Op de motor mis je die rages, gelukkigquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Je hebt een rage gemist, slaap maar weer verder![]()
Das toch niet zo moeilijkquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als ie nu al wilt gaan krijten...![]()
idd net lijm in deze tijdenquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoezo, lekker plakasfalt nu toch? Vraag maar aan Youssef
Youssef mist zelfs zijn examenjaar op de motorquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:10 schreef Romius het volgende:
[..]
Op de motor mis je die rages, gelukkig![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
idd net lijm in deze tijden![]()
Voor leeglopende brommerbandjes welquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:08 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hoezo, lekker plakasfalt nu toch? Vraag maar aan Youssef
LOLquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Youssef mist zelfs zijn examenjaar op de motor
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Das toch niet zo moeilijkIk heb de stepjes al tegen de grond gekregen hoor
Kom maar kijkenOf is dat nog een overblijfsel van Rietvaerder
![]()
Nope, in de eerste de beste bocht haal ik jullie buitenom in en zien jullie alleen maar een achterlichtje in de verte verdwijnen. En dat op een 25 KWquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]dus op jouw zullen we niet te hoeven wachten op onze meets
![]()
We hebben onze R1 killer gevonden!quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Nope, in de eerste de beste bocht haal ik jullie buitenom in en zien jullie alleen maar een achterlichtje in de verte verdwijnen. En dat op een 25 KW![]()
![]()
Welke poser rijdt er op een R1 dan?quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
We hebben onze R1 killer gevonden!![]()
Ik zie Mark er (in de toekomst) wel voor aan.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:23 schreef Romius het volgende:
[..]
Welke poser rijdt er op een R1 dan?![]()
Tijdelijk? Geen speciale motorlaarzen dus?quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:23 schreef jozef444 het volgende:navond mensen
Nou ik heb vandaag maar s tijdelijke laarzen voor op de motor gekocht
![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Nope, in de eerste de beste bocht haal ik jullie buitenom in en zien jullie alleen maar een achterlichtje in de verte verdwijnen. En dat op een 25 KW![]()
![]()
Zet de foto's even onder elkaar in je post, kunnen we vergelijken.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:28 schreef Patrick281 het volgende:
Ik snap er steeds minder van dat ding, op die foto van Mark zaten er andere wielen onder..
Maar ook een andere en veel mooiere aluminium achterbrug.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en je was er zo zuinig op riet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |