hard ingeslagen.
Deze laatste informatie geef ik omdat de lengte er dus niet op hoeft te staan, want die dingen zijn altijd 150 mm lang. (want dat kon jij w.s. nooit weten)
Maar bij andere toepassingen gelden weer andere normen, en de uitzonderingen zijn nogal geheimzinnig.

Ja het is een boeiend beroep.

[ Bericht 7% gewijzigd door Patrick281 op 27-01-2005 22:54:53 ]
  donderdag 27 januari 2005 @ 22:52:43 #240
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24787935
Ah, had het dus wel een beetje goed

En laten we nu weer over motoren praten, wederzijds begrip zul je helemaal niets van merken, ook niet van onze islamitische achtergrond ofzo. Stel je geen doembeelden voor, vraag Rietvaerder maar

Over op de motoren : Ik begin ze nu allebei even aantrekkelijk te vinden volgens mij dus ik kan nu gewoon kiezen voor de goedkoopste

http://www.groothoofdje.nl/Kawasaki's.doc

Is dit nog iets verdachts?
quote:
Tandwielen en schakelvork 1ste en 2de versnelling vervangen.
quote:
Uit de mailwisseling:
Veder heb ik de tandwielen alsmede schakelvork van de 1e en
2e versnelling laten vervangen omdat dit een bekend vervelend euvel is van
een ZX 6 maar ook de ZZR !! Het betrof zoals je mogelijk kunt vermoedden
wel behoorlijk kostbare reparatie. De meeste ZX-en hebben dat euvel bij
40.000 km of krijgen het euvel, trouwens het komt voor bij bijna al deze
motoren. Deze motor heeft daarbij direct een grote beurt gehad, bougie's,
olie, oliefilter, koppelingplaten, luchtfilter, synchroniseren alsmede
nieuwe remblokken en een kettingset.

De bak heb ik laten maken
omdat ik het zelf vervelend vond om te rijden met een motor die soms uit de
1e versnelling springt.
Hij zegt dat het een bekende 'kwaal' is bij de 40k. Dit dus nadat ie uit zijn 1 sprong soms ?
  donderdag 27 januari 2005 @ 23:03:49 #242
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24788109
Kawa groen.

Ik vind dat ruitje niet mooi bij die zwarte/grijze.
En bevriende monteur vind ik nooit zo goed klinken.
Hij heeft 15.000 kilometer meer, maar lijkt vooral ook meer heavy used.
Gezien inderdaad ondermeer die schakelvorken.

Edit: met beide motoren krijg je problemen met keuren mocht je naar het RDW moeten.
Dan mag er alleen een originele uitlaat, of een stille uitlaat met e-keur opzitten.
Maar het was niet nodig om naar het RDW te gaan geloof ik dat mag de dealer doen..?
pi_24788230
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 23:03 schreef Patrick281 het volgende:
Kawa groen.

Ik vind dat ruitje niet mooi bij die zwarte/grijze.
En bevriende monteur vind ik nooit zo goed klinken.
Hij heeft 15.000 kilometer meer, maar lijkt vooral ook meer heavy used.
Gezien inderdaad ondermeer die schakelvorken.

Edit: met beide motoren krijg je problemen met keuren mocht je naar het RDW moeten.
Dan mag er alleen een originele uitlaat, of een stille uitlaat met e-keur opzitten.
Maar het was niet nodig om naar het RDW te gaan geloof ik dat mag de dealer doen..?
Beiden hebben originele uitlaat nog, maar volgens mij hoefde ze toch niet compleet langs te gaan? Alleen opsturen van papieren ofzo Iig bedankt voor je bijdrage aan mijn keuze

  donderdag 27 januari 2005 @ 23:08:34 #244
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24788231
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 22:57 schreef Youssef het volgende:
Hij zegt dat het een bekende 'kwaal' is bij de 40k. Dit dus nadat ie uit zijn 1 sprong soms ?
Dat zou je bij bezitters van een ZX6/ZZR-600 na moeten vragen .. bijvoorbeeld op eh.. M-F.
  donderdag 27 januari 2005 @ 23:12:39 #245
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24788336
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 23:08 schreef Youssef het volgende:
Beiden hebben originele uitlaat nog, maar volgens mij hoefde ze toch niet compleet langs te gaan? Alleen opsturen van papieren ofzo Iig bedankt voor je bijdrage aan mijn keuze

Dat had ik van Riet begrepen ja dat je voor het afvoeren niet langs het RDW hoeft.

Ik wil nog even terugkomen op mijn bijdrage zoals jij het noemt.
Zelf zou ik nog een ZX6 zoeken zonder dat wit in het kleurenschema.

En nu ga ik mij reinigen. Om te gaan slapen.
Vanavond 1.5 uur naar de sport'scool geweest dus lekker fris naar bed.
pi_24788410
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 23:08 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Dat zou je bij bezitters van een ZX6/ZZR-600 na moeten vragen .. bijvoorbeeld op eh.. M-F.
Oeh, krijg spontaan jeuk Gaat en reinigt uwer zonden
  donderdag 27 januari 2005 @ 23:26:42 #247
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_24788682
Een-beter-laat dan-nooit tvp
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_24788749
Oh ja, ik had nog een vraag. Mijn ketting begon een beetje te klapperen toen ik hem in z'n 1 stationair liet draaien op de middenbok. Dat betekent dat ie snel moet vervangen worden toch ?
pi_24789106
Nee man, een ketting klappert altijd iets alstie stationair draait, als je beetje gas geeft is het weg. Bovendien hangt ie op 1 punt heel slap (dus hij klappert wel iets heviger ja) en op een ander punt strak. Zodra je dat hele slappe punt wilt gaan stellen staat ie op een ander punt weer VEEL te strak. Niet meer te stellen dus... en ja, je moet een nieuwe set, maar wacht daar nog ff mee tot het zout weg is... en niet teveel rijden proberen
pi_24789275
Ja, dat klapperen is normaal, maar ik had het gevoel dat het die ene keer niet zo erg was als nu (de vorige keer toen jij die spray erop deed weet je nog ? ) Met moeite kreeg ik de kettingspray op de rechterkant van de ketting gespoten omdat het naar boven en onder stuiterde (dus via de kant van de motor waar je ketting niet zit, en dan voor je band langs d'r op spuiten)

Hoe lang houdt die ketting het nog vol

Ben namelijk niet van plan minder te rijden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')